Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich niewiem od czego zaczac bo jest tego tyle ze glowa mala mechanicy u ktorych bylem rozkladaja rece i kazdy stawia inna diagnoze komputer po podlaczeniu nie pokazuje zadnej awari problem jest w tym ze pali ponad 20 l przy jezdzie do 80 km dymi z rury i nierowno pracuje na wolnych obrotach i przy ruszaniu na zimnym sie dlawi sprawia wrazenie ze kturys cylinder nie pracuje najzabawniejsze jes to ze po odlaczeniu sondy,przeplywomieza,tempomatu i tej wtyczki obok sterownika wtryskow silnik pracuje bez zmian i na desce nic sie nie pojawia.Po diagnozach kazdego z mechanikow wymienilem cewki,swiece,silniczek krokowy,sonde,przeplywomierz i nie dalo to rezultatow a po podlaczeniu do kompa i ingerencje w niego niechce odpalic ktos powiedzial ze komputer niema zasilania drugi zas ze zegary trzeba wymienic bo niesa od tego modelu-maja na blacie 260 i jeszcze jedno,po wyjeciu kluczyka wszsystkie wlasciwosci na desce wskazuja na + poradzcie cos
Opublikowano
A jakbyś tak bliżej coś o typie silnika napisał to byłoby miło. Również czy nie było jakichś innych objawów, tudzież napraw.
Opublikowano
A jakbyś tak bliżej coś o typie silnika napisał to byłoby miło. Również czy nie było jakichś innych objawów, tudzież napraw.

 

jak to o typie silnika,napisał ze ma e34 525 24V.więc o co chodzi z tym typem?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
...drugi zas ze zegary trzeba wymienic bo niesa od tego modelu-maja na blacie 260...

 

Zegary w przypadku 525i mają mieć skalę do 260km/h

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

jak to o typie silnika,napisał ze ma e34 525 24V.więc o co chodzi z tym typem?

Ślepy jestem albo jeszcze nie skrzywiony przez windows. Nie jestem "multi tasking"

 

Co do reszty to te informacje są potrzebne.

Opublikowano

Łukasz to dokładnie: tak masz rację. Napisał a ja nie zauważyłem. stąd mój komentarz. :duh:

 

Czepialstwo :twisted:

to powyżej to oczywiście żart.

Opublikowano
wymienilem cewki,swiece,silniczek krokowy,sonde,przeplywomierz i nie dalo to rezultatow

 

A czy któryś z nich zadał sobie trud zmierzenia choćby ciśnień sprężania, albo kontroli szczelności?

Opublikowano

witam ze tak puzno ale problemy z kompem

cisnienie jak najbardziej bylo mierzone i szczelnosc ukladu

wlasnie wrucilem do domu jak jechalem jest -5 i motor wkreca sie od 3.5tys a ponizej jakby wszystkie gary niepalily

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.