Skocz do zawartości

pobiera prąd na postoju


tommy895

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

W swojej BMC-e mam następujący problem.

Od jakiegoś czasu mam problemy z paleniem auta rano.Słabo kręci jakby akumulator rozładowany, dzisiaj nawet nie zakręcił bo aku padł.

Po badaniu akumulatora w servisie wyszło że jest ok(nowy od pół roku), ładowanie ok. Poprostu jakieś zwarcie i pobiera prąd.

Znacie jakiś łatwy i dostępny sposób na wykrycie wadliwego urządzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłaczasz w szereg amperomirz(z akumulatorem oczywiście), jeśli pobór pradu przekracza 0,3A z alarmem lub 0,15 A bez niego, to jest źle, wyjmujes po kolei bezpiecznik i patrzysz, czy wskazania nie spadną, jeśli w którymś momencie spadną, to patrzysz co dany bezpiecznik zabezpiecza i już tylko tam szukasz, jeśli nie spadnie, szukasz w urządzeniach nie zabezpieconych(np padnięte diody w alternatorze).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

W swojej BMC-e mam następujący problem.

Od jakiegoś czasu mam problemy z paleniem auta rano.Słabo kręci jakby akumulator rozładowany, dzisiaj nawet nie zakręcił bo aku padł.

Po badaniu akumulatora w servisie wyszło że jest ok(nowy od pół roku), ładowanie ok. Poprostu jakieś zwarcie i pobiera prąd.

Znacie jakiś łatwy i dostępny sposób na wykrycie wadliwego urządzenia?

 

sprawdz czy zarowka w bagazniku stale sie nie pali :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150mA to już stanowczo za dużo, nawet z alarmem. 70-80mA to moim zdaniem granica rozsądku. Musisz zasymulować zamknięcie drzwi i klap(żebyś miał dostęp do środka) i odłączać poszczególne odbiorniki. Sprawdź radio bo większość jest podłączona "Panie żeby grało mi bez kluczyka".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, bmw ma pobór na poziomie0,18 - 0,25 A przy alarmie fabrycznym(mam taki pobór w swojej 750 i u kumpla jest bardzo podobny w obydwu przypadkach mieliśmy problemy z akumulatorami, które ustąpiły po wymianie ich na nowe), przy sprawnym akumulatorze to zaden problem, 90Ah starczy na ponad 360 godzin pracy, na pocieszenie powiem, że znajomy mechanik spotkał się z alarmem, który miał pobór 700mA i taki pobór był normalny(na szczęście ne w BMW) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja mam podobny problem (rozładowywanie akku przez noc). Ze wstępnych ustaleń wynika, że cały czas pracuje silniczek od pomiaru temperatury powietrza we wnętrzu. Może ktoś wie, co może być przyczyną takiego zachowania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To autko nie ma alarmu, immobiliser jest oryginalny. Wyciągnąłem wczoraj panel klimatyzacji. Wygląda na to, że po prostu coś jest spalone (dwie diody od podświetlenia są spalone - a napięcie na końcówkach jest dość wysokie). Spróbuję najpierw podmienić panel, zobaczymy co będzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.