Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

W swojej BMC-e mam następujący problem.

Od jakiegoś czasu mam problemy z paleniem auta rano.Słabo kręci jakby akumulator rozładowany, dzisiaj nawet nie zakręcił bo aku padł.

Po badaniu akumulatora w servisie wyszło że jest ok(nowy od pół roku), ładowanie ok. Poprostu jakieś zwarcie i pobiera prąd.

Znacie jakiś łatwy i dostępny sposób na wykrycie wadliwego urządzenia?

Opublikowano
podłaczasz w szereg amperomirz(z akumulatorem oczywiście), jeśli pobór pradu przekracza 0,3A z alarmem lub 0,15 A bez niego, to jest źle, wyjmujes po kolei bezpiecznik i patrzysz, czy wskazania nie spadną, jeśli w którymś momencie spadną, to patrzysz co dany bezpiecznik zabezpiecza i już tylko tam szukasz, jeśli nie spadnie, szukasz w urządzeniach nie zabezpieconych(np padnięte diody w alternatorze).
Opublikowano
Witam wszystkich.

W swojej BMC-e mam następujący problem.

Od jakiegoś czasu mam problemy z paleniem auta rano.Słabo kręci jakby akumulator rozładowany, dzisiaj nawet nie zakręcił bo aku padł.

Po badaniu akumulatora w servisie wyszło że jest ok(nowy od pół roku), ładowanie ok. Poprostu jakieś zwarcie i pobiera prąd.

Znacie jakiś łatwy i dostępny sposób na wykrycie wadliwego urządzenia?

 

sprawdz czy zarowka w bagazniku stale sie nie pali :norty:

Opublikowano
150mA to już stanowczo za dużo, nawet z alarmem. 70-80mA to moim zdaniem granica rozsądku. Musisz zasymulować zamknięcie drzwi i klap(żebyś miał dostęp do środka) i odłączać poszczególne odbiorniki. Sprawdź radio bo większość jest podłączona "Panie żeby grało mi bez kluczyka".
Opublikowano
Niestety, bmw ma pobór na poziomie0,18 - 0,25 A przy alarmie fabrycznym(mam taki pobór w swojej 750 i u kumpla jest bardzo podobny w obydwu przypadkach mieliśmy problemy z akumulatorami, które ustąpiły po wymianie ich na nowe), przy sprawnym akumulatorze to zaden problem, 90Ah starczy na ponad 360 godzin pracy, na pocieszenie powiem, że znajomy mechanik spotkał się z alarmem, który miał pobór 700mA i taki pobór był normalny(na szczęście ne w BMW) :)
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.