Skocz do zawartości

540i co sądzicie o tym-jakoś dziwnie tanio i po lifcie??????


RafiRud

Rekomendowane odpowiedzi

jedna sprawa tak może na marginesie ale świeża,

 

Kuzyniak leciał do Poczdamu do dealera VW po Tuarega 3.0TDI z bajerami

DEALERA :) VW

miał mieć około 40 tyś przebiegu, unfallfrei :)

 

zajeżdzają

ogladają

wzięli miernik lakieru

i wyniki niezłe typu 300 - 400 :) 500:) w niektórych miejscach

a wszedzie koło 180 - 200 :)

opony łyse jak u kubicy :)

środek jakiś taki nie najnowszy

słabo co :) a mówią ze tylko Turki ściemniają

a tutaj taki powazny dealer,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://moto.allegro.pl/item279119506_bmw_530i_290km_suuuper_.html

to jest ogłoszenie!

wzmacniana ! 290KM ! - ile ma 4.4 tak na marginesie? :)

przy przyspieszeniu około 6 sek pali dyszkę :)

wypas!

 

a właściciel nie ma na imię pinokio?

:liar:

i cena dobra!

 

wzmocnione 3.0,na zdjęciu widać audi A6 a gość nawet nie ma na benzyne i sie rezerwa świeci. :duh:

 

hehe bo jest klasycznie pod handlek, przecież to widać :)

mnie tylko zaintereswoało to wzmocnienie:)

polowanie na Łosia trwa:)

 

ale przynajmniej sie pofatygował i ja zarejestrował na siebie.bo te nr są zgodne z miejscem zamieszkania.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item279119506_bmw_530i_290km_suuuper_.html

to jest ogłoszenie!

wzmacniana ! 290KM ! - ile ma 4.4 tak na marginesie? :)

przy przyspieszeniu około 6 sek pali dyszkę :)

wypas!

 

a właściciel nie ma na imię pinokio?

:liar:

i cena dobra!

 

wzmocnione 3.0,na zdjęciu widać audi A6 a gość nawet nie ma na benzyne i sie rezerwa świeci. :duh:

 

hehe bo jest klasycznie pod handlek, przecież to widać :)

mnie tylko zaintereswoało to wzmocnienie:)

polowanie na Łosia trwa:)

 

ale przynajmniej sie pofatygował i ja zarejestrował na siebie.bo te nr są zgodne z miejscem zamieszkania.

 

to jakiś twój kolega? :norty: :norty:

taka rejestracja to z jednej strony już ułatwienie, a zdrugiej kolejna możliwość do jakieś kombinacji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz na piersza lepsza stacje paliw,popatrz na dystrybutor z napisem Pb98 i zobacz jaka tam widnieje cena za litr.....

i masz odpowiedz na pytanie....

 

sila rzeczy cena takich aut musi leciec w dól...

 

Sila rzeczy nie masz racji, bo jakoś M5 e34 nie tanieje, 540 e34 manual też nie.

Ktoś kto chce mieć takie auto, jest z tych, co nie specjalnie się przejmują czy mają 18l/100 km czy 20l/100 km.

Dlatego nie ma powodu by cena takich aut spadala poniżej wersji zwyczajnych czy diesli, bo ci co mogli by tak sobie wymyślać, i tak takiego auta nie kupią.

Po prostu powodem spadku ceny nie może być fakt, że wlasciciel diesla tyle by za takie auto nie dal, bo to nie jest samochód dla takiego kogoś.

Nie stać go zwyczajnie mówiąc bez ogródek :duh:

 

O ile się orientuje zdrowe e39 544 z manualem jest nie do kupienia poniżej 30 tys.

 

Acha, w 540 leje się normalnie Pb95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktoś kto chce mieć takie auto, jest z tych, co nie specjalnie się przejmują czy mają 18l/100 km czy 20l/100 km.

 

O ile się orientuje zdrowe e39 544 z manualem jest nie do kupienia poniżej 30 tys.

 

Acha, w 540 leje się normalnie Pb95.

 

Spalanie, to czy 98 czy 95 to nie wszystko. Cena zakupu tez. Róznica w cenach czesci to moim zdaniem większy powód do np 528...

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogie swiete slowa, moja bunia jest z 96' i jesli bym ja sprzedawal to na pewno nie cenilbym jej ponizej 29 tys.....a dlaczego ??? a no dlatego ze silniczek jest w idealnym stanie, nie bierze ani kapki oleju, zadnych stokow, skorka idealna , czesci jezeli jakies do wymiany to tylko oryginal BMW !!!!!! Jak to sie mowi jak sie dba tak sie ma a to sie ceni !!!!! nie jest problemem kupic 540 za 20 tys a pozniej wpakowac w nie z 5 tys i na dodatek jeszcze nie bedzie to samo......

De' sant de' Salvadore

Idąc na śmierć śmieję się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wiesz Pająk, ile kasy sie laduje w takie auto rocznie.

 

Takie auto wymaga szacunku potrfela jeśli ma jeździć, i dlatego też wymaga szacunku od innych :)

 

Inna sprawa że w polsce mamy kuriozum pt. wlasciciel diesla 1.5 ocenia wartość auta poza jego zasięgiem...

Czy to że nikt w Polsce nie kupi Aston Martina Zagato za milion zlotych oznacza że to auto nie jest tyle warte ?

 

V8 to luksus jeżdżenia, a luksus zawsze jest w cenie :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuje sporo lat w handlu, trochę moze i mniej typowym

ale prawa rynku dyktują cene,

własciciel posiadanego dobra moze sobie chcieć ile chce,

ale dobro jest tyle warte za ile zostało sprzedane...

dyktuje to popyt, trochę szczęścia, i przepływ informacji...

 

ale w dobie allegro szczęście sprzyja cwańszym niestety.

 

a mówienie ze nie sprzedam za mniej niż np. jakas tam kwota to nie jest handel ale pobożne życzenia....

niestety auta puki co im dłużej się trzyma tym mniej kasy się dostanie...

tylko prosze mnie nie ruzgać jakimiś ekstremantymi przykładami:)

nie mówię o fuksie a o prawach rynkowych...

 

wystarczy chłodno skalkulować sytację, czy nam się opłaca sprzedać pewną furę i kupić coś nowego czy też jeszcze trochę poczekać....

 

 

wracając do tematu

każdy niech mierzy siły na zamiary

bo nie jest obciachem jeździć 520stką czy też nawet 518stką

wstyd to jeździć ropierduchą. zaniedbaną, rozprutą

że jak skręca to słychac połowe zawieszenia

to jest przypał

i pare takich gratów o wysokiej pojemności z skórą wydeptaną jak po dyskotece wiejskiej widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie juz nie napinajcie się.Chyba kupie 528iA od znajomego.Auto z 96r. z sekwencja,sprowadzone dwa lata temu.Kolega tym jeździł ,znam auto,wiem że pewne.Chce odemnie 22.000zł więc nie ma co się chyba zastanawiać.

 

Modzie mozna zamykać temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza jest pewno po liftingu przebiegu :norty:

a tak powaznie-czemu takie tanie???podjedz na piersza lepsza stacje paliw,popatrz na dystrybutor z napisem Pb98 i zobacz jaka tam widnieje cena za litr.....

i masz odpowiedz na pytanie....

pozostale koszty utrzymania tez nie sa male,wiec co tu wymagac.sila rzeczy cena takich aut musi leciec w dól...

 

Sekwencja za 4000 pln i jeździ taniej niż Twój dieselek.

 

 

Pozdrawiam

 

Oj mylisz się kolego, że jeździ taniej niz dieselek kolegi :nienie: 540 na sekwencji bierze 17-18 litrów w cyklu miejskim wiec przelicz sobie to zobaczysz a 320d naswet a automacie zapewne duzoo mniej, ale 540 to fakt konkretne auto z bardzo fajnym silnikiem, choc oszczede nie sa wiadomo

 

Nooooo....to sie usmiałem. Porównywać spalanie 540i z 320d. A może z motorowerem??

Kolego 540i z sekwencją spala tyle pieniążków co 530d przy dzisiekszych cenach ropy.

Przykład:

540i pali ok 20l gazu = 20x2,4 zł = 48 zł /100 km

530d pali ok 12l ropy = 12x 4 zł = 48 zł /100 km

 

Pomijając juz fakt radosci z jazdy;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza jest pewno po liftingu przebiegu :norty:

a tak powaznie-czemu takie tanie???podjedz na piersza lepsza stacje paliw,popatrz na dystrybutor z napisem Pb98 i zobacz jaka tam widnieje cena za litr.....

i masz odpowiedz na pytanie....

pozostale koszty utrzymania tez nie sa male,wiec co tu wymagac.sila rzeczy cena takich aut musi leciec w dól...

 

Sekwencja za 4000 pln i jeździ taniej niż Twój dieselek.

 

 

Pozdrawiam

 

Oj mylisz się kolego, że jeździ taniej niz dieselek kolegi :nienie: 540 na sekwencji bierze 17-18 litrów w cyklu miejskim wiec przelicz sobie to zobaczysz a 320d naswet a automacie zapewne duzoo mniej, ale 540 to fakt konkretne auto z bardzo fajnym silnikiem, choc oszczede nie sa wiadomo

 

Nooooo....to sie usmiałem. Porównywać spalanie 540i z 320d. A może z motorowerem??

Kolego 540i z sekwencją spala tyle pieniążków co 530d przy dzisiekszych cenach ropy.

Przykład:

540i pali ok 20l gazu = 20x2,4 zł = 48 zł /100 km

530d pali ok 12l ropy = 12x 4 zł = 48 zł /100 km

 

Pomijając juz fakt radosci z jazdy;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

 

530d nie pali 12 litrów :liar:

a 9, max 10

a do 4.4 dolicz trochę benzyny :liar:

jak już sie tak bawisz w szczegóły,

 

ale wiem o co chodzi w tym liczeniu, jakoś się trzeba pocieszyć :)

 

po za tym samo porównianie 4.4 z nawet 3.0d czy 2.0d to jakaś kompletna bzdura.

 

a temat już dawno był zaknniety, bo nasz kolega kupił 528 i jest zadowolony. zapewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale wiem o co chodzi w tym liczeniu, jakoś się trzeba pocieszyć :)

 

W czym pocieszyć niby ?? heehehe

 

To chyba Ty musisz sie pocieszać - mam beemka która się ślamazarzy... :-( ale za to malo pali :)........ :-\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ale wiem o co chodzi w tym liczeniu, jakoś się trzeba pocieszyć :)

 

W czym pocieszyć niby ?? heehehe

 

To chyba Ty musisz sie pocieszać - mam beemka która się ślamazarzy... :-( ale za to malo pali :)........ :-\

 

:modlitwa: mój Bogu doprowadziłeś mnie do załamania nerwowego :)

:modlitwa:

 

1. naucz sie czytać

2. i rozamawiać na temat :)

 

:lol: :lol:

 

zresztą rozmawiamy w pryzmacie kosztu paliwa na 100 km

a Ty od razu hasło, bo ja mam szybsze a ty ślimaczysz :)

hahaha

:)

:jawdrop: :liar: :liar: :liar:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza jest pewno po liftingu przebiegu :norty:

a tak powaznie-czemu takie tanie???podjedz na piersza lepsza stacje paliw,popatrz na dystrybutor z napisem Pb98 i zobacz jaka tam widnieje cena za litr.....

i masz odpowiedz na pytanie....

pozostale koszty utrzymania tez nie sa male,wiec co tu wymagac.sila rzeczy cena takich aut musi leciec w dól...

 

Sekwencja za 4000 pln i jeździ taniej niż Twój dieselek.

 

 

Pozdrawiam

 

Oj mylisz się kolego, że jeździ taniej niz dieselek kolegi :nienie: 540 na sekwencji bierze 17-18 litrów w cyklu miejskim wiec przelicz sobie to zobaczysz a 320d naswet a automacie zapewne duzoo mniej, ale 540 to fakt konkretne auto z bardzo fajnym silnikiem, choc oszczede nie sa wiadomo

 

Nooooo....to sie usmiałem. Porównywać spalanie 540i z 320d. A może z motorowerem??

Kolego 540i z sekwencją spala tyle pieniążków co 530d przy dzisiekszych cenach ropy.

Przykład:

540i pali ok 20l gazu = 20x2,4 zł = 48 zł /100 km

530d pali ok 12l ropy = 12x 4 zł = 48 zł /100 km

 

Pomijając juz fakt radosci z jazdy;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

 

530d nie pali 12 litrów :liar:

a 9, max 10

a do 4.4 dolicz trochę benzyny :liar:

jak już sie tak bawisz w szczegóły,

 

ale wiem o co chodzi w tym liczeniu, jakoś się trzeba pocieszyć :)

 

po za tym samo porównianie 4.4 z nawet 3.0d czy 2.0d to jakaś kompletna bzdura.

 

a temat już dawno był zaknniety, bo nasz kolega kupił 528 i jest zadowolony. zapewne.

 

Proszę....strasznie nie lubię takich dyskusji ale...

Moja 540iA M62 po dużym mieście (bez katowania, czyli bez jazdy w stylu gaz on lub off) pali 17,5 litra. Zapraszam na testy. Biorąc pod uwagę że gazu bierze ok 15% więcej to jest około 20 litrów.

 

Jeździłem również przez 1,5 miesiąca 530dA przed liftem, przejechałem w tym czasie około 2500 km i przy mojej technice jazdy(raczej dynamicznie sie poruszam) spaliła mi średnio ze wskazań 11,3 l/100 km, Zaznaczam że poruszam się na trasach od 8 do 30 km wyłącznie po aglomeracji Śląskiej.

 

A porównanie 540iA i 530dA jest jak najbardziej słuszne. Ponieważ są to zbliżone miejską dynamiką samochody. W 540tce nie jestes w stanie jeździć po mieście bardziej dynamicznie niż 530tka w dieslu.

Tzn. sorki....jesteś w stanie ale tylko raz;-) Bo w konsekwecji kończy się to w najlepszym wypadku stłuczką;-)

 

Więc proszę o konstruktywną krytyke, a nie jakieś PINOKIOWE NOSKI;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza jest pewno po liftingu przebiegu :norty:

a tak powaznie-czemu takie tanie???podjedz na piersza lepsza stacje paliw,popatrz na dystrybutor z napisem Pb98 i zobacz jaka tam widnieje cena za litr.....

i masz odpowiedz na pytanie....

pozostale koszty utrzymania tez nie sa male,wiec co tu wymagac.sila rzeczy cena takich aut musi leciec w dól...

 

Sekwencja za 4000 pln i jeździ taniej niż Twój dieselek.

 

 

Pozdrawiam

 

Oj mylisz się kolego, że jeździ taniej niz dieselek kolegi :nienie: 540 na sekwencji bierze 17-18 litrów w cyklu miejskim wiec przelicz sobie to zobaczysz a 320d naswet a automacie zapewne duzoo mniej, ale 540 to fakt konkretne auto z bardzo fajnym silnikiem, choc oszczede nie sa wiadomo

 

Nooooo....to sie usmiałem. Porównywać spalanie 540i z 320d. A może z motorowerem??

Kolego 540i z sekwencją spala tyle pieniążków co 530d przy dzisiekszych cenach ropy.

Przykład:

540i pali ok 20l gazu = 20x2,4 zł = 48 zł /100 km

530d pali ok 12l ropy = 12x 4 zł = 48 zł /100 km

 

Pomijając juz fakt radosci z jazdy;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

 

530d nie pali 12 litrów :liar:

a 9, max 10

a do 4.4 dolicz trochę benzyny :liar:

jak już sie tak bawisz w szczegóły,

 

ale wiem o co chodzi w tym liczeniu, jakoś się trzeba pocieszyć :)

 

po za tym samo porównianie 4.4 z nawet 3.0d czy 2.0d to jakaś kompletna bzdura.

 

a temat już dawno był zaknniety, bo nasz kolega kupił 528 i jest zadowolony. zapewne.

 

Proszę....strasznie nie lubię takich dyskusji ale...

Moja 540iA M62 po dużym mieście (bez katowania, czyli bez jazdy w stylu gaz on lub off) pali 17,5 litra. Zapraszam na testy. Biorąc pod uwagę że gazu bierze ok 15% więcej to jest około 20 litrów.

 

Jeździłem również przez 1,5 miesiąca 530dA przed liftem, przejechałem w tym czasie około 2500 km i przy mojej technice jazdy(raczej dynamicznie sie poruszam) spaliła mi średnio ze wskazań 11,3 l/100 km, Zaznaczam że poruszam się na trasach od 8 do 30 km wyłącznie po aglomeracji Śląskiej.

 

A porównanie 540iA i 530dA jest jak najbardziej słuszne. Ponieważ są to zbliżone miejską dynamiką samochody. W 540tce nie jestes w stanie jeździć po mieście bardziej dynamicznie niż 530tka w dieslu.

Tzn. sorki....jesteś w stanie ale tylko raz;-) Bo w konsekwecji kończy się to w najlepszym wypadku stłuczką;-)

 

Więc proszę o konstruktywną krytyke, a nie jakieś PINOKIOWE NOSKI;-)

 

Pozdrawiam

Taurus

 

te noski są całkiem fajne,

skoro tak piszesz, to moim następnym autem bedzie duża benzyna z porządną instalacją gazową, bo te informacje są super.

choć nie do końca koszty 540stki to jak 530d,

miałem 3.0d ale nie miałem benzyny, chyba przez to że Awtomat to Ci więcej paliła,

mniejsza o to,

Zdrowych Wesołych Świąt,

 

i wierz mi że bywam konstruktywny:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te noski są całkiem fajne,

skoro tak piszesz, to moim następnym autem bedzie duża benzyna z porządną instalacją gazową, bo te informacje są super.

choć nie do końca koszty 540stki to jak 530d,

miałem 3.0d ale nie miałem benzyny, chyba przez to że Awtomat to Ci więcej paliła,

mniejsza o to,

Zdrowych Wesołych Świąt,

 

i wierz mi że bywam konstruktywny:)

pozdrawiam

 

Z kosztami to różnie bywa, w 530d masz problem bo to auta z dużym przebiegiem, musisz uważać na turbinę z pompą i gdzie tankujesz;-)

W 540i koszty są większe bo to V8, ale w większości te auta sprowadzone we własnym zakresie są zadbane i nie maja takich przebiegów ja diesle.

Zresztą tak naprawdę to duzy silnik o niewysilonej konstrukcji bez żadnego turbo. Jeśli dbasz o niego zawsze odwdzięcza sie bezawaryjnościa i wspaniałą zabawą. I ten dzwięk....mniam;-)

Dopiero w tym aucie zrozumiałem jaka to przyjemność wyjechac na autostradę w Niemczech i odkręcić MAX;-) Fantastyczne uczucie.

A jeśli chodzi o ceny....no cóż, za dobrą zabawę trzeba płacić odpowiednio. Komplet oryginalnych tarcz i klocków na oś 1k, wymiana oleju z filtrami co 10000 ok 800-900 zł , świece komplet 450 zł, pompa wody 530 zł co 150 kkm , termostat z obudową 350 zł, visco oryg. 830 zł lub zamiennik behr 400 zł, ogumienie co 2 sezony do wymiany (dobre około 2k, budzetowe około 1,5k).

 

Wesołych Świąt życzy Taurus

Edytowane przez Taurus

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.