Skocz do zawartości

SILNIK 2.5 TDS w Piatce - 99 rok - jakie opinie ?


Szulim

Rekomendowane odpowiedzi

silnik bardzo dobry choc konstrukcja nienajnowzsza ale ma to tez swoje plusy np tanszy w naprawie niz z zasilaniem CR. wymaga szczegolnej troski i dbania . nie dla osob ze sportowa zylka czy ambicjami byc pierwszym spod swiatel i lewego pasa. trzeba dbac i dogladac i jeszcze raz dbac. ale trafic z malym przebiegiem i od starszego dziadka to cud. tani tds to zlom chyba ze przypadek. wejdz na mobile i autoscot . tam kupisz tds za 2500euro i pol miliona przebiegu. a na przyklad nie widzialem w Polsce tds w e39 z 1996 roku ktory ma powyzej 300tys km a na mobile 65% ma 280-400 tys przebiegu... a potem swiezo sprowadzony i po roku rozsypal sie pomimo ze 200 tys km i jak to sie stalo mysli wlasciciel. a tki ladny i zadbany. zaden niemiec diesla nie kupuje pio to zeby stal w garazu, tam 30-60tus km rocznie to norma.
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sam mam tds i zeby nikt nie pisal ze znow jakis wlasciciel benzyniaka sie wypowiada nezbyt milo o tds. mam orginal 255 i jest ok. teraz zaczyna na cieplo gorzej palic ale to norma z taki przebiegiem.

 

 

 

a jaki ma przebieg ten tds o ktorym piszesz i ma ksiazke serwisowa, pojedz na serwis lub dobry komputer i sam go obejzyj i przeswietl. jak jest jakis problem z przebiegiem to miej go w dupie, szukaj dalej

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie przebieg jest podejrzany bo niby 99 rok a przebieg 170 tys, coś neimożliwe jak na diesla.

 

ahaha +150tys.ja tylko powiem Ci tak.popatrz na forum z jakimi silnikami sa najczęstsze problemy.i tu masz moja odp...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie żeby dużo dowiedzieć się o TDS nie trzeba nawet używać szukajki, tylko przejrzeć kilka ostatnich stron z forum, mniej więcej połowa postów dotyczy TDS

 

krótko mówiąc: osiągi średnie, e39 to ciężkie auto więc 143km to nie jest dużo, pali ok 10l w cyklu mieszanym, w mieście potrafi spalić i 12, na trasie zejść do 7.5

potrafi się psuć, jeżeli jest zajechany, albo był/jest katowany, naprawy wcale nie są takie tanie, głowice w tym modelu lubią popekać, jeżeli będzie coś nie tak z układem chłodzenia

jeżeli nie wymagasz od TDSa świetnych osiągów przy małym spalaniu i jeździsz raczej spokojnie to jest to silnik dla ciebie, jeżeli lubisz poszaleć to szukaj 528i i ewentualnie zagazuj, najlepiej ten silnik sprawdza sie w długich trasach, w mieście pali dużo i występują problemy z akumulatorem (jazda na krótkich dystansach, aku nie zdąży się naładować, a przy odpalaniu potrzebuje kopa)

 

ps nie licz że kupisz w polsce sprowadzonego TDS które ma mniej niż 300-400tkm, takich się nie sprowadza bo są za drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie przebieg jest podejrzany bo niby 99 rok a przebieg 170 tys, coś neimożliwe jak na diesla.

 

ahaha +150tys.ja tylko powiem Ci tak.popatrz na forum z jakimi silnikami sa najczęstsze problemy.i tu masz moja odp...

 

a ten znowu swoje, tds-ów jest po prostu najwięcej na rynku i podejrzewam że na forum też stąd najwięcej postów dotyczy tych samochodów.

oczywiście najwięcej mają do powiedzenia tacy, co nawet nie stali koło tds'a

 

ja mam już drugiego tds :w pierwszego nie włożyłem nic oprócz materiałów eksploatacyjnych typu olej, filtry, jakieś siłowniki do centralnego zamka itp), drugi oprócz regeneracji pompy zaraz po zakupie (wliczone w cenę zakupu) chodzi jak zegarek.

2.5 tds zwłaszcza w ciężkiej e39 nie jest ani rakietą ani ekonomicznym samochodem.

 

jak szukasz samochodu, który łączy w sobie ekonomie i (w miarę) dobre osiągi to chyba jedynie 320d w budzie "3" - e46 ale na takie auto musisz wydać przynajmniej 50% więcej kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tds, zreszta juz pisalem sporo o tym silniku :) powiem ci tylko jedno co mowie wszystkim ktorzy o to pytaja: problemem tdsa jest tylko i wylacznie poprzedni wlasciciel , jesli nie chlodzil turbiny , dawal buta na zimnym, lal olej z promocji w tesco i paliwo ze stacji pana kazia albo z jakiejs bialorusi to potem musza byc problemy , to nie polonez i ten silnik nie jest absolutnie "idiotoodporny" . Ja osobiscie uwazam ze tds z 94 roku chodzi przyjemniej niz 1.9 TDI 130 PS w passacie z 1999. Byc moze wyscig spod swiatel by przegral z w/w passatem ale diesel to nie jest scigant tylko maszyna do relaksowania kierowcy :) a dzwiek TDI i TDS ... to jakby porownywac britney spears z filharmonikami wiedenskimi oczywiscie na korzysc BMW. Mi sie bardzo dobrze jezdzi TDSem , jednak tylko dlatego ze od zawsze jakos lubie diesle bo biorac pod uwage to ze ten agregat jak wspomnialem potrzebuje wszystkiego co najlepsze czyli oleju , paliwa najlepiej shell v-power diesel i wszystkich innych koniecznie oryginalnych czesci eksploatacyjnych mysle ze uzytkowanie benzynowej 520 lub nawet 525 wyszloby mnie taniej , ale co tam ja po prostu lubie diesle... :) aha, ja nie mialem z tym problemu ale tdsy lubia sie podobno przegrzewac a jak raz przegrzejesz to pozniej koszty sa bardzo duze a nawet po gruntownej naprawie cos moze nie grac. A co do przebiegow to zgadzam sie, sa duze ale moja e34 ma wg licznika 300 000 km i jak na razie nie mam z nia jakis ogromnych problemow , przez ktore odradzalbym komukolwiek ten silnik. Nie jest ani zadziwiajaco szybki ani oszczedny - ale jest po prostu jak dla mnie w sam raz- daje radosc z jazdy i to sie liczy a nie to czy przyspiesza sekunde szybciej czy wolniej od innego auta i czy pali litr paliwa mniej :) chociaz jesli kupowalbym - a tak powoli planuje e39 z okolic 2000 roku to chyba troche bym pozyczyl czy przyoszczedzil i poszukal 3.0 d ... bo o ile w e34 to byl najnowoczesniejszy diesel - to w e39 sa lepsze, nie oszukujmy sie a roznica w cenie miedzy e39 525 tds a 530d albo nawet 520d nie jest jakas zabojcza a silnik mysle ze zdecydowanie nowoczesniejszy - ale czy lepszy?! ah na koniec tego wypracowania jeszcze ci dam dobra rade- lepiej kup troche tansze auto i zostaw sobie pare tysiecy na zrobienie podstawowych rzeczy jak turbina, rozrzad , paski , napinacze, filtry (!!!!), ew. wtryski, wydech , klocki/tarcze, zawieszenie - ja tak zrobilem z e34 - jedynie z pompa mialem troche problemow na poczatku ale udalo sie opanowac nawet za rozsadne pieniadze a tak to wiem co mam i wiem ze wszystko na dobrych, oryginalnych czesciach , bo kazdy moze sobie powiedziec zrobilem to to i to ale czy i jakimi czesciami to nie jestes w stanie stwierdzic. Pozdrawiam i jabys mial pytania to pisz. PS. Ja kupilem e34 TDS za 8.500 i prawie drugie tyle w nigo wlozylem :) ale jezdzi swietnie:) nie ma wyjscia :)
The Ultimate Driving Machine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że są też ludzie tacy na forum którzy wiedzą co mówią ,a mówią wiele mądrych rzeczy.

Właśnie myślę o Was.

Ja mam tdsa ale podobno nie wart żadnych pieniędzy bo nie ma ksenonów.

Nikt nawet nie zapytał jaki stan silnika.

 

Ja w Polsce nie kupiłbym tdsa.

Bmw też.

Pozdrawiam aris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również mam tds'a i podzielam zdanie kolegów, którzy je mają. auto nie jest ani rakietą ani nadzwyczaj ekonomiczne. największy problem miałem kiedy pękła uszczelka pod głowicą (6 cylinder), posypały się pierścienie (uszczelka+ pierścienie = 2500 zł razem z robotą) ale głowica wytrzymała. największy problem jednak podczas całej naprawy wyniknął z ustawieniem rozrządu - efektem była jego całkowita wymiana (na koszt mechanika - 2800 zł). potem coś stukało i pukało wraz ze wzrostem obrotów - takie coś trwało dość długo, jednak po właściwym ustawieniu rozrządu - na przyrządach, a nie na "słuch" czy wyczucie jest naprawdę git. największym jego problemem są kiepscy mechanicy i kierowcy bez wyobraźni lub niemający wiedzy o eksploatacji diesla...

przebieg - sprawdzany w serwisie to 240 tys km, a wg wskazań na desce 180 tys (cofnięty o 70 tys.) - auto z 98 roku.

tds wystarcza do sprawnej jazdy, jako wyścigówka odpada.

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sie mylicie.... TDS w 3-5 mysle, ze nawet w 7 moze UDAWAC sportowe auto..... jednak bedzie to z pewnoscia bardzo kosztowne predzej czy pozniej dla obecnego wlasciciela lub kolejnego.

Zacytuje slowa kogos (nie pamietam kogo) powtarzane na tym forum.

Najwiekszym problemem TDS-a jest ..... jego poprzedni wlasciciel (poprzedni wlasciciele).

A sprawny i pewny TDS nawet z duzym przebiegiem w E39 to bajka, dla kogos kto kupi i chce diesla SWIADOMIE!

 

Ot taki filmik o TDS e36

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet wejdz na nasze allegro i wpisz wszystkie bmw z silnikiem diesla od 1996 roku i zobaczysz ze sprowadzone i polskie salonowe zadna prawie NIE MA przejechane ponad 300 tys km. z posrod kilku tysiecy ogloszen wyskoczyly mi dwie 530d kazda z 2000 roku i mialy 380 i 320 tys km przebiegu i dwie 740d z 2000 roku z 300 i 315 tys kilometrow !!!!!!!!!!!

 

a wejdz na mobile lub autoscout i tam zobaczysz ze 65-70% bmw z dieslem z lat 1996-1999 mna od 250 do 500 tys km.

 

wiec po co jechac do niemiec i na zachod po samochody skoro u nas maja mniejsze przebiegi czyli sa bardziej zadbane

 

normalnie k.... parodia

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może sie zdecyduje na zakup diesla.może mnie przekona jak ja go będę użytkował.

przed zakupem drugiej 528 miałem na oku ładną 530d ale jakoś tak się złożyło ze kupiłem znowu 2.8. może dlatego kupiłem znowu 2.8 a nie 3.0d bo tamta mi sie bardzo dobrze sprawowała tylko nie odpowiedzialny mechanik mnie jej pozbawił...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Miałem niedawno E39 525TDS i naprawdę szczerze polecam.Teraz pomykam 3,0d ale TDSka mile wspominam.Jeśli chodzi o paliwo to 3,0d jest bardziej wymagająca a w TDSa lałem na każdej stacji w 3,0d raz nalałem w Auchan i silnik przeszedł w tryb awaryjny.......
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.