Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad ponownym zakupem E34...Miałem kiedyś wersję 535...Fajnie wymiata, ale na obecne ceny benzyny, to chyba za dużo pali...Niestety skończyła w Hucie Katowice z powodu samozapłonu instalacji elektrycznej...211 koników, klima, pełna elektryka i skórka znikła w 20 minut...Bardzo wygodny samochód z dość dużym elementem zaskoczenia (emblemacik 518 na tylnej klapie) :evil: :twisted:

fajnie wyglądali goscie w swoich ciasnych japończykach, żyłujących te cztery cylinderki kiedy redukowałem z 4 na 2 i wciskałem pedał w podłogę...i nagle z 50 robiło sie 90, a później coraz więcej i więcej...Nigdy nie udało mi sie z niej wycisnąć wszystkiego (ahhhh te Polskie drogi) było 190 ale już mi miejsca zabrakło, a pod nogą sporo luzu miałem...Poradźcie jaki silniczek teraz wybrać...tylko 6 cylindrówke...Nie zapomnę Cię BASIU (BMW)

Opublikowano
Zastanawiam się nad ponownym zakupem E34...Miałem kiedyś wersję 535...Fajnie wymiata, ale na obecne ceny benzyny, to chyba za dużo pali...Niestety skończyła w Hucie Katowice z powodu samozapłonu instalacji elektrycznej...211 koników, klima, pełna elektryka i skórka znikła w 20 minut...Bardzo wygodny samochód z dość dużym elementem zaskoczenia (emblemacik 518 na tylnej klapie) :evil: :twisted:

fajnie wyglądali goscie w swoich ciasnych japończykach, żyłujących te cztery cylinderki kiedy redukowałem z 4 na 2 i wciskałem pedał w podłogę...i nagle z 50 robiło sie 90, a później coraz więcej i więcej...Nigdy nie udało mi sie z niej wycisnąć wszystkiego (ahhhh te Polskie drogi) było 190 ale już mi miejsca zabrakło, a pod nogą sporo luzu miałem...Poradźcie jaki silniczek teraz wybrać...tylko 6 cylindrówke...Nie zapomnę Cię BASIU (BMW)

 

M30B35 do najoszczędniejszych nie należy więc wychodzi na to że zostaje tylko M50B25

Opublikowano

fajnie wyglądali goscie w swoich ciasnych japończykach, żyłujących te cztery cylinderki kiedy redukowałem z 4 na 2 i wciskałem pedał w podłogę...i nagle z 50 robiło sie 90, a później coraz więcej i więcej

wiesz nie bede ukrywal ze gdy wpadnie na droge integra Type-R , to by cię poustawiała :)

co nie zmienia faktu ze jestem ogromnym miłosnikiem marki BMW

...Nigdy nie udało mi sie z niej wycisnąć wszystkiego (ahhhh te Polskie drogi) było 190 ale już mi miejsca zabrakło, a pod nogą sporo luzu miałem...Poradźcie jaki silniczek teraz wybrać...tylko 6 cylindrówke...

tak jak pisali koledzy M50B25

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item280213770_bmw_e34_z_przodem_od_e39_jedyna_taka_525_gaz_.html

 

 

 

 

Na bank była ostro bita przodem i ktoś zrobił SWAP mordki...Nawet lakieru dobrze nie dobrał...Widać, że połączenie dwóch ładnych samochodów, nie zawsze powoduje to, że efekt jest wymierny w porównaniu do pieniędzy w niego włożonych...Ze śliczniutkiej E34 i troche brzydszej (moja opinia, możecie się z nią nie zgodzić) E39 wyszło cos co w ogóle trudno opisać.[/url]

Opublikowano
http://moto.allegro.pl/item280213770_bmw_e34_z_przodem_od_e39_jedyna_taka_525_gaz_.html

 

 

 

 

Na bank była ostro bita przodem i ktoś zrobił SWAP mordki...Nawet lakieru dobrze nie dobrał...Widać, że połączenie dwóch ładnych samochodów, nie zawsze powoduje to, że efekt jest wymierny w porównaniu do pieniędzy w niego włożonych...Ze śliczniutkiej E34 i troche brzydszej (moja opinia, możecie się z nią nie zgodzić) E39 wyszło cos co w ogóle trudno opisać.[/url]

 

a po co dobierac lakier ??? lakiej nawet dobrze dobrany nie zmieni faktu z auta zrobiono ścierwo

:mad2:

Opublikowano
No w głowie mi sie nie mieści jak to można było zrobić...To chyba szczyt tego co widziałem, a widziałem dużo (patrz adres zamieszkania :D ) widziałem E30 sedan przerobiona na coupe, widziałem jak niektórzy szukają miejsca do zamontowania bata do CB w E39 (młotkiem trzeba klepnąć, żeby kawałek prostego błotnikam poziomo był z tyłu), ale to mnie dobiło :naughty: :modlitwa: :cry2: :duh: :nienie: :jawdrop: :!: :?: :cry: :shock: :( :?
Opublikowano (edytowane)
...Niestety skończyła ... z powodu samozapłonu instalacji elektrycznej...

 

turboo_2607, możesz coś o tym więcej napisać? Podejrzewasz co mogło być powodem samozapłonu. Chodzi mi o to, czy wcześniej instalacja była jakoś modyfikowana lub naprawiana po uszkodzeniu... może pozostawała w uszkodzeniu? Gdzie się to wydarzyło – na dworze / pod dachem i jaki czas po jeździe?

 

Jeżeli chodzi o wybór silnika – podanie recepty na to w przypadku E34 jest proste: M50B25 (optimum w zestawieniu moc/spalanie). Choć ja wolę M20 (moje B20 wystarcza mi całkowicie).

 

Pozdrawiam, marek

 

EDIT:

M50B20 też Cię nie zawiedzie, chyba, że będziesz miał zbyt silne przyzwyczajenia z tamtego 535i.

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Wszystko było z samochodzikiem w porządku, ale prawdopodobnie dostał gdzieś wilgoci i się zapalił, a było to na imprezie na działce, więc jak sie wszyscy zebrali, to nawet po straż nie dzwoniliśmy. Myślę że to mogło być spowodowane:

 

1 wilgocią we wnętrzu

 

2 tym że były przecieki paliwa

 

auto nigdy nie było gazowane a jedyna ingerencja w elektryke o ktorej wiem to CB, Strobo, audio, i zmiana centralki zamka

Opublikowano

Głupia sprawa... o brak wycieków można dbać (sam zrobiłem w lipcu wymianę miękkich przewodów i przegląd twardych – są jeszcze ok.) ale w instalacji nie wiadomo co siedzi...

dobrego zakupu nowego E34.

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

WITAM.dobrze ,że Solaris520 zapytał bo mnie już też korciło ale jeszcze mam wątpliwości jak z powodu zwykłej wilgoci może dojść do czegoś takiego?

Możesz coś więcej napisać? Trochę się zestresowałem tym "samozapłonem" bo wiem że wiązki kabli w starszych bm-kach są kiepskie. Sam w bagażniku mam dużo wilgoci,nawet czasem kable na podłodze bagażnika były w jakiejś ziemii (nie wiem skąd)pod wykładziną i itp itd. Jak tego uniknąć jak samochód stoi " pod chmurką":?:

Opublikowano
Tego chyba się nie da uniknąć...Sprawdzaj szczelność przewodów paliwowych, od pompki aż do komory silnika i możesz być spokojny.Jak masz automat to uważaj na wilgoć pod fotelem kierowcy (regeneracja komputera skrzyni do E32 735 kosztuje prawie 3tys pln) czyli 70% ceny samochodu w średnim stanie.
Opublikowano
Witam ja bym kupił dokładnie taka samą jak miałes 535i M30 R6 a że jedna sie spaliła to po prostu spięcie instalacji i tyle w porshe też może sie tak zdażyc i w każdym aucie temu raczej nieda sie zapobiec moze nastąpic w każdej chwili pozdrawiam wszystkich
BMW M-Power

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.