Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chip + wydech doda trochę mocy. Jakiś stożek i będzie poprawa.

A nie lepiej zainwestować np w 318is :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
no lepiej by bylo zainwestować w 318 ale jak juz jest taka to niech zostanie a ten czip to jest dobra sprawa tylko ze nie wiem zabardzo jak sie za to zabrać no bo tam pisze zeby zlozyc zamowienie i jak sie to wogole montuje ??

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Witam mam pytanie jak zwiększyc moc silnika w mojej e36 tak o 20 moze 30 kucyków , na silniku 1,6

 

pozdr

30 koni chcesz wycisnąc z 1.6 ???

turbo :!:

a czy jest sens tak zylowac silniczek ???

Opublikowano
Witam mam pytanie jak zwiększyc moc silnika w mojej e36 tak o 20 moze 30 kucyków , na silniku 1,6 pozdr

 

A tam od razu przekładki.. Nie daj się! :duh: Bądź twardy i dopnij swego - włóż turbinę czy jakieś nitro i nikt nie podskoczy! Na zachętę:

 

http://maisonbisson.com/blog/post/10679

 

Jak się chce to nic nie stoi na przeszkodzie :cool2: Trzymam kciuki. Owocnych lotów :twisted2: :twisted2: :twisted2:

Opublikowano

Witam ja troszkę się bawie w zwiększanie mocy więc może coś podpowiem.

Na przykładzie mojej e36 318 m40

Samochód kupiłem ze względu na stan poprostu super idealny ale mocy trochę za mało więc:

-wyciołem katalizator i w jego miejsce wstawiłem przelotowy tłumik- uwaga ważne musi jego komora zaczynać się w tym samym mniejscu co katalizatora chodzi tu o rezonans spalin w innym razie można pogorszyć

-filtr stożkowy k&n dedykowany z całym zestawem montażowym

-dobry dolot zimnego powietrza do filtra

-usunięta odma z układu dolotu powietrz

-chip z poprawionymi mapami w moim przypadku +13KM +19NM

-magnetyzery 2x paliwo powietrze na dolocie powietrze za krokowym - wyjaśnie co dobrego to daje

1. Spaliny czyste jak na katalizatorze-nieczepiają się na przeglądach

2. Spalanie mniejsze o około 1l

-w silnikach m40 warto splanować głowice o jakieś 2/2.5mm podnosi to stopień sprężania z 8.8 do 9.5 czyli prawie jak w m43

efekt tankowanie 98 oktanową verwą i hamownia

142KM 196Nm

więc poco komu is

a teraz koszta

tłumik 240zł

filtr 220zł

magnetyzery samemu 60zł

chip 160żł

planowanie głowicy 200żł

koszt całkowity 880zł

acha katalizator sorzedałem za 500zł więc wyniosło mnie to 380zł

acha hamownia 200zł ale tego nie wliczam to tylko z ciekawości

pozdrawiam MARCIN

Opublikowano
no lepiej by bylo zainwestować w 318 ale jak juz jest taka to niech zostanie a ten czip to jest dobra sprawa tylko ze nie wiem zabardzo jak sie za to zabrać no bo tam pisze zeby zlozyc zamowienie i jak sie to wogole montuje ??

 

30 koni, zapomnij, 20 km hmm.... wymienisz wydech, caly, na porządny, np Remus czy Supersprint, najwiecej daje kolektor, dołożysz porządną elektronike, kupisz wkladke filtra, wywalisz troche gratow ze srodka i auto bedzie żwawsze, a teraz policz ile kosztuje to wszystko wydech+chip da w sumie 15-18 proc mocy, wydasz 5 tys, moze 2,5 i bedziesz mial 120 km a za silnik 1,9 16v zaplacisz 2 tys i seryjnie masz 135-140 km, a przy tym jeszcze sprzedasz swoj stary silnik

osobiscie uwazam ze tylko swap, albo poprostu pozbadz sie 316, sam to przerabialem, a co 6 garow to 6 garow :8)

 

(...)

142KM 196Nm

więc poco komu is

a teraz koszta

tłumik 240zł

filtr 220zł

magnetyzery samemu 60zł

chip 160żł

planowanie głowicy 200żł

koszt całkowity 880zł

acha katalizator sorzedałem za 500zł więc wyniosło mnie to 380zł

acha hamownia 200zł ale tego nie wliczam to tylko z ciekawości

pozdrawiam MARCIN

 

wow 29 km za mniej niz 1000 zl :shock:

Opublikowano

 

wow 29 km za mniej niz 1000 zl :shock:

 

nie chce tu podwazac tego co pisal kolega o jakie aucie i modyfikacjach ale tak zwiekszyc moc przy tak małej kasie to nie wiem czy da rade

(byc moze da , nie mowie ze nie )

Opublikowano

-magnetyzery 2x paliwo powietrze na dolocie powietrze za krokowym - wyjaśnie co dobrego to daje

1. Spaliny czyste jak na katalizatorze-nieczepiają się na przeglądach

2. Spalanie mniejsze o około 1l

-

 

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: To może jakbys tych magnetyzerów więcej pozakładał to może wtedy silnik zacząłby oddawać paliwo zamiast go pobierac???

 

Ja proponuję wszedzie pozakładać - na kierownicę tez - ponoć mniejsze opory przy kręceniu kierownicą i mniejże zuzywanie się koła kierownicy :mad2: :mad2: :mad2:

 

Poza tym chyba nie wiesz do czego służy katalizator - dopala resztki niespalonego paliwa i o to tutaj chodzi. Natomiast żaden smieszny magnetyzer nie spowoduje tego, że te niespalone części benzyny same się dopalą bez katalizy.

Opublikowano

Po pierwsze, uprzedzajac fakty, prosze o rzeczowa dyskusje, bez wzajemnych docinek i wycieczek osobistych.

Po drugie, diablobmw, jezeli mozesz, to zalacz wykres z hamowni.

Mierzyles tez moc swojego samochodu przed przerobkami?

Przyrost mocy w 318i z chipa, dolotu, wydechu i planowania glowicy o ok 30 KM jest dla mnie magia :shock: .

IMHO magnetyzery nie daja NIC, poza 'tuningiem psychologicznym'.

 

Silnik M40 nadaje sie bardzo slabo do przerobek - zdecydowanie lepiej zainwestowac w swap na M42/M44 i uturbic, lub w M5XBXX, albo w zmiane samochodu.

No, ale jezeli juz, to przyrost mocy o 20-30 KM za w miare rozsadne pieniadze da tylko instalacja turbosprezarki, bez zbytniej obawy o zywotnosc silnika mozna pokusic sie o jakies 140-150KM mocy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano (edytowane)

ja sie zastanawialem nad zawirusowaniem mojego m41 ale spotkalem goscia, który kupił ode mnie kiedyś moją e30 325i. porobił jakieś przeróbki (ostry wałek, tłumik, stożek) i wgrał nowy program i dał mi sie przejechać.

jak wysiadłem to trzęsły mi sie nogi...nawet moja żona tak nie umie :?

teraz wiem, że mój m41 nigdy mu nie dorówna nawet w połowie.

 

juz nie myśle o chipie tylko o allegro

 

p.s. chodzi mi o to, że nawet w moim przypadku gdy jest juz jakaś turbina, sensowniej jest pomyśleć o zmianie auta

Edytowane przez farmus
Opublikowano
Kolego Diablobmw , pokaż wykres z hamowni i spraw żeby nam wszystkim kopary opadły :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: , bo jak narazie to ja mam mega ubaw z rana :twisted2:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Bardzo prosze, zeby ten temat nie przerodzil sie w slynny swego czasu topic o niejakim Marizce i jego Golfie TDi.

Faktycznie, taka moc (a szczegolnie moment obrotowy jak w 320i) delikatnie mowiac budzi watpliwosci, ale czekamy na wykres z hamowni.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Dzisiaj dzwoniłem do V-techa, proponują przyrost momentu i mocy od 6% do 8% w cenie 750zł brutto wraz z pomiarami na hamowni (przed i po chipowaniu). Mój silnik to M43 1.9 118KM czy to dobra cena za taką usługę?
Opublikowano

Panie i Panowie w tym silniczku to raczej pomyłka żeby co kolwiek robić mialęm zamiar założyć turbo do tego silniczka ale koszty z ewentualnym przyrostem moc to raczej nie do przyjęcia

co można zrobić to raczej tylko wypolerować dolot w tym samochodziku ewentualnie swap ale to też wielkie koszty i raczej nie opłacalne taniej wyjdzie jak kupisz 323 325 328 a może M3 koszty swapu lub przerubek zeby wycignąć będąpodobne co zakup jakiejś z wersji wymienionych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.