Skocz do zawartości

ABS - działa przez minutę


marmur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam taki oto przypadek: włączam silnik, jadę i wszystko jest OK.

Po ok 1 minucie zapala się kontrolka ABS i ABS przestaje działać.

Pierwsze podejżenie padło na czujniki, więc je dokładnie skontrolowałem i z całą stanowczością twierdzę, że wszystkie podają prawidłowe prawidłowe impulsy do "komputera" ABS.

Może ktoś ma jakieś ciekawe sugestie w tym temacie??

Pozdrawiam

Marek


Jeżdżę tylko BMW, od 29 lat.

jest, E39 520d FL 2003r

było E28 518, E28 520/LPG, E28 525e , E30 325e, E34 524TD, E34 525 TDS, e39 520D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega , zacznij od zresetowania komputerka...Jak to niepomoże.....to na wylaczonym zaplonie , odkrec pokrywe znajdująca sie po prawej stronie pod szyba przednia....4 sruby krzyzakowe..Oczym twym ukażą sie dwa sterowniki jeden od wtryskow drugi od ABS - Siemens - wyjmyj...przedmuchaj kostke i zobacz wogole czy masz tam sucho...Powinnno byc szczelnie i hermetycznie.....potem wsadz spowrotem i sprawdz - moze pomoze - u mnie zadzialalo. Pozdrawiam.Nie zapomnij dobrze ulozyc uszczelki w tej pokrywie przed przykreceniem.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego właśnie zacząłem. Pomiary czyjników wykonywałem bezpośrednio na złączu sterownika ABS. Jest tam absolutnie sucho i czysto. Kontakt w 100% pewny.

Pozdrawiam

Marek


Jeżdżę tylko BMW, od 29 lat.

jest, E39 520d FL 2003r

było E28 518, E28 520/LPG, E28 525e , E30 325e, E34 524TD, E34 525 TDS, e39 520D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach