Skocz do zawartości

Słabnie powyżej 5000 obrotów.325 e36


bmwe36

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Niedawno założyłem sekwencje w bmw e36 2.5litra.Sterownik Stag-300,reduktro zavoli zeta(chyba do 200km),listwa wtryskowa Rid lub Ride(w życiu o takiej nie słyszałem ale cóż.Problem jest taki że do ok 5 tysięcy obrotów samochód na gazie zbiera sie praktycznie jak na benzynie ale od 5 tysięcy do 6(przy 6 przerzuca na benzyne)wyrażnie słabnie i gorzej przyśpiesza jak by za małe ciśnienie gazu było(tak mi sie wydaje ale niemam pojęcia co jest przyczyną).Dla porównania mam leona 1.6 na sekwencji i chodzi dobrze w całym zakresie obrotów.Byłem na regulacji u gazownika (zmieniał coś w mapie ale nic nie dało).Prosze o jakieś wskazówki co może przyczyną,czy mogą być wtryski kiepskie?Kwestia wyregulowania,żebym co nie co sie dowiedział,żeby gazownik mi kitu nie wciskał?Prosze o porade.Z góry dziękuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze to pewnie RAIL 1 om i sa to super wtryskiwacze o dużej wydajności.

Co do przerzucania na Pb to pewnie spada ciśnienie gazu i przełącznik piszczy a jesli tak nie jest to może gazownik ustawił przy 6tys przejście na PB a auto słabnie bo ma za małe dysze??? I tak to próbował poprawić?

 

Robiłem takie auta na tym reduktorze i nie było najmiejszego problemu po ustawieniu ciśnienia pracy w okolicach 1,2 BAR nawet przy gnieceniu i meczeniu auta do odcięcia nie było problemu.

 

Podjedź do instalatora i zapytaj jakie masz tam dysze jesli mniejsze niż 2,2 mm to problem tkwi w dyszach jak sa takie albo wieksze problem może leżeć w spadku ciśnienia gazu a tu jest kilka mozliwości poczawszy od uszkodzonego lub źle wyregulowanego reduktora po zbyt niska temp. pracy reduktora (zapowietrzenie, uszkodzony termostat itp.) po naet zagięcie przewodu.

 

Dziwie sie bo to bardzo proste auto w montażu a do tego bardzo sympatycznie i szybko sie to stroi

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm,

podlacze sie sie do tematu, mianowicie interesuje mnie gigantyczne spalanie gazu w miescie (mam ta sama instalacje co autor postu, silnik m50b25 vanos) przy bardzo spokojnej jezdzie (krecenie sielnika do 3000 obr hamowanie silnikiem doslownie ekonomiczniej juz sie nie da :norty: )w miescie pali kolo 16 - 17 litrow :duh: a jak tylko od czasu do czasu przycisne pare razy do odciny to srednie spalanie wychodzi juz od 20-22 litrow :mad2: w trasie predkosc do 120-130 wyprzedzanie na 4 biegu 2/3 gazu wcisniete to wychodzi 12-13 tak sie dzieje od pierwszej regulacji (tzn jak odebralem auto od gazownika to kazal przejechac 500 km i zglosic sie na regulacje, to zrobilem wycieczke do wawy i spalila mi na trasie 12 litrow/100 a korzystalem z calego zakresu obrotow non stop wyprzedzanie predkosci ponad 160) a co tu moze chodzic ? za wszelkie informacje wielkie dzieki

Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ciezko powiedziec bo nigdy nie sprawdzalem bo gaz zalozylem po okolo dwoch tygodniach od momentu kupna i nigdy nie tankowalem benzyny do pelna tylko za "stowke" ale mysle ze wychodzilo cos kolo 14-16 litrow w miescie ale te dwa tygodnie to bylo sprawdzanie auta jak jezdzi osiagi v max itp. wiec chodzilo non stop na wysokich obrotach dlatego dziwi mnie ten wzrost spalania... Jak myslicie jechac gdzieś indziej na regulacje?
Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kurde to niewiem juz co mam zrobic :duh: jedyny plus ze nie ma roznicy w mocy jak sie konczy gaz to zeby nie ten w..k..u..... dzwiek to bym nawet nie wiedzial ze jade na benzynie :norty:

 

to żadne pocieszenie niestety, wg mnie cos jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jęzeli chodzi o to żę nie idzie od 5 tys i się przełącza to u mnie było podobnie, jak odbierałem było ok, później miał problem z ciśnieniem - wadą był reduktor a konkretnie iglca z taka gumką (reduktor KME ) a motorek to 2,8.

Jezeli chodzi o spalanie to wyglada to tak ja jeżdze na którkich odcinkach i tzw mieście to pali w ok 16l natomiast gdy jeżdze w w małe trasy to buja się już w kierunku 14l.

Weź gazownik za wsiaż niech podłączy ci fure pod laptopa i zrób rundę z nim, to odrazu zobaczy co się dzieje. U mnie było tak że jak jechałem nagle spadało ciśnienie do zera i nagle skakało na ileś tam atmosfer jak nie zdążyło to przełączał się na benzyne. Raz tak raz tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Wtryskiwacze to pewnie RAIL 1 om i sa to super wtryskiwacze o dużej wydajności.

 

a w niby czym są takie super ? wydajność nie rewelacyjna a w dodatku nie precyzyjne , są jedynie odporne na polska jakość gazu w tej samej cenie jest wiele innych lepszych wtryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Niedawno założyłem sekwencje w bmw e36 2.5litra.Sterownik Stag-300,reduktro zavoli zeta(chyba do 200km),listwa wtryskowa Rid lub Ride(w życiu o takiej nie słyszałem ale cóż.Problem jest taki że do ok 5 tysięcy obrotów samochód na gazie zbiera sie praktycznie jak na benzynie ale od 5 tysięcy do 6(przy 6 przerzuca na benzyne)wyrażnie słabnie i gorzej przyśpiesza jak by za małe ciśnienie gazu było(tak mi sie wydaje ale niemam pojęcia co jest przyczyną).Dla porównania mam leona 1.6 na sekwencji i chodzi dobrze w całym zakresie obrotów.Byłem na regulacji u gazownika (zmieniał coś w mapie ale nic nie dało).Prosze o jakieś wskazówki co może przyczyną,czy mogą być wtryski kiepskie?Kwestia wyregulowania,żebym co nie co sie dowiedział,żeby gazownik mi kitu nie wciskał?Prosze o porade.Z góry dziękuje

 

U mnie to samo prawdopodobnie za mała dysza(trza rozwiercać) ale to się okaże jak pojade na następną regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.