Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ....

Mam pytanko ile kosztuje założenie instalacji gazowej ?Czy ktoś zakładał ostatnio GAZ DO SILNIKA M20 2 LITRY?Chodzi mi o gaz zwykły

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano
Witam ....

Mam pytanko ile kosztuje założenie instalacji gazowej ?Czy ktoś zakładał ostatnio GAZ DO SILNIKA M20 2 LITRY?Chodzi mi o gaz zwykły

 

do beemki zwykly :?: szkoda kasy :norty: :norty:

Opublikowano

Kolega ma M20.

Jeśli dobrze to zrobią-nie będzie problemów.

Ile kosztuje...nie wiem.Spytaj u gazownika.Najlepiej u trzech.

Spytaj o cenę i o to-co chcą tam założyć.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
Redukto conajmniej BRC. Nie daj sobie wcisnac jakiegoś Zavoli czy Lovteca, Cieżko wyregulować przez co mają większe spalanie i pływają obroty.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Zwykły albo sekwencja, ja mam zwykly bo sprawdza sie lepiej niż z kompem. Będzie blos.

 

czemu tak sadzisz?

moim zdaniem aby ustawic POPRAWNIE instalacje 1 gen potrzebujesz analizatora

do 2 i 3 generacji potrzebujesz kompa i analizatora

 

a zeby ustawic 4gen czyli sekwencyjny wtrysk gazu lotnego wystarcza ci laptop i kabel.

czyli sprzet ktory wiekszosc ludzi posiada w domu, programy sa na necie a kabel na allegro.

 

podlaczasz sie jedziesz na spacer i bawisz sie mapa wtrysku.

 

moim zdaniej 4 gen jest najprostsza do ustawienia bo zawsze mozna wrocic do zapisanego programu i sprawdzajac parametry na ekranie kontrolujesz czy dawka jest ok w calym zakresie obciazenia.

 

 

blos jest niby ok. ale brak w sprzedazy dysz do regulacji, i niestety brak blosow do silnikow o duzej mocy.

 

a bajki o nie zwezaniu przelotu mozna sobie opowiadac dopuki sie nie wezmie blosa w rece i samemu zobaczy jaka jest jego budowa.

 

moze nie badzie zawezal przelutu - w mazdzie 1.3

 

 

 

 

do 1 gen proponowal bym reduktor EMMEGAS SUPER

 

do 4 gen valteki i red KME SILVER

Opublikowano

Sprawdzę działanie u kolegi. Zwykły komp a sekwencja to róznica. Sekwencję ustawisz bez problemu na podstawie obserwacji map i ich korekcji. W zwykłym gazie reduktor i mikser odgrywają duża rolę?

Czemu myślę ze jesli zwiększe srednicę wlotu powietrza to bedzie lepiej. Przy dodaniu gazu widać pracę kolektora ssącego i raczej nie jest to zachłyśniecie sie powietrzem bo go pracuej do środka...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

Opublikowano
Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

A jak z mocą widać dużą różnice no i powiedz mi czy zakładałeś w koło zapasowe ?Jutro jade się dowiedzieć ile w łodzi kosztuje ,a ty z kąd jesteś???

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano

Mysle, ze nie ma co sie ludzic, ze moc nie spadnie, nasze silniczki i tak nie sa za mocne. Osobiscie nie odczulem tego, ja preferuje raczej jazde "emeryta" tak wiec moze dlatego. Ale jesli chodzi o testy to jak juz zlapie ciag powiedzmy od 3,5 tys. obr. to ladnie idzie do konca, tak wiec nie mam zadnych przydlawien itp.

 

Butli w kolo nie zakladalem z dwoch wzgledow - nie mam skladanych siedzen a takze niemialbym co zrobic z i tak duzym kolem. Zalozyli mi 60l (48l chyba wchodzi), ktora ladnie komponuje sie z tylu za siedzeniami nie zagracajac zbytnio bagaznika (jest raczej waska a dluga :mrgreen: )

 

<- Jestem z Lublina, zakladalem u lokalnego dystrybutora BRC u mnie, firmowanego przez CZAKRAM (http://www.czakram.pl)

 

Pozdro

Opublikowano
Blos to "'diabelski"" :twisted: wynalazek, własnie go mam ,pisałem ,już o tym wczesniej, chyba ,że nie na tym forum, jestem zachwycony, :8) popierniczam jak na PB, i montuje się najprostszą instalację , potem blos lepszy parownik[HMVL],stozek i ogien z rury, proste wszystko jak drut no i mało awaryjne co za tym idzie---pzdr - :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Blos to "'diabelski"" :twisted: wynalazek, własnie go mam ,pisałem ,już o tym wczesniej, chyba ,że nie na tym forum, jestem zachwycony, :8) popierniczam jak na PB, i montuje się najprostszą instalację , potem blos lepszy parownik[HMVL],stozek i ogien z rury, proste wszystko jak drut no i mało awaryjne co za tym idzie---pzdr - :arrow: :arrow: :arrow:

 

Piekielnie kuszące :)

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

A jak z mocą widać dużą różnice no i powiedz mi czy zakładałeś w koło zapasowe ?Jutro jade się dowiedzieć ile w łodzi kosztuje ,a ty z kąd jesteś???

 

zobacz tu..http://www.autoeko.pl/

Opublikowano

no to moze ja sie wypowiem na ten temat..

2,5 l silnik m20.

najprostsza instalka I generacji bez zadnych centralek.. w srodku przelacznik gaz benzyna (bez pozycji 0 )

jezdze na tym 1.5 roku.

 

do tej pory nie mialem ani jednego wystrzalu.

regulacja byla tylko po montazu potem po 1000km i potem po roku czasu. wyminiony 1 raz filterek lpg.

auto normlanie zapala na gazie nie dlawi sie nie dusi sie wkreca sie do max obr.

spalanie

miasto udalo mi sie zejsc do 14l przy emeryt mode. a tak to roznie 15-16 a i 20 tez sie zdarzalo przy dlugiej zabawie:) ale utrzumuje 14-15l

na trasie 9-10 ...

zaladowana 5 osob przyczepa z lodzia itp itd 13 l.

 

takze zadnych problemow z lpg 1 generacji.. a czemu?? bo nie zakladal mi ja pan zenek zpod stodoly tylko ludzie ktorzy sie na tym znaja..

 

pozdro dla wszystkich przeciwnikow 1 generacji w m20..

Opublikowano

M20 to generalnie prosty silnik z metalowym kolektorem wiec nie ma wiekszych przeciwskazan do zastosowania prostej instalacji gazowej. Jednak trzeba przed instalacja zwrocic uwage na stan kabli, swiec i palca. Jezeli beda w niezbyt dobrej kondycji to gaz bedzie strzelal.

No i podstawa to warsztat w ktorym bedziesz zakladal lpg. Jak trafisz na badziewiarzy to niestety nie bedziesz zadowolony z zakupu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W topicu który założyłem nikt nie udzielił mi pomocy. Może tutaj ktoś się zaoferuje.

Przedwczoraj założyłem instalację do 520i m20b20. Zwykła II generacji. Koszt 1450zł. Pierwsze 30 kilometrów-jazda bezproblemowa. Dalej-męczarnia. Auto w czasie jazdy na gazie dławi się.Przełączam na benzynę-to samo- auto gaśnie. Później problemy z odpaleniem. Jak już odpaliła to jedzie jakiś czas OK a później powrót do dławienia. Aby odpalić musiałem wcisnąć do oporu gaz.Dodam jeszcze że przy mocniejszym hamowaniu gaśnie-i znów problemy z odpaleniem. Gazownicy wyjęli rurę doprowadzającą powietrze do filtra. Wlot do filtra zostawili otwarty a wlot przy lampie zaślepili.Filtr powietrza nowy, świece nowe.

W sobotę jadę do gazowników, więc chciałbym wiedzieć wcześniej czego dotyczą objawy.

Opublikowano
A nie uprzedzili Cię co się stanie jak się stanie. Ja do mojej 4 zaworowej wstawiłem BRC Sequent 24, jezdzi lepiej niż na benzynie, spalanie jak benzyny, brak utraty mocy. Same pozytywy, 2 lata gwarancji bez limitu przebiegu, koszt 1900zl Pozdrawiam.
Opublikowano

Nie proszę o komentarze typu "tylko sekwencja się liczy".

Są tu też tacy którzy jeżdżą na II generacji i sobie ją chwalą. Proszę o opinię właśnie ich. Może mieliście po montażu podobne objawy?

Opublikowano

Z tym dolotem do filtra to raczej OK, tak mam w e34.

Sprawdź przedewszystkim szczelność dolotu.

Coś fachowcy namieszali.

A na marginesie II generacja do e34 za 1450zł to poważny kompromis między ceną a jakością. Zapytaj fachowców czy ta instalacja potrafi "obsłużyć" twój silnik.

Opublikowano
Milas z tym dolotem to chodzi o łapanie lewego powietrza? Zauważyłem że koło miksera tak jakby gaz się skraplał-na metalowym pierścieniu koło przeciwwybuchu. Czy to normalne?
Opublikowano
Ja mam zamiar wstawic gaz do e34 3,0 V8, co proponujecie (sekwencja?) ? i jakie sa tego koszty?

 

kolega ma w takim sekwencję BRC sequent na japońskich wtryskiwaczach

zakładana 3 lata temu, rpzebieg na instalacji około 200 tyś, a auto ma nakulane już pod 400 tyś,

chodzi jak ta lala, nie ma żadnych problemów, a kasy zaoszczedzone sporo,

 

fakt że koszt instalacji wtedy to było 7.500 zł

teraz taka pewnie w granicach 5.500 zł

można próbować na STAGu albo zwykłym BRC sequent56 -

pierwszy to koszt przy 8 cyl pewnie koło 4 tyś

drugi cos koło 5.000 zł

ale mogę się mylić

ceny lokalne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.