Skocz do zawartości

Łącznik stabilizatora do wymiany ?? zapieczony zacisk ??Foto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc dzisiaj probowałem rozebrać zacisk w mojej buni bo mi klocek nie odbija i grzeje się koło ale nie miałem imbusa i kapa pytanie pierwsze to co wyczyścić aby zacisk odbijał nie wraca po naciśnięciu hamulca ??

 

Druga sprawa to zauważyłem iż łącznik stabilizatora chyba do wymiany a coś mi pukało ;) zobaczcie foto

 

http://img505.imageshack.us/img505/4042/pc020180cb0.th.jpg

 

jest tam przerwa około 0,5 cm

czekam na porady i jaki łącznik kupić firma aby wytrzymał nasze drogi ;)

pozdrawiam Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
Przede wszystkim wyczyść prowadnice zacisku i sprawdź osłonę tłoczka. Tłoczek też dobrze jest wyczyścić ale z tym jest już więcej. Jak n czymś będziesz miał wżery to lepiej od razu wymień. Wycięcia w których pracują klocki też powinny być czyste. Wszystkie te elementy oczywiście trzeba nasmarować (tylko bez przesady).
Opublikowano

jakies sugestie do tego łącznika jakiej firmy szukac ?? czego unikać ??

:D :D :D :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
Wymiana jest śmiesznie prosta, a sam Łącznik niedrogi. Eksperymentowanie z marką jest obarczone więc niewielkim ryzykiem. Wybierz coś markowego o będzie dobrze.
Opublikowano
Wymiana jest śmiesznie prosta, a sam Łącznik niedrogi. Eksperymentowanie z marką jest obarczone więc niewielkim ryzykiem. Wybierz coś markowego o będzie dobrze.

 

Jest prosta pod warunkiem, że nie jest zardzewiałe. Ja w e36 miałem oryginalne a samochód był z 1994, więc szybko śruby się poukręcały i żadne płyny nie pomogły. Potem to już tylko kątóweczka...

Opublikowano
dwa dni temu zmieniałem łączniki stabilizatora,sądząc po zdjęciu to są twoje do wymiany, koszt łączników wyniósł mnie nie całe 100 zł plus wymiana (brak warunków) 30 zł a różnice widzę choć moje się jeszcze nie tłukły ale na diagnostyce sprawdzałem i wykazały luz
Gregor
Opublikowano

ja kupilem za 70 zl sztuka Lamfordera czy jakos tak to sie pisze. Dobre sa tez TRW... Wymienic jest prosta sprawa,popatrzysz i robisz :cool2:

 

i oczywiscie Twoje sa do wymiany :D

B M W
Opublikowano
lacznik nowy , zacisk wyrzuc i zaluz drugi bo tloczki sa przegrzane i puchna wiec smarowanie moze nic nie dac . zaciski kupisz za grosze . sprawdz czy tlok pracuje w tym co bedziesz kopowal : wez kombinerki i chwyc go za przod jak go wysuniesz i wsuniesz( troche sily )to jest ok
Opublikowano

witam

łączniki już zamówione wymieniam sam wziąłem febi zobaczymy co są warte

zacisk rozbiorę wyczyszczę przesmaruje powinno pomóc a jak nie to trzeba bedzie szukać zacisku ......

ps jaka role spełniają te łączniki i jaki mają wpływ na trakcję auta ??

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
m. in. podczas skręcania powodują że jest też dociążane drugie koło, bo jak wiemy auto się wychyla podczas skrętu. A co za tym idzie bardzo duży wpływ na stateczność jazdy ma stabilizator oraz jego łączniki
Gregor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.