Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, slyszalem o tym silniczku ze mozna go przerobic poprzez wymiane glowicy i kolektora, czy mogl by ktos przyblizyc co dokladnie trzeba przerabiac i z jakimi sie to kosztami wiaze ?
Opublikowano
a co sie dzieje przy wlozeniu glowicy od m20b20 ? bo gdzie widzialem taki mix.

 

 

a podchodzi wogole z m20b20? nie wydaje mi sie....

Opublikowano (edytowane)

tak wiec czy glowice trzeba jakos przerabiac czy tylko zalozyc ? widze ze mozna wlozyc korbowod i tloki od diesla, jakie pierscienie wtedy do tego ?

jaka uszczelka pod glowice, jakie kolektory (czy barany podejda ) ?jaki dolot ? jak z ustawieniem rozrzadu ? jakies modyfikacje w elektronice ?

Edytowane przez ninja-5
Opublikowano

Z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, nie jest do końca tak, jak mówi Kolega Pawelos.

Silnik 2,7 występował w 2 wersjach - 125 KM (tzw. stara eta) i 129 KM, zwana też superetą. Na blok ze starej ety zakładało się głowicę z 320i, ale efekty nie były wówczas spektakularne. Na blok z superety zakładało się zaś gowicę z 325i i wtedy można było powalczyć o jakieś 200 KM nawet, tyle że to ze zmienionym wałkiem rozrządu, zmienionym sterownikiem komputera.

To tak ogólnie. Poszukaj na tym i na innych forach, sporo jest wiadomości na ten temat.

Opublikowano
Czy to jest opłacalne - babranie sie w tak starym silniku? Długą to ma żywotność po takich przeróbkach? Mój kolega sie tez na to napalił i nie wiem jak go sprowadzić na ziemie :)
Opublikowano
z tego co wiem tylko po wymiane gory od m20b20(blok od starej ety) masz moc ~150km, i 6 wiader jak na Bmw przystalo. wiec mysle ze chyba warto ze wzgledu na sam moment obrotowy. w gre wchodzi jeszcze m20b25, choc bardzo duzo slysze dobrego o ecie. majac zamiar zakupy takowego silnika i mozliwosci wymiany paru pierdol przed wlozeniem ktore podniosa osiagi silnika mysle ze warto, tylko trzeba zrobic rozeznanie techniczne zeby sie w polowie prac nie okazalo ze jest lipa i koszta przewyzsza mocnijeszy seryjny silnik.
Opublikowano
Z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, nie jest do końca tak, jak mówi Kolega Pawelos.

Silnik 2,7 występował w 2 wersjach - 125 KM (tzw. stara eta) i 129 KM, zwana też superetą. Na blok ze starej ety zakładało się głowicę z 320i, ale efekty nie były wówczas spektakularne. Na blok z superety zakładało się zaś gowicę z 325i i wtedy można było powalczyć o jakieś 200 KM nawet, tyle że to ze zmienionym wałkiem rozrządu, zmienionym sterownikiem komputera.

To tak ogólnie. Poszukaj na tym i na innych forach, sporo jest wiadomości na ten temat.

 

 

 

122 miala stara eta ;)

 

moim zdaniem warto, wiem bo robilem, nie pytaj o koszty bo tego nie jestem w stanie okreslic

juz wiele razy pisalem na ten temat,duzo masz tutaj:

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=4309

 

a jakby co wal na pw lub gg: 1041 postaram sie cos podpowiedziec

 

tylko jest jedna rzecz - jesli bedziesz liczyl kazda zlotowke wydana na grzebanie - odpsuc sobie,bo zaraz odezwa sie ludzie, ze lepszy swap

 

jesli jednak lubisz sie bawic, zaden swap nie da Ci tyle radochy co wygrzebane kilka kucykow spod maski wiecej

po wstepnych modach jakie mam - zrobione jest jakies 60tys km

moj silnik mial 122 tys kiedy byl dlubany

do tej pory jezdzi na polsyntetyku i nie ma zuzycia oleju i innych zadnych zmian

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
Z tego co wyczytałem na tym i na innych forach, nie jest do końca tak, jak mówi Kolega Pawelos.

Silnik 2,7 występował w 2 wersjach - 125 KM (tzw. stara eta) i 129 KM, zwana też superetą. Na blok ze starej ety zakładało się głowicę z 320i, ale efekty nie były wówczas spektakularne. Na blok z superety zakładało się zaś gowicę z 325i i wtedy można było powalczyć o jakieś 200 KM nawet, tyle że to ze zmienionym wałkiem rozrządu, zmienionym sterownikiem komputera.

To tak ogólnie. Poszukaj na tym i na innych forach, sporo jest wiadomości na ten temat.

 

 

 

122 miala stara eta ;)

 

moim zdaniem warto, wiem bo robilem, nie pytaj o koszty bo tego nie jestem w stanie okreslic

juz wiele razy pisalem na ten temat,duzo masz tutaj:

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=4309

 

a jakby co wal na pw lub gg: 1041 postaram sie cos podpowiedziec

 

tylko jest jedna rzecz - jesli bedziesz liczyl kazda zlotowke wydana na grzebanie - odpsuc sobie,bo zaraz odezwa sie ludzie, ze lepszy swap

 

jesli jednak lubisz sie bawic, zaden swap nie da Ci tyle radochy co wygrzebane kilka kucykow spod maski wiecej

po wstepnych modach jakie mam - zrobione jest jakies 60tys km

moj silnik mial 122 tys kiedy byl dlubany

do tej pory jezdzi na polsyntetyku i nie ma zuzycia oleju i innych zadnych zmian

 

Tak z ciekawosci ile mocy uzyskales?

Opublikowano

nie hamowalem jej narazie - bo jest w niemczech w tej chwili

z 325i do okolo 120 idzie rowno, powyzej juz zostaje grubo z tylu

oczywiscie z mostem 2.93 ,bo na 3.15 325i wogole nie ma szans

zdrowe 325i oczywiscie

 

za to ze staru rolowanego od 60 na 2 biegu 325i nie ma szans zadnych

 

dodam ze moja eta chodzi na zwyklej glowicy ety, ma tylko zmieniony walek rozrzadu, barany, ssacy i przepustnice od 325i, reg. paliwa 3.0 bara i chyba najwazniejsze program do ety 122PS ze stanow od firmy Dinan i kreci sie do 5.5 tys obr.

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

odswierze temat dla potomnych:

 

tak jedzie eta po malych modach

na filmie sa e36 i e34 jakies m50 pod maska i golf vr6 jakis mod - golf na koncu 400m wyszedl dlugosc auta przedemna

z e34 525i 24v i e30 325i na 400metrow jestem 3-4 dlugosci z przodu

 

filmik ze zlotu,troszke sie pozniej dzwiek rozjachal nie wiem czemu:

 

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.