Skocz do zawartości

Wyciek oleju w TDS - HELP


zibii2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z pojawiającym się olejem. Nie kapie ale jest mokro.

Czy to duży problem , może ktoś wie.

Dziwne jest to że z tego co widzę jest to kanał powietrzny, taka rura wchodząca do silnika na górze w kolektor.

Dał bym zdjęcie , ale nie wiem jak tu się wkleja fotki.

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem , ale turbina i jej okolice są suche :?:

 

Ale słyszałem , że jak puszcza turbo to też jest mokre :?:

 

Jeżeli żeczywiście to turbina , to wiem że to źle , ale pytanie czy coś z tym robić już czy poczekać i jakie z tym są problemy itd.

 

Ewentualnie regenerować turbinę , czy kupić używkę na gwarancji :?:

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina na wierzchu nie musi byc mokra. Mi turbina puszczala w poprzednim tds'ie na strone wydechu - olej sie smazyl w rurze i straszna zalona dymna sie pojawiala:) (kupilem uzywana za ok 400zl) i chodzila przez 2 lata - teraz sprzedalem tamten samochod- ale pewnie dalej chodzi. No i kupilem 2 tds'a.

Mysle ze dopoki nie kopci i jakos chodzi to mozesz pojezdzic, ale po malu sie rozgladac za turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic mi nie kopci , moc normalnie, olej też , tylko te poty.

Jeszcze ostatnio było sucho , a tu ciach :cry:

 

Maskę otworzyłem , bo po zatankowaniu w LOTOSIE niekiedy silnik mi zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach, obojętnie , czy zimny czy ciepły.

Czy możliwe że to przez ten olej? Może zalewa jakiś czujnik, albo regulator ?

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak od razu wymień turbo i może jeszcze połowe silnika !

Nie mowie że to nie jest turbo ale odma która znajduje się w pokrywie klawiatury ma spływ dość nisko przez co olej znajdujący się tam spływa w kanał powietrzny, ja tak miałem w dwu silnikach, wsadziłem w kanał odmy miedzianą rurkę z nawierconymi otworkami, przez co olej już nie spływa tak jak poprzednio. Kanał dalej jest wilgotny ale to powodują opary z komory. Tak wiec najpierw sprawdz gdzie pojawia się olej a potem działaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.