Skocz do zawartości

[e32]750 nierowna praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam podczas wracania dodomu cos sie stalo mianowice na biegu jalowym nierowno pracuje a podczas jazdy jagby sie dlawil tak przerywa zamula ciezko mu sie wkrecic niewiem jakto dokladnie opisac potrafi nawet strzelic leciutko w wydech lecz powyzej 3-4 tysiecy obr jest chyba dobrze
Opublikowano

Prawdopodobnie silnik przelaczyl sie w tryb awaryjny, czyli na wolnych obrotach chodzi tylko na polowie cylindrow. Ja pojechalbym na diagnostyke i sprawdzil, czy komputer nie wykazuje jakichs bledow.

Masz w niej LPG?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
niema lpg nigdy niebylo alto ma nakulano 220tysiecy i widac ze przebieg jest autetyczny aha jeszcze jedno na odcinku 250km auto spalilo 45l paliwa przy spkojniutkiej jedzie nan top 100kmh to chba cos nietak jeszxcze jest
Opublikowano
w 750 akurat nie ma przepływomierza z klapką tylko jest na gorący wolframowy drut !!!! wyciągnij przepływomierz najpierw jeden uruchom silnik i patrz czy drut robi się czerwony i tak sprawdź też drugi !!!! aha polecam też stronę: http://bmwe32.masscom.net

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Z klapką w środku to przepustnice -dwie przy kolektorach a przepływomierze to te na gumach pomiędzy przepustnicami a filtrami powietrza i z drucikiem w środku o ile jeszcze tam jest. Sprawdź czy układ nie łapie lewego powietrza czyli wszystkie gumy w rowkach, na zgięciach na końcówkach i opaskach oraz same opaski również.Lewe powietrze niszczy kompletnie ładną prace v12 poprzez mulenie,złą prace silnika,skoki obrotów na jałowym aż po prace skrzyni. Lewe powietrze to też kwestia tego w jakim stanie masz uszczelki kolektorów ssących.To już większy temat jednak dosyć często właśnie one są przyczyna złej pracy na jałowych obrotach i dostawania sie lewego powietrza do układu.
Opublikowano
wiem jedno niechodzi nawsystkie garki lecz wkreca sie naczerwone pole

 

To jest tu często spotykane.Czy podczas pracy na jałowych bez gazowania pojawia sie CHECK ENGINE, które po przy gazówce znika?

Opublikowano
czek engine nic takiego niewidzialem a poprzekreceniu stacyjki powinlo sie zasiwecic?? bo chyba terz sie nie swieci moze niezwrucilem uwagi najpierw zaczne od swiec
Opublikowano
czek engine nic takiego niewidzialem a poprzekreceniu stacyjki powinlo sie zasiwecic?? bo chyba terz sie nie swieci moze niezwrucilem uwagi najpierw zaczne od swiec

 

Tak.Zaświecić i zgasnąć o ile masz tam kontrolkę,sprawną żarówkę no i oczywiście jest tak,że nic z mechanicznych problemów nie zmusza by ta kontrolka sie zapaliła.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
niestety niemam nic takiego jak czek, wliczniku patrzalem rozbieralem i niema takiej kontrolki chyba ze wyswietla to na wyswietlaczu auto po dodaniu odrazu gazu potrafi strzelic w tlumik lub w filter powietrza prawa strona silnika. jak sie zalacza tutaj zdjecia i pliki mam nagrany dzwiek jak auto pracuje swiece wyminione przeplywomierz podminiany tez bez zmian
Opublikowano

No to zostaje ściągnięcie pokrywy klawiatury (prawej strony)

i oblookanie stanu zaworów, popychaczy (ogólnie całej góry).

 

Zdarzało się, iż pękały zamki trzymające zawór i sprężynę...

 

Jeżeli nie będzie nic podejrzanego na górze to...

 

jest kilka kolejnych rzeczy (ale o tym później).

 

Warto też najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania

(szczególnie po prawej stronie, to ta łatwiejsza strona).

 

Oczywiście ściągamy pokrywy klawiatury pod warunkiem

wykluczenia:

 

lewego powietrza w dolocie

małego ciśnienia na listwie paliwowej

uszkodzenia ukadu WN

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
czy cisnienie na cylindzrze powinlo wynies 8.8bara ??? a cisnienie paliwa 3 bary na odpalonym silniku przed listfa wtryskowa ??
Opublikowano

Pierwsza sprawa:

 

1. masz 2 listwy paliwowe (2 układy paliwowe)

Lewa i prawa strona ma osobne "tory" paliwowe.

 

Zprawdzałeś ciśnienie paliwa na odpowiedniej listwie?

Może sprawdziłeś lewej strony... :)

 

Co do ciśnienia sprężania to powinno być w okolicach 12 bar.

 

Wg dok. technicznej ciśnionko poniżej 10 atm kwalifikuje

silnik do remontu.

 

8,8 masz na wszystkich cylindrach? na ilu? która strona silnika?

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
cisnienien jeszcze niesoprawdzilem tylko pytalem sie ile powinlo wynies jak bede mial chfilke wolnego to odarzu sprawdze
Opublikowano

nie myl stopnia sprężania (podane przez ciebie 8.8)

z ciśnieniem sprężania

 

stopień sprężania M70 = 8.8:1

 

ciśnienie sprężania powinno (przy zdrowym silniku)

oscylować w okolicach 12 bar

 

ponieżej 10 bar - coś jest nie tak z silniczkiem (sprawdzić czy głowiczka

czy pierścionki)

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.