Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio, dosłownie parę dni temu zaczął mnie męczyć kolejny problem. Nie wiem czy to coś poważnego i nawet nie wiem gdzie zacząć szukać ewentualnej usterki. Otóż po odpaleniu silnika i otworzeniu maski, wyraźnie czuć zapach benzyny. To samo jak się jedzie samochodem, w kabinie też czuć benzynę. Co najgorsze, nie zawsze i najczęściej po przejechaniu 10-15km jak już silnik porządnie się rozgrzeje - nie czuć. Dodam, że z miesiąc temu wymieniłem filtr powietrza na K&N - wtedy jeszcze było ciepło, a zapach paliwa jakby pojawił się, kiedy były mrozy. Mam też lekko pękniętą odmę, którą owinąłem na wszelki wypadek taśmą izolacyjną (ale nie było i nie ma żadnych problemów z obrotami).

 

Ktoś doświadczył podobnej sytuacji? Co zrobić? Czy to coś poważnego, czy po prostu ten typ tak ma (nie miałem okazji jeszcze jeździć w zimie swoją E34)?

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Jak czujesz benzyne to zawsze traktuj to poważnie :naughty: -sprawdz z prawej strony pod kolektorem dolotu są dwa przewody paliwowe,prawdopodobnie poluzowały się opaski-dokręć lub kup nowe ale dobre.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Mogę prosić o jakieś rysunki poglądowe z realoem? Albo fotki. Dostanę się do celu bez zdejmowania kolektora dolotowego?
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

To na pewno nie jest normalna sprawa- po prostu jest jakaś nieszczelność

Ja też miałem coś takiego i w lipcu wymieniłem główne miękkie przewody paliwowe (dolotowy i powrotny). Na starych widniała jeszcze data 10.88. czyli data produkcji autka – przewody były po prostu kruche.

Przewody twarde mają się najczęściej dobrze (chyba, że coś je uszkodzi).

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Jak nie masz garażu latarke w zęby,długi wkrętak-ale wcześniej odpal na chwilke,zgaś,wsadz rękę i dotknij palcami te obejmki-
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Hmmm, wgląda, że nie muszę zdejmować dolotu żeby się tam dostać. Mylę się?
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

Mam małą łapkę serwisanta laptopów, wyspecjalizowaną w niewielkich, precyzyjnych elementach. Wnioskuję, że sobie poradzę ;) Ok, jutro zrobię pełny check. Niby znowu duperel ale dopiero co sobie poradziłem z wyciekiem płynu chłodniczego. Trochę przykro, że mnie bejbe tak męczy.

 

Nie miałbym nic przeciwko jakbym miał garaż z kanałem, a mam... parking przed blokiem xD

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Miałem dokłądnie to samo, ciekło z przewodów, dokrecanie opasek nic nie dawało. Wymiana przewodów gumowych na nowe i o czym to pisalismy? :)
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Obmacałem wszystko. Wygląda, że nic nie cieknie. Jak na złość nie czuć już zapachu benzyny (odkąd jest plusowa temperatura)... Chyba moja bejbe pogrywa ze mną w jakieś ciemne gierki... Co gorsza, zauważyłem, że nie ma strumyka po odkręceniu korka od zbiornika wyrównawczego. Rano był, po południu już nie. Jeżeli dodatkowo okaże się, że pompa siadła, to się chyba powieszę. Mam już blacharza umówionego na zrobienie samochodu na cudo, a tu takie przykre niespodzianki... :/
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.