Skocz do zawartości

BMW INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE


rOBSOnX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie było nowszych softów dla silnika M54 ten z 01.08.2005 jest ostatni, zawsze możesz spróbować odświeżyć ECU poprzez WinKFP (http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1581998), tam możesz sobie uaktualnić dane do sterownika np. z ISTA / p v40.

gizmo07 wyślij na priv adres mail to wysśę screen z ETK z wszystkimi aktualizacjami (numerami aktualizacji) jakie były do M54 w Twoim samochodzie.

BMW E60 530xd :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Aż głowa boli , a może kolega by troszeczkę wysiłku wlożył .

Bardzo proszę

http://www.elenota.pl/

http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/ICs/DS_FT232R.pdf

 

Dzięki za podpowiedź z tego wynika że będzie ok tylko trzeba podpiąć się pod odpowiednie piny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś/wie skąd pobrać jakąś sprawdzoną wersję INPy pod BMW e90.

Ściągałem już dwie wersje ale po wybraniu swojego modelu zaraz wyskakuje komunikat : error compiling script file

Czy może problem leży gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No i stało się ista/p na zwykłym laptopie. Pracuje z OPS/OPPS/ICOM/OBD/DCAN.

Na dniach wstawię screnny z działania dla ciekawskich.

Teraz czekamy na ista/d (prace już na ukończeniu - brakuje prostego mechanizmu update).

 

 

BRAWO nerwus!!

 

Fotki mile widziane. Przewidujesz jakis tutorial jak to postawic na latopie we wlasnym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
:duh: dużo wody upłynie zanim będziemy mieli sprzęt żeby Ista-p chciała się instalować ,za duża inwestycja jak na dziś .

 

Na pewno dużo jej trzeba żeby zwykły zjadacz chleba miał na nią kasę.

Instaluje się bez problemu na dowolnym kompie to jest oparte o windows wiec nie ma problemu z supportem dowolnego hardware.

Na dzisiaj jest ista/p i /d działające na zwykłym lapie i to z głowicami 2G. Dostajesz dysk pod konkretny typ komputer i jazda bez trzymanki.

 

 

No i stało się ista/p na zwykłym laptopie. Pracuje z OPS/OPPS/ICOM/OBD/DCAN.

Na dniach wstawię screnny z działania dla ciekawskich.

Teraz czekamy na ista/d (prace już na ukończeniu - brakuje prostego mechanizmu update).

 

 

BRAWO nerwus!!

 

Fotki mile widziane. Przewidujesz jakis tutorial jak to postawic na latopie we wlasnym zakresie?

 

 

Brawa nie dla mnie no chyba ze za używanie tego :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: dużo wody upłynie zanim będziemy mieli sprzęt żeby Ista-p chciała się instalować ,za duża inwestycja jak na dziś .

 

Na pewno dużo jej trzeba żeby zwykły zjadacz chleba miał na nią kasę.

Instaluje się bez problemu na dowolnym kompie to jest oparte o windows wiec nie ma problemu z supportem dowolnego hardware.

Na dzisiaj jest ista/p i /d działające na zwykłym lapie i to z głowicami 2G. Dostajesz dysk pod konkretny typ komputer i jazda bez trzymanki.:norty:

 

- zjadacz chleba ma gwarancję na modele, w których ISTA jest konieczna

- jak zostało raz złamane i ponownie zabezpieczone to i tak bracia chińczycy znajdą sposób :) i sprzedadzą taniej mimo zmowy cenowej, zawsze są odstępstwa od ceny :) a im dorożej będziecie to sprzedawać tym szybciej postarają sie złamać...

- co do printscreenów to też chętnie zobaczę, ISTA/P w akcji (oczywiście na OPS'ie albo DCAN'ie ;) nie wierny tomasz jestem i póki nie zobacze to nie uwierzę i to nie z jakimś e60 z 2007r tylko z F01 2010 albo F10 2010 update np. Active Stering Dynamic Drive, wiem że jest nowy soft :) a mało tego to wgrywają go niemcy online :) nasze ASO ma za zadanie podpiąć tylko ICOM pod auto :) albo np. nowy BMW performance software DDE e90 330d 2010r, jak z takimi autami pracuje na głowicach 2Gto rzeczywiście duży sukces....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak te auta będą miały +3 to wtedy się znajda odważni zęby zrobić taki test. Obecnie mało kto ma możliwość spięcia Fxx do jakiekolwiek głowicy.

 

Jak te auta będą miały +3 latka to i ISTA zdąży stanieć i byc bardziej przyjzna dla ludu :) pierwsi dadzą się podłączyć handlarze sciągając rozbitka z zachodu i złodzieje :) ci drudzy pewnie już pracują na oryginalnym pakiecie ISTA, na alledrogo już się pojawił za jedenyne 90 tyś, chinczycy za komplet wołają koło 60 tyś po przeliczeniu... jak jesteś pewien, że nie popsujesz mi auta i nie pozostawisz sladów, które wykluczą gwarancję, to mogę do odczytu podstawić swoje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Witaminowana Ista wraz z ICOM to koszt <25k PLN. Opcja z obsługa OPS/OPPS jest jeszcze tańsza <10k PLN. Ori potrzebuje serwera RX300 z 2 procesorami Xeon + 16 GB RAM jego koszt to min 5k PLN za używkę.

Dzięki za ofertę ale mam za dużo km do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanko

 

A wiec mam kabelek obd II do bmw i wszystko pieknie smiga , teraz pytanie czy jak kupie przejsciowke na obd na 20 pinow to DIS i Inpa bedzie latac ?? Jak nie jaki kabelek kupic zeby Dis i Inpe ruszyc na starych bemekach

 

z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy podczas zabawy INPĄ, DISEM itp. używacie jakiejś ładowarki, prostownika, która zapobiaga spadkowi napięcia na aku?

Jakie napięcie na aku jest optymalne podczas diagnozy?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Koledzy, czy podczas zabawy INPĄ, DISEM itp. używacie jakiejś ładowarki, prostownika, która zapobiaga spadkowi napięcia na aku?

Jakie napięcie na aku jest optymalne podczas diagnozy?

 

Do samej diagnozy nie ale do długiego programowania tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może i mi ktoś podpowie,ściągnąłem z tego chomika http://chomikuj.pl/cancel000/*3d*3d+E-Book+*3d*3d SSS,sześć części,i trzeba skonfigurować LAN, :duh: ,ale jak?zielony jestem,dodam,że na vmware mam disa z ustawieniami z linków "nerwusa"(dzięki),dis działa,więc jak ktoś by mógł podpowiedzieć coś,to dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z DISEM, wcześniej wszystko śmigało, automatyczne rozpoznanie wersji auta również a teraz podczas próby diagnozy pojawia się błąd http://w526.wrzuta.pl/obraz/2JWnSRNMCiO/dis_problem

Inpa nadal działa bez problemu, nie chciałbym od nowa instalować całego DISA bo jest to żmudna robota, może podpowiecie gdzie szukać błędu?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.