Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

no i stało się pierwsza wpadka mojej buni :(

 

niechce mi odpalić silnik

 

objawy:

 

- jak palił to tak jak by niepracowały wszystkie cylindry bardzo nie równo pracował

- na LPG sprawa wygladała lepiej

- dopiero pow. 4 RPM silnik pracował równo

- zgasł i niechce odpalić, po przekreceniu stacyjki kręci i kręci niby coś łapie (pedał w podłoge) wejdzie na jakieś 500 obr/min i jak tylko puszcze gaz zdycha :/

 

 

Moje przypuszczenia:

- pompa paliwa??

- moduł zapłonowy, brak iskry ewe. uszkodzony palec??

 

 

Co wy sądzicie??

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Brak iskry jest idealnym powodem. Na pewno nie kable, bo nie możliwe, aby wszystkie nie działały (chociaż ?). Pewno palec, albo węgli rozdzielacza (to czarne na sprężynce, co dotyka do palca).

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
na gazie strzelil, przepływka jest że tak powiem po regeneracji więc myśle że to nie jej wina, bo ją odpinałem (tzn wtyczke) co powoduje że można odpalić auto.
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

odlacz przeplywomirz, recznie otworz klapki tak zeby byla caly czas otwarta( po wysrzale napewno sie blokuje w polowie)

i szykuj sie na wybuch w filt powietrza! a zarazem (bardzo prawdopodbne) na skrzywnie maski

i dobrze sie zastanow nad sekwencja, bo naprawa takiego silnika przy gazie 2 gen szybko wyniesie cene sekwencji, na ktora ja zbieram powoli

Opublikowano

jeśli nie chodzi na gazie i benzynie to układ zapłonowy lub przepływka

sprawdź szczelność układu dolotowego

Opublikowano

przeszukałem cale forum (prawie :P) doczytałem się że problemem takiego zachowania może być wszystko :((

 

-pompa paliwa (gdzie ona jest ?? jak ją wymienić??)

-świece - kupione nowe v-line 15

-kopułka (co wyczyścić jak rozebrać żeby nie uszkodzić?)

-filtr paliwa gdzie i jak wymienić

 

powiem jeszcze tyle POMOCY

 

moje autko stoi gdzieś przy drodze porzucone i czeka na czesci pomoc :((

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

zdejmij i odlacz przeplywomierz i sprobuj go odpalic(na benzynie oczywiscie)!

zrobiles tak jak ci mowilem?

po wystrzale gazu mogla ci sie klapka zablokowac odcinajac calkowicie doplyw powietrza

Opublikowano
odpinałem nic niedalo dalej niekreci a przeplywka sie nie blokuje, dlatego niewiem co robic, bo kiedys (jak ja kupowalem) byla zablokowana wtedy ja "regenerowałem"
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Witam

Miałem podobnie u siebie. Czy wcześniej falował ci na obrotach przy zmianie biegów? Jak tak to u mnie był padnięty przepływomierz masy powietrza. Kupiłem używkę na giełdzie i dopiero po sprawdzeniu trzech trafiłem dobrą. Potem było idealnie.

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano
odpinałem nic niedalo dalej niekreci a przeplywka sie nie blokuje, dlatego niewiem co robic, bo kiedys (jak ja kupowalem) byla zablokowana wtedy ja "regenerowałem"

 

ale zdejmowales calkowicie przeplywomierz?

sprobuj odpalic na benzynie z gazem wcisnietym do polowy, moze wybuch zalatwil krokowke

Opublikowano

juz sam niewiem co robic :((

 

sprawdzilem zaplon

 

niebylo iskry - wyczyscilem kopolke strasznie zasniedziala byla, wysuszylem swiece, poskladalem, odpalam i nic - na poczatku jak by cos zlapal ale potem dalej nic, wykerecam swiece - zalane :( czyszcze wkladam auto dalej nic :((

 

co robic??

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

najlepiej podlacz pod komputer i bedzie jasne co jest

moze masz padnieta cewke zaplonu lub kable wysokiego napiecia

mozliwosci moze byc multum, jedz po komputer niech sprawdzi co sie dzieje

Opublikowano

odpaliła :D

 

 

 

ale :(

 

 

 

popracowała chwile i zdechla, sam chyba niedam rady idzie do Tomasa ;D

 

 

ps. odpalila i zgasla odrazu ją zalało :(( pracowala jak by nie na wszystkie gary, bardzo nierowno i koniec

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Witam. Jeśli nie ma iskry, to należy na początek sprawdzić cewkę, można to sprawdzić zdejmując przewód WN z kopułki wn(ten od cewki) i zbliżyć do masy n odległość ok 10 - 15 mm i włączyć rozrusznik. Iskra powinna być regularna i silna, jeśli iskra jest ok, to należy sprawdzić kopułkę i palec, nawet najmniejsze pęknięcia i nadpalenia powodują upływności, więc proponuję te elementy wymienić na sprawdzone. Szczególnie często usterka tego typu wystepuje przy gazie(wyższe napięcie przeskoku iskry), ponadto sprawdź, czy nie jest połamany plastik wewnątrz rozdzielacza, to też powoduje upływność. Jeśli to nie pomoże, to zostaje czujnik obrotów wału korbowego lub sam komp. P.s. Po odłączeniu przepływomierza silnik na wolnych obrotach powinien chodzić równo.
Opublikowano

sprawdz moze cewkę

odepnij przewód ten od cewki do aparatu połóż na silnik i pokręć musi być silna iskra

a może to zwyczajnie impulsator?

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano

Wczoraj miałem podobny problem w 735i, idę rano odpalić i [BAD], a jak odpaliła to chodziła jakby na jeden cylinder :)

Objawy identyczne jak u Ciebie i powodem były po prostu świece :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.