Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie ponownie..jak juz pisalem w innym temacie przywloklem auto z wloch i byla woda w chlocy- i dosc malo jej..dolalem odpowietrzylem z zamiarem pojechania do mechanika za kilka dni.. do tej pory jezdzilem nia rowniez daleko -500 km i jedyny problem ze bardzo dlugo sie nagrzewala..ale pozniej temperatura juz stala prawie na srodku i tak sie trzymala bez wzgledu na jazde..

 

a tu dzis wsiadam sobie przekrecam kluczyk i slysze bip ze temp ponizej 3 st na zewnatrz.. jade dalej i po przejechaniu 10 km wskazowka powoli ale proporcjonalnie rosnie- po 15 km byla juz prawie na czerwnoym polu..

 

z silnikiem ogolnie nic sie nie dzialo- nie telepalo, jechal i przyspieszal jak zawsze- i nie jest to wina czujnika or smth bo faktycznie jak otworzylem mache to byl dosc goracy..

 

o co moze chodzic ? jutro zamierzam postawic u mechana ja ale chcialbym miec jakas wiedze i oglad na sytuacje zanim mi cos np sciemni..

 

z góry dzieki i pozdro :)

Opublikowano (edytowane)
hmm wiskoza mówisz.. rozumiem ze to to co ma wplyw na predkosc krecenia sie wiatraka.. ale choroba jakos nie chce mi sie wierzyc ze to moze miec az taki wplyw na az takie grzanie sie.. a swoja droga jaki wplyw moze miec to ze tamperatura tak spadla na zewnatrz na taka sytuacje.. moze poprostu woda przymarzla- zglupialem jush :roll: Edytowane przez woytaz_gdy_elb
Opublikowano
hmm wiskoza mówisz.. rozumiem ze to to co ma wplyw na predkosc krecenia sie wiatraka.. ale choroba jakos nie chce mi sie wierzyc ze to moze miec az taki wplyw na az takie grzanie sie.. a swoja droga jaki wplyw moze miec to ze tamperatura tak spadla na taka sytuacje.. moze poprostu woda przymarzla- zglupialem jush :roll:

 

moze jeszcze raz odpowietrz ..na otwartym ogrzewaniu...

Opublikowano
Opieram to na swoim doświadczeniu miałem takie kłopoty jak zimno to autko się nie dogrzewało jak postało w korku to się przegrzewało. Najpierw wymieniłem wisko i koniec z przegrzewaniem, ale wciąż się nie dogrzewał więc do wymiany poszedł termostat teraz wszystko działa bez zarzutu. Termostat mam oryginalny z ASO za 120zł a wisko Sachsa zamiennik za 250 zł.
BMW forever!!!
Opublikowano
uff to dobra wiadomosc ze wisko za tyle da sie kupic.. myslalem ze to drozsza impreza... póki co zostawilem auto u mechana i kazałem wymienic termostat i płyn na zimowy i oczywiscie odpowietrzyc.. i zobaczymy co dalej powie.. boje sie tylko zeby mi nie probowal wcisnac ze to uszczelka badz glowica pekajaca bo nie uwierze w to..- silnik 170 tys udokumentowane.. chodzi cichutko jak zloto-z rana zero stukania hydrauliki czy czego kolwiek- suchutki..
Opublikowano

To może być jeszcze pompa wody. Właśnie przed chwilą opisałem, jak ją zmienić. Mam 328 i też nagle mi się przegrzał. Okazało się, ze urwał się plastikowy wirnik pompy.

Zerknij na umieszczony przed chwilą temat. Jesli masz pytania - dzwoń. 501 200 294

Opublikowano
wymien narazie termostat- on na bank jest rozklekotany - nie kosztuje tyle co wisco wiec moze ci oszczedzic kosztow . Woda czy co ty tam miales w ukladzie robis wobi swoje-kamien i osady-termostat nie otwarty-przygrzany i sie kotluje wszytsko w silniku.
Opublikowano
moze jeszcze jedna podpowiedz z mojej strony która może wam cos na mysl przyniesc.. otóż temperatura rosnie bez wzgledu na to czy stoje w korku czy jade na 5tce 120- tak samo szybko.. nie jest to np tak ze staje na swiatlach i rosnie a jade szybciej to spada...
Opublikowano

Powiem tak

mialem to samo co ty

do wymiany

POMPA WODNA

TERMOSTAT

VISCOZA jesli trzeba

 

jak sam termostat zmienisz to szkoda zachodu pojezdzisz dzien dwa i znowu to samo

Opublikowano
a moze powodem szybko rosnacej temperatury jest peknieta glowica albo uszczelka pod glowica?
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
no ale jak to stwierdzić ze moze byc cos nie halo z glowica badz uszczelką..nie chcialbym otwierac silnika na daremno.. zwlaszcza ze chodzi jak zloto.. cichutko..z rana zadnego hydraulika nie slychac nic.. 170 tys udokumentowany przebieg..caly suchutki..a boje sie ze jak jakis partacz mi sie dobierze to zle ustawia rozrzad albo cos i juz nie bedzie to tak fajnie jezdzic..
Opublikowano
Sprawdzaj regularnie stan oleju i płynu chłodniczego jak zobaczysz że czegoś ubywa no to współczuję. Właśnie przeżywam ten horror :evil: Pojedź też sprawdzić emisję spalin? Jak źle mówię niech mnie ktoś poprawi.
Opublikowano

gdyby to byla uszczelka to z oleju zrobilaby ci sie ciemna smietana a nic nie mowisz wiec chyba nic takiego nie ma miejsca. Poza tym auto mogloby byc nieco slabsze. Plynu by ubywalo. Oleju przybywało. a na dodatek węże by pompowało.

 

ja stawialbym na termostat i pompe wody.

Opublikowano
w układzie chłodzenia woda była wcześniej?..i to przez długi czas?..można też wziąść pod uwagę to,że kamień wytrącony z owej wody zapchał chłodnicę,więc ta ma ograniczoną wydajność i stąd może też temperatura sięgać tak wysoko.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano

Święte słowa. Przy pękniętej głowicy/uszczelce olej mętnieje błyskawicznie, robi się "majonez". Poza tym przybywa go, a płynu ubywa. W drugą stronę - pewnie w płynie chłodzącym miałbyś ślady oleju.

 

Ktoś wcześniej poradził - pompa wody, termostat, wiskoza do wymiany. Zgadzam się. Warto to zrobić. Wydatek nie jest duży, a robota łatwa. Od razu wymień paski klinowe, i tak je trzeba zdjąć.

 

Jeśli silnik jest w takim dobrym stanie, to absolutnie go nie otwieraj!!!

Opublikowano
gdyby to tylko wina wiskozy była to w obecnych warunkach atmosferycznych by ci się nie grzał, co innego w upalne dni. Co nie zmienia faktu że może być do wymiany ale wina nie leży po jej stronie(chyba że między innymi :D )

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
dzwonil do mnie mechanik mowil ze auto gotowe do odbioru.. póki co wymieniony cały płyn chłodniczy, termostat i odpowietrzony.. kolo twierdzi ze chodzil ponad godzine i wskazówka stała w pionie i nic sie nie działo..ale nie mówmy hop- jutro rano auto odbiore, pojeżdze i zobaczymy co bedzie dalej..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.