Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W silniku m50 jest łańcuch,a zaworów nie trzeba regulować. :D :D :D

 

tak wlasnie slyszalem ze nic nie trzeba robic, ale wolalem sie upewnic przy okazji tego tematu :)

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
j0hnny2007 zazdroszczę ze masz łańcuch.. przynajmniej masz spokój..
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
j0hnny2007 zazdroszczę ze masz łańcuch.. przynajmniej masz spokój..

 

Spokój dopuki nie nadejdzie chwila na wymianę łańcucha. Bo wtedy :jawdrop: :cry2: A jak by nie było łańcuchy też się zmienia w końcu nie sa z platyny :lol: Pozdrawiam

Opublikowano
Czyli ten lancuch jak przypuszczam pewnie nigdy jeszcze wymieniany nie byl?

Co ile sie go zmienia, czy chodzi az sie zerwie i jaki koszt wymiany?

- jak wymieniasz zarowki, to wymien i lancuch. koszt ok 15 000pln w servisie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koszt ok 15 000pln w servisie

 

co taka kasa. takie drobne :D

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Nie straszcie kolegi bo sie załamie :lol: Np w bosh servis w Białymstoku za graty krzykneli mi około 2500zł do tego jeszcze dochodzi robota a to też nie będzie 100zł. Koszt 2500 to cały kompletny rozrząd z kołami ślizgami łańcuchem. Któryś kolega pytał co i le zmiana. W zasadzie zmienić powinno się po około 250-300tys km. W rzeczywistości nie zmienia się aż nie zaczyna go być za nadto słychać (zaczepia wyciągnięty łańcuch o obudowę) Czyli tak mniej więcej 500tys i więcej. Jedno jest pewne i tak wolę łańcuch niż pasek. pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no ja też wolałbym łańcuch, ale narazie muszę się paskiem nacieszyć hehe :mrgreen:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Żyć w strachu w przypadku paska można wtedy, gdy mija 100tys przebiegu paska, a my dalej wolimy się bać zamiast go wymienić (moim zdaniem najlepiej do 60tys).

Przyznam, że ja zdecydowanie bardziej wolę pasek na rozrządzie – na dobrych zamiennikach koszt wymiany rozrządu można zamknąć w ok. 350zł i zrobić to samemu (z wymianą coolanta włącznie)

 

kwk222 – ciesz się paskiem – ciesz się życiem :D

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja do paska nic nie mam.. za pasek i rolkę zapłaciłem 120zł i za wymianie dałem flaszkę (sam wymieniałem tylko zostały sprawdzone naciąg paska i moment dokręcenia napinacza)

 

A na moim starym pasku zostało przejechane ponad 100 Tyś :duh:

Także narazie mam paseczek i lajw is piękne :mrgreen:

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

:cool2:

W tym zestawieniu nie może brakować pompy wodnej – miej to na uwadze. W dniu wymiany mojego rozrządu okazało się, że na wymianę pompy był najwyższy czas.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Solaris wiem o pompie tylko już nie miałem kasy.. :( a pasek sie sam prosił na wymianę. ale podczas następnej wymiany pójdzie cały rozrząd, pompa wody, simering na wałku bo rzyga jak z kaczej du.. :D

 

Ale myślałem ze wymiana rozrządu w M20 będzie trudniejsza, ale okazała sie nawet banalna

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
...Ale myślałem ze wymiana rozrządu w M20 będzie trudniejsza, ale okazała sie nawet banalna

no widzisz :)

ale pompę na Twoim miejscu wymieniłbym jednak jak najszybciej (120zł). Wątpię, żeby ta stara dotrwała do następnej wymiany paska - a szkody mogą być dotkliwe.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawet mnie nie strasz :D
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Wymiana pompy wchodzi w skład takiej sprawy jak wymiana rozrządu - lepiej żebyś teraz był tego świadomy i wymienił pompę - niż żeby doszło do kłopotów. Pomyśl o tym teraz - to tak nie wiele żeby mieć spokój.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja wtedy wiedziałem o tej pompie tylko kasy nie miałem na nią.. :(

 

Teraz jak dostane odszkodowanie to będę musiał auto poskładać po kolizji..

 

A jaka jest cena pompy i trzeba basz dużo rozbierać zęby sie do niej dostać??

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Ja za moją pompę dałem 120zł. Musisz zlać płyn i znów dostać się do rozrządu (zdjąć wiatrak, itd… jeżeli pamiętasz jeszcze wymianę rozrządu, to będziesz wiedział co i jak)

Szkoda, że wtedy nie dałeś rady, bo wymiana pompy przy wymianie paska i napinacza jest dużą oszczędnością czasu i pracy.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymianę paska dalej pamiętam jak przebiegała. i z tego co widzę po zdjęciach jakie wykonałem podczas wymiany to musiałbym wszystko rozbierać skończywszy na napinaczu. ehh szlak
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Powiem Ci, że rok temu też miałem chwilę zaskoczenia – z braku czasu wymianę mojego rozrządu powierzyłem wtedy warsztatowi, do którego przyszedłem trzymając w łapkach tylko nowy pasek Continental i napinacz INA – będąc przy późniejszych pracach, szybko okazało się że pompa jest rozklekotana i skrajną nieodpowiedzialnością byłoby ją pozostawić – w tym momencie zrobiło mi się gorąco, bo wiedziałem, że nie chcę zostawić samochodu warsztatowi na noc, a pompy na stanie nie mieli. Na szczęście szybko zadziałali i ekspresowo zamówili pompę w swojej hurtowni – i autko było gotowe i odpowietrzone po kilku godzinach.

 

Postaraj się skupić nad tą pompą – odetchniesz z ulgą po sprawie.

 

Pozdrawiam (uciekam z forum, bo idę przewietrzyć moje srebro – trzeba wykorzystać suche drogi) :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Nie, nie musisz wyszystkiego rozbierac, ja wymienialem pompe bez zdejmowania paska, sciagasz tylka gorna czesc obudowy paska rozrzadu.

Pompa siedzi na 3 srubach, jest to troche nie wygodne z paskiem ale da rade wszystko poskladac, musisz uwazac wlasnie na napinacz paska bo on zapiera sie o pompe wody. Z tym jest najwiecej zabawy ale da rade. Jak sciagniesz pompe, musisz tam wszystko dokladnie wyczyscic, ze starej uszczelki pozostalosci itp. Ja skladalem na silikon i uszczelke, ktora sam dorobilem, ze specjalnego materialu.

 

Przy okazji mozna sprawdzic i skontrolowac napiecie paska, czy wszystko OK.

Pozdrawiam

Opublikowano

a jak z owa pompa w m50?

czy ogolnie w tym silniku nic nie trzeba robic tylko lac olej tak?

paska nie ma, lancucha nie warto zmieniac a rozrzadu sie nie rusza dopoki chodzi ?

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak z owa pompa w m50?

czy ogolnie w tym silniku nic nie trzeba robic tylko lac olej tak?

paska nie ma, lancucha nie warto zmieniac a rozrzadu sie nie rusza dopoki chodzi ?

 

Ojciec w m50 tylko olej wymienia i jeździ. ostatnio wymienił tylko termostat. a tak nie robi nic.

 

 

A ja z pompą się narazie wstrzymam, poskładam auto po kolizji i do marca pojeżdżę. dalekich tras jaki tako nie robię to może wytrzyma pompa

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.