Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm... Ja też nie wiem po co Ci cos takiego... Myslisz ze zyskasz kilkanascie konie więcej???

Sorry ale w takie bajki nie wierze. Szkoda silnika. Po pierwsze filtr stożkowy to trzeba wiedzieć jak i gdzie zamonotować zeby chociaż te pare koni wiecej "wycisnać". Czytałem gdzieś - chyba własnie tu na forum - że układy dolotowe w naszych samochodach są jednym z najlepiej policzonych i dobranych dolotów, więc tutaj nic bym nie poprawiał.

Efekt moze byc zupełnie odwrotny od zamierzonego. Poczytaj troche w internecie na temat filtrów stożkowych ale na stronach profesjonalnych firm tuningowych które sie tym zajmują a zobaczysz ze to nie taka prosta sprawa. Często układy dolotowe do silników dobiera się metodą prób i błedów diagnozując osiągi na hamowni.

 

Poza tym musi być równowaga w przyrodzie. Jeżeli zapewniasz silnikowi większy "wdech" to powinienes też dokonać modyfikacji układu wydechowego.

 

Z doświadczeń moich znajomych którzy sie tym bawili wychodzi na to ze szybko pozbywali się tego typu "ulepszaczy". Zaczynały się problemy...

 

Jeżeli chcesz już koniecznie to załóż sobie sportową wkładkę filtra firmy K&N. Konstrukacja tego filtra poprafia przepływ powietrza, porządkuje strugi powietrza trafiające do kolektora, natomiast nic nie tracisz na jakości filtrowania powietrza.

 

Pozdr

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

Witam

Większość filtrów stożkowych daj może z 2 do 5 koni więcej.

Jednak są to wartości maksymalne (jak kożde wartości mocy i momentu podawane dla silnika) przy jakichś tam obrotach.

W rzeczywistości krzywe mocy i momentu ulegnie "wyostrzeniu", czyli max moc i moment będą nieco wyższe, jednak w średnich obrotach będą nico mniejsze od seryjnych.

Więc co tu zaskasz to tam oddasz :D

Tak więc na tor to może i tak, ale w codziennej eksploatacji raczej nie radze.

Opublikowano
no rzeczywiscie to niezle badziewie,bmw jest najlepsze w oryginale i nie warto sie bawic w jakies tanie ulepszanie.zreszta z czasem moze ci sie odechce tego filtra...pewnie glosniej chodzi autko?!pozdrawiam
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
polecam wkładke k&n tylko i wylacznie..ale zadnych innych badziewi.. bo nie uzyskasz nic poza buczeniem- a nawet moc i elastyka moze spasc..przy czym ryzyko nieszczlenego doloty sie zwieksza- a a czym ida falujace obroty i inne dolegliwosci.. bmw to na tyle dobre auto ze nie potrzebuje takich wynalazków zeby dobrze brzmieć i jechać a jak chcesz poprawic osiagi to zacznij od chipa.. i pojedz na hamownie..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Barex - jesli jeszcze nie zalozyles to tego nie rob, pogorszysz filtracje powietrza, osiagi, spalanie tez raczej wzrosnie, bo jesli zle zalozysz stozek (a na pewno tak zrobisz) to oslabisz moment szczegolnie w dolnym zakresie wiec zeby samochod ciagnal jak wczesniej bedziesz go wyzej wkrecac! Wklad np. K&N do oryginalej puszki - to polecam, jak cie nie stac na wklad to lepiej po prostu czesciej wymeniaj zwykly wklad na nowy. Pozdro :wink:
Opublikowano
teraz tylko jakieś 4x1200zł za opony i możesz śmigać :twisted: a co do "komforciku" to nie wiem o jakim ty komforcie mówisz na profilu 40-45... Widze że tylny zderzak wymieniałeś, mógłbyś pokazać go jak wygląda z tylu? bo troche widać z boku i nawet fajnie się zapowiada, chyba nie oryginalny, no i ile dałeś za niego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.