Skocz do zawartości

Szukam informacji ogólnych na temat 750 12 cylindrów


djpablo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!

chcę sobie kupić właśnie 750 5400pojemność 12 cylindrów mam poprostu okazje w rozliczeniu to wziąść autko super poza tym że nie znam tego silnika ani nikt go nie zna z moich znojomych każdy mówi że 8 cylindrów zna a to nie wiadomo co jest miała wymieniany zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego i nie wiem z jakiego powodu on pękł i wywaliło wodę obawiam sie że uszczelka pod głowicą :duh: :mad2: no ale nie wiem ;/ czy jest ktoś w stanie mi pomóc czy te silniki i ogólnie auto e38 96 rok to dobre czy lecą głowice w nich i może to olać totalnie.HELP ME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z takim autem najlepszym rozwiązaniem jest jechać na dobry warsztat gdzie mają komputer diagnostyczny i niech wszystko sprawdzą , będzie wiadomo!!!! sam jeśli nie miałeś takiego samochodu wcześniej nic nie sprawdzisz bo nie masz porównania !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego v12 jest super tyle tylko ze naprawde bardzo mocno sie zastanów do czego ty to auto potrzebujesz. Jezeli do jazdy na codzien a zarabiasz dosc przecietnie to odradzam. Niestety w tym aucie trzeba liczyc 1zł/1 przejechany kilometr a mowie tylko o paliwie. Ja kupiłem to auto dla siebie na sobote i niedziele. W tygodniu poruszam sie 307 i to w gazie na sekwencji bo do pracy mam bardzo daleko. ALE JESTEM CHOLERNIE ZADOWOLONY Z 750. Ja mam jeszcze e32 ale mysle ze to nie wiele zmienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto tak mówi? Co jak co ale V12 to max co możesz mieć, a przelicznik 1zł/km jest jak najbardziej prawdziwy. Eksploatacja jest dosyć kosztowna, także zastanów się dwa razy czy chcesz taki samochód. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sporo osób mówi że v12 w e38 ty lipa ;/ i nie wiem kogo słuchać

 

wlasnie takie barany maja najwiecej do gadania co nigdy nie posiadali czegos takiego.

V12 pracuje inaczej, bardziej rowno i spokojniej niz V8. no i ten dzwiek gdy nacisniesz lekko na gaz lub odpalasz auto i silnik zaskoczy :) V8 nigdy nie zagra tak jak V12.

w e38 miedzy silnikiem 4.4 a 5.4 jest okolo 40 KM roznicy a w sprincie do setki 5.4 jest szybsze o okolo pol sekundy wiec chyba nie jest to wynik rzucajacy na kolana. dodatkowo jest to okupione "odpowiednim" zuzyciem paliwa. wiec moze dlatego takie krytyczne oceny. wynikaja one jednak nie z jakiejs usterkowosci silnikow V12 lecz jedynie z prostej kalkulacji osiagow do kosztow utrzymania pomiedzy V12 a V8.

ja zarabiam malutko ale wystarczy zeby pokrecic sie po miescie bez celu tak tylko zeby sie pokazac od czasu do czasu. i jakos nie robie tragedii ze pali, ze drogo itp. po prostu jezdzi sie i jest super. nie mam zadnych problemow z silnikiem, nie posiadam instalacji gazowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zarabiam malutko ale wystarczy zeby pokrecic sie po miescie bez celu tak tylko zeby sie pokazac od czasu do czasu. i jakos nie robie tragedii ze pali, ze drogo itp. po prostu jezdzi sie i jest super. nie mam zadnych problemow z silnikiem, nie posiadam instalacji gazowej

 

I o to właśnie chodzi... o klimacik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam V8 w E32 i V12 w E38 i dlatego myślę, że mogę odpowiedzialnie porównać oba silniki. V12 pali 1-2 litry więcej na trasie i 3-4 litry więcej w mieście. Parametry trakcyjne obu autek są zbliżone, jednak V12 pracuje nieporównywalnie spokojniej, natomiast co do brzmienia obydwu silników, to mnie bardziej pasuje dźwięk V8. Natomiast to, co jest najważniejsze, to to, że auta z silnikami V12 były zawsze najlepiej doposażone, np. tylko V12stki miały skórzane deski rozdzielcze, więc dostajesz wszystko z najwyższej półki. Co do trwałości silnika, to moim zdaniem obydwa motory są nie do zajeżdżenia i przebiegi rzędu pół miliona są bez najmniejszych problemów osiągalne. Moja V8ka ma już ponad 490 tys, z czego u mnie zrobiła 320, a V12 270tys a u mnie 150 i z żadnym z motorów nie było problemów...

A największą frajdę z jazdy mam i tak z E34 V8 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.