Skocz do zawartości

V8 często nie pali na wszystkie gary - traci moc???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czasami jest dobrze, a często źle. Wygląda to tak jakby zabrano mu moc wiadomo, że jest 8 cylindrów i da się przyzwoicie jeździć ale nie oto chodzi powinno być że mucha nie siada. Ja to odczuwam tak jakby któraś świeca przestawała palić, albo filtr paliwa lub powietrza był zapchany (wymieniłem i dalej to samo). Wymieniłem też przepływomierz masy powietrza i nic. Jak podjechałem na komputer to chodził prawie dobrze i nic nie wyszło wg mechanika, ale może miał do kitu kompa?

Wiadomo autko nie jest nowe i trzeba z nim robić, ale bez sensu jest robienie wszystkiego po kolei (może się uda). Myślę, że dobry mechanik co siedzi w be-em-kach od razu by zakminił co mu dolega a ja nie znam takiego.

pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

to zrób tak

sprawdź bardzo dokładnie działanie sąd a zwłaszcza 2 (lewa strona silnika)

możliwe że masz uszkodzony komputer tak jak w większości V8 :cry2:

sprawdź sady

Opublikowano

chłopaki pisze się sondy i już nie pierwszy raz to widzę !!!!! :duh:

a co do silnika to napisz czy masz dwie pompy paliwa , jeśli tak to może masz za mało paliwa i jedna nie daje opowiedniego ciśnienia ja tak miałem ale w V12!!! jeśli nie to to sprawdź ciśnienie sprężania!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
więc tak jak pisałem ciśnienie sprężania i podciśnienie w dolocie!! i jeśli będzie to przyczyna mechaniczna to wyjdzie , a jeśli nie mechaniczna to są dwie możliwości albo w zapłonie albo w ukł. paliwowym!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
jeśli chodzi o paliwo to niech sprawdzi ciśnienie i regulator a zwłaszcza wężyk który do niego jest wpiety
Opublikowano

Dzięki koledzy w sobotę będę miał trochę więcej czasu to posprawdzam to, chyba że jeszcze coś wam wpadnie do głowy to napiszcie. :modlitwa:

A co do tej głowicy i cewki to co myślicie :?:

Pozdrawiam was serdecznie i za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuję.

Łukasz

Opublikowano

tez mialem spadek mocy

 

na poczatku czasami niedawno non stop

 

i drgania silnika bo nie pracuje na wszystkich cylindrach

 

u mni epracowal na 5 tylko

 

bledy wyskoczyly - korekcja pracy cylindra 5,6,8

 

zuzyta sonda lamda - blad grzalki

 

wymienilem 3 cewki :shock: i dwie sondy - niby powinno sie je wymieniac co 160 tys wiec polecialem poo calosci i smiga az milo przy okazji zaczal mniej palic czyli 15 zamiast 18 :duh:

540i '98 6-speed manual individual
Opublikowano

Zapomniałem wspomnieć, że na wolnych obrotach bez obciążenia jest wszystko ok. :duh:

Może to wam jeszcze coś więcej rozjaśni :?:

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Łukasz

Opublikowano
Zapomniałem wspomnieć, że na wolnych obrotach bez obciążenia jest wszystko ok. :duh:

Może to wam jeszcze coś więcej rozjaśni :?:

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Łukasz

 

stawiam na pompkę paliwa miałem podobny przypadek w motocyklu. Na "luzie" palii można przygazować a jak chcesz jechać to nagle zaczyna słabnąć i nierówno chodzić -jak masz takie odczucia to zbadaj sprawność pompki paliwa.

 

dlaczego niektórzy mówią o problemachLEWEJ strony czym się ona różni odprawej?

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano

dlaczego niektórzy mówią o problemachLEWEJ strony czym się ona różni odprawej?

niczym się nie różni ale w V8 były montowane wadliwe kompy o końcówce 404 w których coś tam się pierdzieli i przestają widzieć wskazania sondy odpowiedzialnej za lewą stronę cylindrów przez co dzieją sie różne cuda

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wszystko pieknie ladnie.. ale odpukać.. co w takim przypadku? wystarczy zmienić kompa na nowszy i już? czy czymś jeszcze sie różni ?
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano
czy to cewka czy też padła mi głowica?

 

może cewka, może głowica, może świece, może sonda, może może pompa paliwa...

koniecznie podepnij do kompa w jakimś warsztacie gdzie się znają bo będziesz wymieniał po kolei aż trafisz - w myśl zasady - jak mi kiedyś powiedział powien mechanik uważający się za wyjątkowo sprytnego - "jak nie pomoże to i nie zaszkodzi" :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.