Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma co myśleć!

Tu zachodzi tylko jedno pytanie: czy stać cię na to auto :roll2:

A reszta to już tylko i wyłącznie MIÓD :modlitwa:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

witam

Po pierwsze to jest zwykly silnik S14 , a nie jest M3,

 

Oryginalne M3 E 30 nosilo oznaczenie S14 M3 mialo pojemnosc 2302 ccm i moc 143 kW (195 PS)/6.750 U/min. max moment 230 Nm/ 4.750 U/min.

 

 

Po drugie bardzo maly przebieg jak na 1990r

 

Po trzecie jesli chcesz wydac 27 tys na auto to kup dobrze wyposażone 6 cylindrowe E36 coupe, dopracowane do perfekcji z ostatnich lat produkcji - wystarczy na zakup i wymiana potrzebnych elementow. Bedziesz mial wtedy piękna bawarke - w dobrym stanie technicznym i wizualnym :)

 

np cos takiego

 

http://www.allegro.pl/item256697629_bmw_e_36_328_1998r_jedyna_na_allegro_super_cena.html

Opublikowano
Po drugie bardzo maly przebieg jak na 1990r

 

Po trzecie jesli chcesz wydac 27 tys na auto to kup dobrze wyposażone 6 cylindrowe E36 coupe, dopracowane do perfekcji z ostatnich lat produkcji - wystarczy na zakup i wymiana potrzebnych elementow. Bedziesz mial wtedy piękna bawarke - w dobrym stanie technicznym i wizualnym :)

 

np cos takiego

 

http://www.allegro.pl/item256697629_bmw_e_36_328_1998r_jedyna_na_allegro_super_cena.html

 

pierwsze słyszę, że są zwykłe silniki S14 :duh:

 

ile widziałeś w życiu takich aut, ewentualnie tych silników?

 

po drugie to nie jest temat, co można znaleźć na Allegro za 20pare koła, tylko jakie piekne, rzadkie auto się pojawiło ...

po trzecie jak ktoś da takiego linka

http://moto.allegro.pl/item256336915_bmw_m6_e24_m635_csi_bmw_m_power_stan_kolekcjoners.html

to zaraz pokażesz mu dopracowane do perfekcji z ostatnich lat produkcji M5 e39 ??

:duh:

Opublikowano

 

ona wystawiona jest na naszej gieldzie tu na forum z tego co widziałem

coz auto eleganckie , co tu o nim mowic , tylko brac i jeździc

(ale oczywiscie warto jechac i zobaczyc czy faktycznie auto jest w takim stanie)

ale naprawde jak Cię stac na nią to spokonie można by ją kupic

:twisted:

Opublikowano

Silnik jest jak w m3 tylko ma mniejszą pojemność, oznaczenia to s14b20, w m3 s14b23 lub b25, a nie jakieś s14 m3 :?

Auto w utrzymaniu jest tanie, o ile jest zadbane.

W ogłoszeniu są nieścisłości, przeksładnia kierownicza jest jak w 325, a więc zwykła, zresztą ta w m3 jest niewiele krótsza i to przełożenie to wg mnie jedna z bardzo niewielu wad tego auta. Szpera 25%, a nie 40%, chyba że ktoś wymienił, w co b.wątpię. Pisałem o modelu wiele razy, więc jak ktoś poszuka to znajdzie.

 

pzd.

Opublikowano
oznaczenia sa nastepujace: S14 320is, S14 M3, S14 M3 E2

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_S14

 

Stary, daj już spokój z tymi oznaczeniami, wikipedia to nie wyrocznia, oznaczenia silników są takie jak podałem, nie ma żadnego silnika s14 320is czy s14 m3....... :duh:

 

Przełożenie jest tak jak podałem, co do siły wspomagania to nie wiem, 320is ma na pewno przełożenie jak 325 i tyle, powtarzam, nawet w m3 to przełożenie jest stosunkowo długie, dokładne wartości można znaleźć w necie, jak ktoś chce niech sprawdzi.

Opublikowano

RoboCop''pierwsze słyszę, że są zwykłe silniki S14 ''

 

 

widocznie malo wiesz :roll2: nazewnictwo moze byc rózne wersja ''zwykla'', ''podstawowa'' ''drogowa'', '' wyczynowa''

 

jak napiszę S14 wersja EvoI to sie powiesz ze pomylilem z mitsubishi ?hahah :mad2:

poczytaj na necie,chocby tu http://www.bmw-klub.pl/samochody/touring2.htm

 

kdpiast rzucil temat co kto sadzi o tym aucie, jest wolnosc slowa, kazdy moze wyrazic swoja opinie, moja jest taka ze zamiast ww auta wybralbym e36 coupe.

 

Nie ma sie co denerwowac :roll2:

Opublikowano
Zajebista furka :) szacunek :) 320is z tego co wiem byly robiote tylko na rynek włoski i to w limitowanej serii. Idzie to jak diabli bo swojego czasu znajomy mechanik mial wlasnie taka...rzekłbym nawet identyczna :) piekna rzecz. Troche droga, ale jesli jezdzi tak jak wyglada to cena nie jest zbytnio wygórowana, szczególnie ze w polsce taki motor to ewenement.
Opublikowano
RoboCop''pierwsze słyszę, że są zwykłe silniki S14 ''

 

 

widocznie malo wiesz :roll2: nazewnictwo moze byc rózne wersja ''zwykla'', ''podstawowa'' ''drogowa'', '' wyczynowa''

 

jak napiszę S14 wersja EvoI to sie powiesz ze pomylilem z mitsubishi ?hahah :mad2:

poczytaj na necie

 

chyba masz rację mało wiem :cry2:

 

w necie napewno nie szukam info o rzadkich modelach BMW w Wikipedii :hand:

Opublikowano

chłopaki po co te kłotnie??w temacie jest wyraźnie napisane"Ładna czy nie 320is".więc ja mowie ze ładna bo nie ma co.silnik jak na taka "bude" tez pewnie bardzo dobrze ciągnie...

 

pozdrawiam

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
No wygląda na bardzo przyjemną i co by nie mówić to taka namiastka kultowego M3 E30,jakbym miał kasę i by jej nic poważnego nie dolegało nawet bym się nie zastanawiał nad jakimś E36 zamiast tego... :cool2:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

co do silnika to

1990cc

141 kW / 192 BHP

6900 RPM

V-max 7300 RPM

210 Nm @ 4900 RPM

0-100 km/h 7.3 s

232 km/h

 

 

a tu dokładniej niestety po germańsku :)

 

Motor

wassergekühlter, vorne längs eingebauter 4 Zylinder, mit 5fach gelagerter Kurbelwelle, zwei obenliegende Nockenwellen (Kettenantrieb), vier Ventile pro Zylinder über Tassenstößel betätigt. Thermostatisch gesteuerter Kühlerventilator. Elektronische Kraftstoffeinspritzung (Bosch ML-Motronic).

4 Zyl. DOHC (S14/B20)

Hubraum 1990 ccm

Bohrung * Hub 93,4 mm * 72,6 mm

Ventile 4 pro Zylinder

Leistung 192 PS @ 6900

Drehmoment 210 nm @ 4900

Motorsteuerung Motronic DME M1.3

Einspritzdruck 2,3 - 2,7 bar

Verdichtung 10,8 : 1

max. Drehzahl 7.250 Upm

mittlere Kolbengeschwindigkeit bei Nenndrehzahl 21,5 m/s

Ölinhalt Motor 5 l

Kühlsystem 9 l

Lichtmaschine 1260 W

 

Fahrwerte

0-100 km/h 7,5 s

0-200 km/h 39,8 s

80-120 km/h (5. Gang) 11,3 s

1 km stehender Start 28,1 s

Vmax 231 km/h

Bremsweg aus 100km/h bei kalter Bremse 42,4 m

Bremsweg aus 100km/h mit warmer Bremse 44,9 m

 

sonstige Daten

CO Gehalt / Standgas 1.0 % (+/- 0.5 %)

HC (ppm) / Standgas <600

Ansaugung Unterdruck 300 mBar +/- 50 mBar

max. Unterschied zw. Zylindern 5 mBar

Leerlauf 880 +/-50 Upm

Öldruck / Standgas 0.5 bis2.0 bar

Öltemperatur 80 – 120 °C

Lüfter elektrisch 2-stufig

 

Karosserie, Maße und Gewichte

Gewicht 1.280 kg

Länge * Breite * Höhe 4325 x 1645 x 1380 mm

Radstand 2570 mm

cw Wert 0,34

Stirnfläche 1,86 m^2

Luftwiderstandsindex = cw Wert * Stirnfläche 0,6324

Sitztiefe vorne / hinten 505 / 470 mm

Tankinhalt 55l

Gewichtsverteilung vorne / hinten 52,1/47,9 %

 

Fahrwerk

Einzelradaufhängung vorn und hinten, vorn mit Querlenkern, McPherson-Federbeinen, hinten mit Schräglenkern, Schraubenfedern, Stabilisator vorn und hinten, Zahnstangenlenkung mit Servounterstützung, Lenkübersetzung 19,6:1, 3 Lenkradumdrehungen, Hydraulische Zweikreisbremse mit Bremskraftverstärker, innenbelüftete Scheibenbremsen vorn, Scheibenbremsen hinten, Antiblockiersystem (Bosch), Feststellbremse auf die Hinterräder wirkend, Felgengröße 6,5 J x 14

 

 

Getriebe

Hinterradantrieb, Fünfgang-sport-getriebe, hydraulisch betätigte Kupplung.

1. Gang 3,72

2. Gang 2,40

3. Gang 1,77

4. Gang 1,26

5. Gang 1,00

Retourgang 4,23

Differential 3,46 mit 25 % Sperre

Opublikowano

małe porównanie

 

 

Descrizione M3 320is

Codice motore (4 cilindri in linea) S14 B23 S14 B20

Cilindrata totale 2302 1990

Alesaggio x corsa 93,4 x 84,0 93,4 x 72,6

Coppia massima 240 a 4750 giri 210 a 4900 giri

Potenza massima CV 200 192

Compressione 10,5:1 10,8:1

Velocitŕ massima 234 227

accelerazione da 0 a 100 Km/ora 6,9 7,3

Un chilometro con partenza da fermo 27,9 28,2

Opublikowano
Piękna E30, a ta E24 wymieniona w tym temacie to już w ogóle cudeńko - w przypadku gdy mówimy o samochodach kolekcjonerskich cena ma drugorzędne znaczenie - liczy się tylko i wyłącznie stan samochodu. Takiego samochodu nie kupuje się z rozsądku :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.