Skocz do zawartości

318i , odciecie przy 5000, dlaczego???


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie dzis sie rozbijalem po miescie i zauwazylem ze odciecie mam przy 5000, obrotosciomierz mam do 7tys, a miedzy 6 a 7 tys jest czerwone pole i to chyba wtedy powinno byc odciecie a mi odcina przy 5000. Dlaczego tak jest czy to normalne i jak to zlikwidowac:) ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrotosciomierz mam do 7tys, a miedzy 6 a 7 tys jest czerwone pole

 

Obrotościomierz dobre :wink:

Jeśli masz 318i to powinieneś mieć czerwone pole od 6 tyś. Piszesz że masz między 6 a 7. Czerwone pole mają w tym miejscu 318is, 320 i chyba większe silniki. Może zegary masz od 318is lub sześciocylindrowca i na zegarach odcina przy 5000 a w rzeczywistości jest dobrze.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz pisalem kiedys podobny temat,u mnie tnie na 4tys.pojechalem do mechanika i znalazla sie przyczyna....obrotomierz!!! wskazowka nie nadarza za obrotami silnika,mozliwe ze zegary od innej betki i u ciebie moze byc podobnie.pozdro
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wytarty wałek niestety. tak jak pisal kolega wyzej czeka cie remnt silnika.

 

co ma walek spolnego z odcieciem paliwa.. :?: ..albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

Załóż sobie do 318is w E36 zegary od 320 lub zegary od innego modelu to zobaczysz co będzie się działo.

Wałki, elektronika albo złe zegary mają tu wiele wspólnego więc zanim napiszesz swojego kolejnego niepierwszego bzdurnego posta to najpierw :idea: pomyśl odrobinkę. A jeśli czegoś nie wiesz to zamilcz.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

Załóż sobie do 318is w E36 zegary od 320 lub zegary od innego modelu to zobaczysz co będzie się działo.

Wałki, elektronika albo złe zegary mają tu wiele wspólnego więc zanim napiszesz swojego kolejnego niepierwszego bzdurnego posta to najpierw :idea: pomyśl odrobinkę. A jeśli czegoś nie wiesz to zamilcz.

 

znawca.... na walku rozrzadu masz czujniki zurzycia jak w klockach... :mad2:

a o przekladaniu zegarow nie pisze...nie umiesz czytac.. :?: :mad2: :mad2: :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wytarty wałek niestety. tak jak pisal kolega wyzej czeka cie remnt silnika.

 

co ma walek spolnego z odcieciem paliwa.. :?: ..albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

to ze jak masz wałek,popychacze zajechane to nie zamknie lub otworzy zaworu tak jak sie nalezy przez to silnik nie ma mocy i kreci tylko do np. 5 tys obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj co Ci piszą to nie wałek rozrządu. Na wałku nie ma czujnika do rozrządu w 318i M40, czujnik jest ale dopiero w silniku 2L. Najprawdopodobniej na 99,9% jest coś nie tak z obrotomierzem lub z komputerem w 0,1%. Sprawdź czy osiąga prędkość na trzecim biegu ok. 125km/h jesli tak to znaczy ze kreci do 6000obr/min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wytarty wałek niestety. tak jak pisal kolega wyzej czeka cie remnt silnika.

 

co ma walek spolnego z odcieciem paliwa.. :?: ..albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

to ze jak masz wałek,popychacze zajechane to nie zamknie lub otworzy zaworu tak jak sie nalezy przez to silnik nie ma mocy i kreci tylko do np. 5 tys obr.

 

bedzie slaby lub nie bedzie ciagnal ale paliwo bedzie dostawal tu chodzi o odciecie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałby zjechany wałek i całą reszte to jest taka możliwość że silnik osiągnie tylko 5000obr/min lub nawet mniej, a autor tego tematu napisał ze przy 5000obr/min ma odcięcie, myśle ze chyba wie co to jest odcięcie zapłonu. Najlepszym sposobem na sprawdzenie silnika jest rozpedzić auto do ok 125km/h na trzecim biegu jeśli mu sie to uda to oznacza ze silnik kreci do 6000obr/min a przyczyna jest w zegarach być moze w elektronice wysychają kondensatory z układu czasowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak w temacie dzis sie rozbijalem po miescie i zauwazylem ze odciecie mam przy 5000, obrotosciomierz mam do 7tys, a miedzy 6 a 7 tys jest czerwone pole i to chyba wtedy powinno byc odciecie a mi odcina przy 5000. Dlaczego tak jest czy to normalne i jak to zlikwidowac:) ???

 

Odcina ci zapłon czy nie wkręca się wyżej?

Silniczek poklepuje ci jak diesel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak panowie chodzi o to:

 

Cinse pedal, wskazowka dochodzi do 5tys obr. i jest odciecie, czyli silnik przerywa, jak zmienie biek to jeszcze chwilke przerywa i zaras jest juz oki.

 

Jezeli chodzi o silnik to pracuje ok nie stuka nie puka pracuje rowno itp.

tylko odciecie paliwa mam przy 5tys obrotow. Obrotosciomierz mam do 7tys, Czerwone pole na nim jest miedzy 6 a 7 tys. A slinik to jest 1.8 i.

 

Jezeli chodzi o wyjechany walek to to nie problem jestem wstanie to zrobic w 3 godz, bo akurat tak sie sklada ze pracuje w takiej firmie co przywoza do nas walki rozrzadu itp. do nastysku.

 

Gadalem z kolesiem to mowil ze mial ten sam problem to pojechal do serwisu i jakos mu to zrobili ze cos z kompem mial czy cos takiego.

 

Ale wkoncu co to moze byc, gdzie szukac przyczyny???? dzis jeszcze sprawdze czy na 3 biegu poleci 125km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw szukac przyczyny w prostszych rzeczach - np. w cisnieniu paliwa na pompie. A dopiero potem rozbierac silnik.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw szukac przyczyny w prostszych rzeczach - np. w cisnieniu paliwa na pompie. A dopiero potem rozbierac silnik.

 

a jakie powinna pompa dawac cisnienie i jaka powinna miec wydajnosc tzn ile na min powinna paliwa przepompowac????

 

 

 

 

 

A i sprawdzalem dzis ile pojdzie auto na 3 biegu no i niestety...

 

osiaglem 110,115km/h na 3 biegu i nastapilo odcienie paliwa przy 5tys

 

:jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Autora postu:

Jeśli masz takie zegary jak te:

http://images25.fotosik.pl/104/ca8db3d5645e6545m.jpg

Z czerwonym polem od ok 6200obr to ja obstawiam że nie są od Twojego modelu i obrotomierz Cię oszukuje. Nie wiem ile powinna jechać 318i na 3 biegu ale prędkościomierz to nie doskonałe mierzenie prędkości.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Autora postu:

Jeśli masz takie zegary jak te:

http://images25.fotosik.pl/104/ca8db3d5645e6545m.jpg

Z czerwonym polem od ok 6200obr to ja obstawiam że nie są od Twojego modelu i obrotomierz Cię oszukuje. Nie wiem ile powinna jechać 318i na 3 biegu ale prędkościomierz to nie doskonałe mierzenie prędkości.

 

no prawie takie sa ale nie dokonca.. predkosc max na zegarach mam 220km/h, i czerwone pole na obrotosciomierzu mam na calym odcinku od 6tys do 7 tys, ale tez jest takie przerywane z czarnym ale na calym odcinku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis zegarów masz dobry, miedzy 6 a 7 tys obr jest czerwone pole ja tez mam E36 318i i opis mam taki sam. Ciśnienie paliwa nie ma nic wspólnego z odcięciem zapłonu! Pompa paliwa również nie ma związku, wałek rozrządu również nie ma nic wspólnego z odcięciem! Sterownik ( komputer ) ma oprogramowanie ktore jest zapisane w pamięci eprom jest w nim zapisane ze odcięcie zapłonu jest przy 6250obr/min niezależnie w jakim stanie jest silnik, nawet gdyby niepracował jeden tłok to i tak sterownik bedzie próbował kręcić silnik do 6250obr/min! Więc nie wprowadzajcie kolegi w błąd jak nie macie pojęcia. Kolego zobra84 rozpędź auto do ok 125km/h na trzecim biegu i będziesz miał odpowiedź, skończą sie twoje wątpliwości. Jeśli osiągniesz tą prędkość to wszystko masz zdrowe oprócz obrotomierza. Jeśli nie jedz na diagnoze sterownika ( komputera ).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis zegarów masz dobry, miedzy 6 a 7 tys obr jest czerwone pole ja tez mam E36 318i i opis mam taki sam. Ciśnienie paliwa nie ma nic wspólnego z odcięciem zapłonu! Pompa paliwa również nie ma związku, wałek rozrządu również nie ma nic wspólnego z odcięciem! Sterownik ( komputer ) ma oprogramowanie ktore jest zapisane w pamięci eprom jest w nim zapisane ze odcięcie zapłonu jest przy 6250obr/min niezależnie w jakim stanie jest silnik, nawet gdyby niepracował jeden tłok to i tak sterownik bedzie próbował kręcić silnik do 6250obr/min! Więc nie wprowadzajcie kolegi w błąd jak nie macie pojęcia. Kolego zobra84 rozpędź auto do ok 125km/h na trzecim biegu i będziesz miał odpowiedź, skończą sie twoje wątpliwości. Jeśli osiągniesz tą prędkość to wszystko masz zdrowe oprócz obrotomierza. Jeśli nie jedz na diagnoze sterownika ( komputera ).

 

Masz racje potwierdziles moja teze.... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.