Skocz do zawartości

318i , odciecie przy 5000, dlaczego???


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

do DR. om oraz zbigniewst

 

 

 

 

 

A i sprawdzalem dzis ile pojdzie auto na 3 biegu no i niestety...

 

osiaglem 110,115km/h na 3 biegu i nastapilo odcienie paliwa przy 5tys

:jawdrop:

przeciez napisał że osiągnął 115 czytajcie uważnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis zegarów masz dobry, miedzy 6 a 7 tys obr jest czerwone pole ja tez mam E36 318i i opis mam taki sam. Ciśnienie paliwa nie ma nic wspólnego z odcięciem zapłonu! Pompa paliwa również nie ma związku, wałek rozrządu również nie ma nic wspólnego z odcięciem! Sterownik ( komputer ) ma oprogramowanie ktore jest zapisane w pamięci eprom jest w nim zapisane ze odcięcie zapłonu jest przy 6250obr/min niezależnie w jakim stanie jest silnik, nawet gdyby niepracował jeden tłok to i tak sterownik bedzie próbował kręcić silnik do 6250obr/min! Więc nie wprowadzajcie kolegi w błąd jak nie macie pojęcia. Kolego zobra84 rozpędź auto do ok 125km/h na trzecim biegu i będziesz miał odpowiedź, skończą sie twoje wątpliwości. Jeśli osiągniesz tą prędkość to wszystko masz zdrowe oprócz obrotomierza. Jeśli nie jedz na diagnoze sterownika ( komputera ).

 

Masz racje potwierdziles moja teze.... :cool2:

 

 

 

Wlasnie panowie dzis znow sprawdzalem ile pojdzie na 3 biegu. To auto polecialo ponad 120km/h i odciecie nastapilo przy 6 tys.

 

Oco tu kurcze chodzi..raz przy 5tys odcina, raz przy 6tys, co jest grane autko zaczelo odcinac jak mu sie podoba... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze twoje autko bedzie sie rozpedzac do ok 120km/h i tak ma być, przy tej predkosci ( 120km/h) jest 6tys obr/min a nawet o 200obr wiecej. Zwróć uwage czy zegary dobrze dzialają jesli jest sucho na dworzu, być moze wilgoś powoduje ze elektronika w zegarach sie pierniczy lub na 90% pada czujnik obr ktory jest na wale. Silnik masz zdrowy, staraj sie bardzo rzadko wchodzic na wysokie obrty nie wkrecaj sie na czerwone pole bo mozna urwac zawory, po to jest odcięcie zapłonu ( odciecie wysokiego napiecia dla świec ) a nie paliwa jak pisałeś. BMW to wbrew pozorom nie jest autem sportowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej masz wszystko w porządku...skupiłbym się bardziej na przyspieszeniu... jesli nie jest zmulone idziała ok... to nie patrzyłbym ile kreci czy 5 -6 ...bo jak tak bardzo czesto potrzebujesz tych obrotów... i lubisz krecić do odcinki... to niestety bedziesz miał wydatki tak czy inaczej...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

Załóż sobie do 318is w E36 zegary od 320 lub zegary od innego modelu to zobaczysz co będzie się działo.

Wałk, elektronika albo złe zegary mają tu wiele wspólnego więc zanim napiszesz swojego kolejnego niepierwszego bzdurnego posta to najpierwi :idea: pomyśl odrobinkę. A jeśli czegoś nie wiesz to zamilcz.

 

Gdzie on jest ten madrala ..czemu teraz nie odpisuje czy nie czyta ...ale mnie wk,,,,l......to jakis maniak.... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty jesteś jakiś nie te te.

Napisałem że jednym z dolegliwości mogły być zegary. Widać autor postu ma je dobre i to nie one są przyczyną.

Może masz jakiś pomysł na dolegliwość kolegi bo narazie nic nie napisałeś co to może być Twiom zdaniem tylko się mundrujesz.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wytarty wałek niestety. tak jak pisal kolega wyzej czeka cie remnt silnika.

 

co ma walek spolnego z odcieciem paliwa.. :?: ..albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

a co tu napisalem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

Załóż sobie do 318is w E36 zegary od 320 lub zegary od innego modelu to zobaczysz co będzie się działo.

Wałki, elektronika albo złe zegary mają tu wiele wspólnego więc zanim napiszesz swojego kolejnego niepierwszego bzdurnego posta to najpierw :idea: pomyśl odrobinkę. A jeśli czegoś nie wiesz to zamilcz.

 

co opisales o mnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty jesteś jakiś nie te te.

Napisałem że jednym z dolegliwości mogły być zegary. Widać autor postu ma je dobre i to nie one są przyczyną.

Może masz jakiś pomysł na dolegliwość kolegi bo narazie nic nie napisałeś co to może być Twiom zdaniem tylko się mundrujesz.

 

nie umiesz sie przyznac ze zle pisales...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj co Ci piszą to nie wałek rozrządu. Na wałku nie ma czujnika do rozrządu w 318i M40, czujnik jest ale dopiero w silniku 2L. Najprawdopodobniej na 99,9% jest coś nie tak z obrotomierzem lub z komputerem w 0,1%. Sprawdź czy osiąga prędkość na trzecim biegu ok. 125km/h jesli tak to znaczy ze kreci do 6000obr/min.

 

co pisza koledzy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wytarty wałek niestety. tak jak pisal kolega wyzej czeka cie remnt silnika.

 

co ma walek spolnego z odcieciem paliwa.. :?: ..albo elektronika albo obr.zle wskazuje...straszyc nie wypada...

 

to ze jak masz wałek,popychacze zajechane to nie zamknie lub otworzy zaworu tak jak sie nalezy przez to silnik nie ma mocy i kreci tylko do np. 5 tys obr.

 

bedzie slaby lub nie bedzie ciagnal ale paliwo bedzie dostawal tu chodzi o odciecie paliwa

 

tu co pisalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty jesteś jakiś nie te te.

Napisałem że jednym z dolegliwości mogły być zegary. Widać autor postu ma je dobre i to nie one są przyczyną.

Może masz jakiś pomysł na dolegliwość kolegi bo narazie nic nie napisałeś co to może być Twiom zdaniem tylko się mundrujesz.

 

nie te te to ty jestes do szkoly podstawowej z toba....nie wiesz co to odciecie paliwa , a zegary nie kazdy zmienia jak ty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie spokojnie spokojnie.... nie kluccie sie :naughty: ....

 

czyli wnioskujec z waszych odpowiedzi wszystko jest ok albo cos nie tak z komputerem sterujacym.... po wszystkich swietych podjade na diagnostyke do serwisu zeby podpieli mnie pod kompa i jak jest cos nie tak z komputerem sterujacym to niech wezna to naprawia.....

 

wszystkim jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc :handshake: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie spokojnie spokojnie.... nie kluccie sie :naughty: ....

 

czyli wnioskujec z waszych odpowiedzi wszystko jest ok albo cos nie tak z komputerem sterujacym.... po wszystkich swietych podjade na diagnostyke do serwisu zeby podpieli mnie pod kompa i jak jest cos nie tak z komputerem sterujacym to niech wezna to naprawia.....

 

wszystkim jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc :handshake: :clap:

 

Tak jest masz cos z elektronika....a ten gosc mnie wk...l....

pozdrawiam... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.