Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o rozpoznanie czy to uszczelka czy nie:

- falujące obroty po rozgrzaniu silnika, ale znikają gdy wyłącze światła mijania :duh:

- masełko na korku wlewu oleju

- troszkę białego masełka na bagnecie, ale nigdy tego nie zauważyłęm wcześniej, dopiero jakoś ostatnio. z tym że robią krótkie trasy po 3-4 km i mam LPG

- po odpaleniu silnikiem trzącha i chodzi mega nierówno jakby na 3 garach, i trzeba podgazować bo zgaśnie, trwa to jakieś 2-3 sekundy po odpaleniu

- osiągi samochodu bdb - 11s do 100km

- silnik przyśpiesza równo itp.

- w płynie chłodniczym nie zauważyłem oleju (w sumie nie wiem jak go dostrzec), choć płyn jest troche tłusty

- silnik nie grzeje się

- bierze olej 0,2/1000

- płynu chłodniczego nie ubywa

- z rury dymi jasnym kolorem, sporo

Opublikowano

Witam

Nie dokonca moze to wskazywac na uszkodzona uszczelke pod głowica moze byc uszkodzona głowica (zart). A tak powaznie moze byc to skutkiem tego ze mamy chłodniejsza pore roku i na skutek kondensacji (mamy zmienna temperature) powstaje jakas maz w silniku (nie powinno byc jej duzo)i nakorku pisze to z wlasnego doswiadczenia a jak robisz krótki trasy to silnik sie nie zagrzewa do odpowiedniej temperatury i to tez moze byc przyczyna tej mgiełki bialej zwłaszcza jak jest zimno. Jednak nie wykluczalbym tez twojej teori ale jak nie ubywa Ci płynu w chłodnicy (płyn musi byc tłusty, znaczy ze jest płyn a nie woda ) to raczej malo prawdopodobne

Opublikowano
Proszę o rozpoznanie czy to uszczelka czy nie:

- falujące obroty po rozgrzaniu silnika, ale znikają gdy wyłącze światła mijania :duh:

- masełko na korku wlewu oleju

- troszkę białego masełka na bagnecie, ale nigdy tego nie zauważyłęm wcześniej, dopiero jakoś ostatnio. z tym że robią krótkie trasy po 3-4 km i mam LPG

- po odpaleniu silnikiem trzącha i chodzi mega nierówno jakby na 3 garach, i trzeba podgazować bo zgaśnie, trwa to jakieś 2-3 sekundy po odpaleniu

- osiągi samochodu bdb - 11s do 100km

- silnik przyśpiesza równo itp.

- w płynie chłodniczym nie zauważyłem oleju (w sumie nie wiem jak go dostrzec), choć płyn jest troche tłusty

- silnik nie grzeje się

- bierze olej 0,2/1000

- płynu chłodniczego nie ubywa

- z rury dymi jasnym kolorem, sporo

 

Maselko to wynik krutkich tras jak kolega pisal co bialego dymku sprubuj go dobrze rozgrzac /najlepiej jechac/jak bedzie dalej puszczal bialy dym to moze byc uszczelka lub glowica co do obrotow cos masz zle wyregulowane tymbardziej ze gaz.....

Opublikowano

Witam.

 

Póki co nie myśl o uszczelce, a przejedź jednorazowo wiecej niż 50 km i biały osad zniknie.

 

Co do falowania to może być oczywiście kwestia regulacji instalacji gazowej (jaka to instalacja i czy faluje zarówno na Pb i lpg), albo ,,silniczek,, krokowy.

 

U mnie w tej chwili nie ma LPG, ale miałem kiedyś podobny problem z obrotami i co się okazało, po wywaleniu instalacji gazowej z auta i wpięciu oryginalnych wtyczek na swoje miejsca, miedzy innymi wtyczki do ,,silniczka,, krokowego, problem z obrotami zniknął.

Pozdrawiam
Opublikowano
Kondensat jest przyczyna "majonezu". Dłuższa trasa odparuje z silnika wodę. Możliwe że gaziarze grzebali w przepływomierzu i dlatego przy odpalaniu telepie silnikiem. A co do falowania obrotów sprawdź ładowanie, czy przypadkiem nie jest za małe napięcie przy włączonych światłach.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

Koledzy przegoniłem samochód przez 80 kg i co prawda jest ten nalot na korku ale tak mało że ledwie widać (starego nie ścierałem) a na bagnecie czyściutki olej.

 

Na rozgrzanym kopci mniej! Cieszmy mnie to, chyba mam uszczelkę pod głowicą zdrową. Co innego sama głowica (cykanie) :norty:

Opublikowano
Proszę o rozpoznanie czy to uszczelka czy nie:

- falujące obroty po rozgrzaniu silnika, ale znikają gdy wyłącze światła mijania :duh:

- masełko na korku wlewu oleju

- troszkę białego masełka na bagnecie, ale nigdy tego nie zauważyłęm wcześniej, dopiero jakoś ostatnio. z tym że robią krótkie trasy po 3-4 km i mam LPG

- po odpaleniu silnikiem trzącha i chodzi mega nierówno jakby na 3 garach, i trzeba podgazować bo zgaśnie, trwa to jakieś 2-3 sekundy po odpaleniu

- osiągi samochodu bdb - 11s do 100km

- silnik przyśpiesza równo itp.

- w płynie chłodniczym nie zauważyłem oleju (w sumie nie wiem jak go dostrzec), choć płyn jest troche tłusty

- silnik nie grzeje się

- bierze olej 0,2/1000

- płynu chłodniczego nie ubywa

- z rury dymi jasnym kolorem, sporo

 

-obroty - sprawdź kable jak przy różnym poborze pradu ci faluja to coś z zapłonowym nie tak i ogólnie elektryka.

-masełko- magą byc krótkie odcinki

- "trząchanie" - silnik krokowy do wyczyszczenia lub układ zapłonowy (już 2 powody do spr. układu zapłonowego masz :norty: )

- osiagi git :cool2:

- płyn zazwyczaj jest troszkę albo nawet trochę więcej tłusty

- oleju bierze tyle co powinien :roll2: bo z tego co pamiętam to chyba na minerale śmigasz a ze nówka silnik nie jest to nie jest jeszcze tak tragicznie.bywały gorsze przypadki

- z rury dymi bo masz gaz....z gazu produktem ubocznym jest woda, która zbiera siew ukł wydechowym.jak jest zimno, a wydech sierozgrzeje woda odparowuje co daje dużo dużo białej"pary"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.