Skocz do zawartości

M3 informacje


titto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Pomomo używania funkcji :search: nie znalazłem na Naszym forum żadnych informacji na temat E36 M3 S50

 

Czy jest ktoś w klubie kto takowy model posiada?

 

pozdr,

titto

 

:duh: nie znalazłeś bo nie szukałeś, informacji jest tyle że nic więcej napisać się już nie da :search:

www.turboBMW.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty eksploatacji takie jak klocki, amortyzatory tarcza sprzęgła z dociskiem itp w porównaniu do zwykłych wersji.

Na co zwrócić uwagę przy oglądniu, typowe bolączki o ile istnieją silnika.

O silnikach M nie wiem nic, a chce w przyszłym tyg wybrać się na oglądnie konkretnego egzemplarza.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3428526

 

może jakieś wskazówki?

 

Z góry dziękuje.

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi nie pasuje mocowanie łożyska kolumny mcphersona czy nie powinny być zamocowane centralnie w otworze kielicha

 

zaznaczyłem na zielono

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=C3428526_4.jpg

 

a cha i jak dla mnie to te wloty na błotnikach z przodu to już przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wloty to atrapa, jednak zaznaczone przez Ciebie łożyska mogą być przesunięte na co nie zwróciłem uwagi bo była uderzona przodem i coś było robione z wachaczem :evil:

Czekam na zdjęcia z przed naprawy, dziękuje za cenną skazówkę.

Może koś kot użytuje takie auto może sprawdzić u Siebie jak to wygląda?

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi nie pasuje mocowanie łożyska kolumny mcphersona czy nie powinny być zamocowane centralnie w otworze kielicha

 

zaznaczyłem na zielono

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=C3428526_4.jpg

 

a cha i jak dla mnie to te wloty na błotnikach z przodu to już przesada

 

W M3 tak jest, mocowania są przesunięte, tak samo w wahaczach też sa przesunięte.

 

Koszty eksploatacji takie jak klocki, amortyzatory tarcza sprzęgła z dociskiem itp w porównaniu do zwykłych wersji.

Na co zwrócić uwagę przy oglądniu, typowe bolączki o ile istnieją silnika.

O silnikach M nie wiem nic, a chce w przyszłym tyg wybrać się na oglądnie konkretnego egzemplarza.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3428526

 

może jakieś wskazówki?

 

Z góry dziękuje.

 

titto

 

klocki - pełen przekrój od 200 do 500

sprzęgło - +/- 1200

amortyzatory +/- 2000 zależy do firmy

 

Większość M w naszym kraju jest po wiekszych lub mniejszych przejściach. O sprawach bezwypadkowości nie będę Ci pisał, to twój wybór. Temu z ogłoszenia na pierwszy rzut oka brakuje dokładki pod przednim zderzakiem.

 

Odnośnie sprawdzenia auta:

Sprawdź szkrzynię, czy nie sypią się synchronizatory, niestey często z tym są problemy. Tylny most, powinna mieć szperę, sprawdź luzy, na wale itd.. Zawieszenie, wachacze z przodu powinny być przesunięte na mocowaniach, jeżeli są dokładnie w środku to nie są oryginalne, każdy wahacz powinien mieć znaczek ///M, zaciski hamulcy też powinny mieć znaczek ///M.

Silnik - generalnie temat rzeka, często się zdaża, że na wolnych obrotach falują obroty, może to być problem związany z regulacją zworów lub vanosa. Sprawdż czy wszystkie plastiki, osłony cieplne są na miejscu, to bardzo ważne, szczególnie w okolicy filtra powietrza.

Temperatura oleju, dobrze rozgrzany silnik powinien trzymac +90C, przy mocniejszej jeździe 100-110C, jeżeli będzie więcej to zły znak, problemme może być uszkodzona chłodnica oleju lub jakiś inny problem.

 

To wersja 3.0 więc jest dużo, dużo tańsza w użytkowaniu i ewentulanie podczas nieoczekiwanej naprawy niż 3.2 :D

 

Powodzenia

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za informacje :P

Zapytam jeszcze o zegar. W każedej cywilnej wersji jest zagar wakuomertyczny (pod obrotomierzem) pokazujący chwilowe spalanie w M jest ciśnienie oleju?

Jeśli to będzie mozłiwe będe chciał podjechać z tym autem do serwisu na przegląd.

Jesli tak to jakie są wskazania, albo jakie poninny być przy zimnym i rozgrzanym silniku

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za informacje :P

Zapytam jeszcze o zegar. W każedej cywilnej wersji jest zagar wakuomertyczny (pod obrotomierzem) pokazujący chwilowe spalanie w M jest ciśnienie oleju?

Jeśli to będzie mozłiwe będe chciał podjechać z tym autem do serwisu na przegląd.

Jesli tak to jakie są wskazania, albo jakie poninny być przy zimnym i rozgrzanym silniku

 

titto

 

W żadnej M nie było wskaźnika chwilowego spalania, zawsze jest wskaźnik temperatury oleju - to jest ważniejsze :D .

 

Zimny silnik nie wskazuje nic, zegar zaczyna się od 50C ale za nim dojdzie do tej temperatury, trochę czasu mija. U mnie przy obecnej pogodzie zajmuje to ok. 20 min. Olej nagrzewa się dużo wolniej niż płyn w silniku. Przy normalnej codziennej jeździe powinno pokazywać +/- 90C, przy szybkiej codziennej jeździe +/- 100C, przy katowaniu na torze pokaże 120C+++.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.