Skocz do zawartości

ile wytrzymuje zawieszenie po naszych drogach?


MAXBOLO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

ile wytrzymuje przednie zawieszenie w e34 po naszych drogach tzn. co ile kilometrów trzeba coś wymienić w zawieszeniu?

pytam bo u mnie coś zaczyna stukac jak wjadę na jakiś nierówny asfalt, i moze to dziwne ale przewaznie to słychać jak jadę tak ze 20 km/h :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEsli chodzi o czesci to kupuj "te lepsze" cenowo wychodza kilka zlotych wiecej ale sa trwalsze a co za tym idzie mnie wydasz na kolejne wymiany

Ja do siebie kupilem sworznie i tuleje MEyle( wymienilem ) i co............wielkie go....praktycznie bez zmian-nawet mechanik powiedzail mi ze jestem przewrazliwiony i chyba tak jest bo uczucie niby bicia-przy ogledzinach jak i badaniach nie wykazalo zuzycia zadnego elementu a jak pokonuje poprzeczna mala nierownosc to i tak mam uczucie dobijania.( amory tez nowe-moze to maglownica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lemforder najlepszy, febi odpada pogorszyła się jakość ich części. Meyle nie którzy sobie chwalą ja bym tego nie założył miałem w Audi po roku cały zawias do roboty był z powrotem, jazda była bez cackania z autem ( seryjne koła ). TRW oki, ale cenowo będzie raczej wychodził jak Lemforder więc lepiej lemfordera. Ruvilla miałem tylko łączniki stabilizatora wysypały się szybko potem założyłem MOOG-a i z takimi autko się sprzedało i były jeszcze dobre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem do wymiany kpl wahaczy- kupiłem na allegro kupiłem komplecik wahaczy za jakieś 300 zł- i było to wywalenie kasy w błoto- wahacze wytrzymały ok 10tys km albo i nie. Teraz jest nowiutki komplet Lemfordera i narazie jest wzorowo. Oszczędzić się niestety nie da.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAWIESZENIE PRZEDNIE SZYBKO STUKA W E34 NA NASZYCH "DROGACH".

ZALEŻY JESZCZE SKĄD JESTEŚ, BO W LUBLINIE OSTATNIO DUŻO BUDUJĄ ALE DZIURY SĄ OKROPNE!!! JA KUPUJĘ TULEJE I WYMIENIAM CO ROK BO KOŁO TRACI STABILNOŚĆ I STUKA. POZA TYM STUKA DOŚĆ GŁOŚNO I METELICZNIE TULEJA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO- OSTATNIO WYMIENIŁEM 2 MIES.TEMU I JUŻ ZDĄŻYŁA SIĘ ROZWALIĆ-NO I LUZ W KIEROWNIICY SIĘ POWIĘKSZA PRZEZ CO GORZEJ W KOLEINACH SIĘ PROWADZI.(WARTO WEJŚĆ OD SPODU I PORUSZAĆ RĘKĄ DRĄŻKI).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.