Skocz do zawartości

Duże spalanie gazu........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy ostatnio obliczyłem sobie ile spaliło moje autko jezdząc prawie tylko po miescie. wyszło mi około 22 litrów przy spokojnej jezdzie i bez korków wydaje m isiechyba zbyt dużo prawda??? Byłem u gazownika powiedział że faktycznie że za dużo nawet na tak isamochód. Wymienił m ifilterek bo był siwy i sie ze starości prawie rozpadł przykręcił trochę gaz,tzn pomajstrował przy tych śróbach na parowniku i przewodzi...Ale znowu teraz wydaje mi się że jest za słaby i np. Na postoju jak gazowałem to wchodził na max obrotów a teraz dusi sie juz przy niecłych 6 tys. co radzicie czy ewentualnie trochę odkręcic ta główną śróbe na wężu żeby zwiekszyc dopływ???? Może ktoś sie zna na tym?? Za pomoc dziękuje :) :mrgreen:

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano

będzie potrzebny miernik

robisz to na włączonym silniku,nie koniecznie musisz odpinać sąde na ciepłym silniku jednym końcem miernika dotykasz szarego kabla sady a drugim czarnego wskazania maja być około od 0.1 do 0.9 V i maja dość żwawo sie zmieniac

Opublikowano

mowisz ze nie wkreca sie na wyzsze obroty

a moze jezdzisz na rezerwie gazu?

to typowy objaw ze trzeba podjechac zatankowac gaz :)

ja tez mam do sprawdzenia sonde bo pali mi po miescie 26-28 litrow (bez znaczenia czy PB czy LPG)

Opublikowano
sprawdź sonde

 

Gaz na śrubę więc sonda nic tu nie pomoże ani nie zaszkodzi. Mi też tak palił w mieście ale przynajmniej jeździł jak samochód a nie astra 1.4.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

W 730iA E32 zależy jakie miasto ale we Wrocławiu na gazie "na śrubę" nie zejdziesz poniżej 19l. (trasa min. 13l)

Jak masz śrubę na przewodzie to sonda nic nie zmieni, dzięki temu tacy jak ja mogą jeździć i mieć w d... że jest uszkodzona ;)

Śruba na reduktorze ma głównie wpływ na wolne obr. od górnych jest duża śruba na przewodzie, możesz popróbować ją popuszczać (ale nie za ostro, po pół obrotu i test), w razie potrzeby można delikatnie kontrować wolne śrubką na reduktorze.

Albo już ci Reduktor nie wyrabia i nie daje rady tyle gazu przepuścić na wys obr. ja tak mam ;).

pozdro

Jak ktoś potrzebuje CZĘŚCI do:

e36 coupe sedan touring - wszystkie silniki.

e38 740iA M60.


Pisać śmiało ;)

Opublikowano
U mnie norma to około 24 litry gazu po mieście. Silnik 3,5. Też się ostetnio zastanawiałem czy trochę nie za dużo. Tylko nie ma już co regulować. Śruba ustawiona tak, że każda regulacja in minus muli wóz na amen. Najchętniej wyrzuciłbym to zasrane lpg. Burdel pod maską a oszczędności coraz mniejsze...
Opublikowano
Najchętniej wyrzuciłbym to zasrane lpg. Burdel pod maską a oszczędności coraz mniejsze...

 

Też tak myślę, i się ciężko zastanawiam czy warto ponad 5kzł

poświęcić na instalkę do 5,4. Pewnie by się w rok zwróciła ale czy to warte

tego "zamieszania" pod maską :/

Jak ktoś potrzebuje CZĘŚCI do:

e36 coupe sedan touring - wszystkie silniki.

e38 740iA M60.


Pisać śmiało ;)

Opublikowano
Czyli jak mam ten zwykły gaz z reduktorem i przewodem gumowym na którym jest śróba regulacyjna to sonda nie ma nic do tego ile mi pali na gazie???? Tylko ma wpływ na spalanie na PB? Dobrze rozumiem??? czyli te moje 22 litry a dziś po tym przykręceniu u gazownika spaliłem po mieście jakies 20 ale trochę odkręce tą na przewodzie bo mi się wydaję że jednak przy mało dostaje i słąbo się buja.... Koledzy to znaczy że muszę sie pogodzic z tym spalaniem i to w sumie jest normalne czy jednak nie?? Ile wasze maszyny spalają????

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Opublikowano
Czyli jak mam ten zwykły gaz z reduktorem i przewodem gumowym na którym jest śróba regulacyjna to sonda nie ma nic do tego ile mi pali na gazie???? Tylko ma wpływ na spalanie na PB? Dobrze rozumiem???

 

Dokładnie o to chodziło :)

 

Jeśli chodzi o spalanie to trza się pogodzić chyba że chcesz jeździć jak emeryt Mercem beczką 2.0D i spalać przy tym może nawet poniżej 20 ;)

to jest wada starych prostackich instalek LPG (jest pozytyw - nie ma co sie zepsuć ;) ) reduktor ze "śrubą" bez silniczka krokowego nie daje rady utrzymać optymalnej dawki gazu do danego obciążenia, przynajmniej przy tym silniku tak jest.

Kiedyś miałem Nissana 200sx 1,8 turbo i na LPG szedł lepiej niż na PB, a zużycie było to samo (instalka na śrubę), ale to akurat normalka że LPG na turbie daje przyrost.

 

pozdrawiam.

Jak ktoś potrzebuje CZĘŚCI do:

e36 coupe sedan touring - wszystkie silniki.

e38 740iA M60.


Pisać śmiało ;)

Opublikowano
witam ja też mam 730 iA i to morma 22L/100 po miescie i też mam gaz tyle ze już z kompem, bo też była na śrube ale za chyba 500 zł ale już dawno zakładałem samą elektryke razem z kompem ,no lepiej chodzi ale zawsze zalezy od jazdy, mi tez raz bierze 22 raz 17 nawet he ,ale ja jeżdze narmalnie jak trzeba depnąć to teptam tyle ze automat he ,pozd.
Opublikowano

1.burdelu wcale być nie musi

 

2.niestety te najprostsze instalki palą sporo więcej od tych drogich,jeśli jednak "są ekonomiczne"to "auto muli"

 

3.te 5 kawałków to musisz skalkulować sobie przy obecnych cenach paliw,szacunkowych km/miesiąc,no i jak długo masz zamiar jeżdzić tym autem

 

4.tak mi się zdaje,że kręcenie śrubą we własnym zakresie mja się z celem,bo gdziekolwiek widziałem regulację to była przy użyciu analizatora spalin

 

5.chłopaki na "sporcie"zmodyfikowali te najprostsze instalki wstawiając jakiegoś blosa-chyba gażnikiem gazu potocznie się to nazywa,ponoć efekty znakomite w porównaniu ze stanem przed montażem

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Moja 730 pali po mieście jakieś 35-40 litrów gazu niedawno wymieniałem filtry powietrza oraz gazu po tym byłem na ustawieniu u gazownika teraz sprawdzałem przy normalnej jeździe spalił jakieś 37litrów po mieście gaz mam z komputerkiem ale jest przerobiony na śrubę wieć sondy chyba nic nie mają do tego czy nieustawione zawory mogą mieć wpływ na tak duże zużycie gazu czy to wina instalacji bardziej? Jesli ktoś sie zna na rzeczy proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

ja sie dolacze do postu powyzej

wlalem za 20zl (9,3 litra) i przejechalem 26km! i koniec gazu(wyszlo 37/100)

co moze byc przyczyna, wyiecka gdzies gaz?

bo to chyba nie mozliwe zeby 3,5 litrowy silnik tyle zzezarl

mam instalke 2 gen

Opublikowano
ja sie dolacze do postu powyzej

wlalem za 20zl (9,3 litra) i przejechalem 26km! i koniec gazu(wyszlo 37/100)

co moze byc przyczyna, wyiecka gdzies gaz?

bo to chyba nie mozliwe zeby 3,5 litrowy silnik tyle zzezarl

mam instalke 2 gen

 

O ja pierdziu !!!

U mnie (manual) na trasie (średnia 90km/h - więc jak na brak autostrad bardzo wysoka) spala 14/100. Ostatnio na drodze szybkiego ruchu (w-wa - Płońsk) prędkość dochodziła do 200, a potem żadko poniżej 140 (wyłączając zwężenia i ruch wachadłowy) wziął 15 gazu.

Opublikowano
Witam.Podejrzewam ze tak wysokie spalanie jest spowodowane jazda na gazie na zimnym silniku.Prawidlowo zamontowana instalka powinna przelaczyc na gaz po osiagnienciu przez parownik temp min 70 stopni ale malo ktory gazownik to montuje bo klijeci nie chca jezdzic pierwsze 10 km na benzynie.Nowy parownik jakos sobie radzi gumowe membrany i zaworki sa elastyczne ale w 2-3 letnich parownikach z przebiegiem 100 tys km guma jest sztywna i parownik podaje za duzo gazu w skrajnych przypadkach gaz w plynnej postaci.Jezeli podczas pracy na gazie na zimnym i zgaszeniu silnika nie mozna go ponownie uruchomic na gazie to membrany do wymiany. Zauwazcie ze zjawisko duzego spalania nasila sie jesienia i zima przy niskich temp.
Opublikowano
hej...to nie prawda,ze twoje auto musi tyle palic.Ja mam 740iL...och jak ja kocham to autko...i tez ma instalacje gazowa,jest to prosta instalacja i nie posiada nawet silnika krokowego a pali mi ok 14 l gazu.Musze dodac,ze jeżdże teraz caly czas po norweskich kretych i gorzystych drogach.Auto jest slabsze niz na benzynie ale ciagnie calkiem niezle...200 na liczniku ma natychmiast i przyspiesza dosyc zwawo.Jednak u mnie sa zamontowane 2 parowniki...moze to jest przyczyna ,ze nie pali tak bardzo duzo jak Twoje.pomysl o tym.Ja mam za to inny problem,moze ktos mi pomoze.Czasem jest tak,ze moja beemka jest duzo slabsza niz normalnie,zarowno na benz jak i na gazie.W czasie jazdy raptownie odczuwam spadek mocy...auto sie muli i trwa to jakis czas a potem raptownie dostaje kopa i tylko dotkne pedalu gazu i wyrywa jak rakieta...mile uczucie a po jakims czasie znow czuje,ze jest slabsze.jesli cos wiecie,pomozcie.Pozdrawiam arturo.
Opublikowano
hej...to nie prawda,ze twoje auto musi tyle palic.Ja mam 740iL...och jak ja kocham to autko...i tez ma instalacje gazowa,jest to prosta instalacja i nie posiada nawet silnika krokowego a pali mi ok 14 l gazu.Musze dodac,ze jeżdże teraz caly czas po norweskich kretych i gorzystych drogach.Auto jest slabsze niz na benzynie ale ciagnie calkiem niezle...200 na liczniku ma natychmiast i przyspiesza dosyc zwawo.Jednak u mnie sa zamontowane 2 parowniki...moze to jest przyczyna ,ze nie pali tak bardzo duzo jak Twoje.pomysl o tym.Ja mam za to inny problem,moze ktos mi pomoze.Czasem jest tak,ze moja beemka jest duzo slabsza niz normalnie,zarowno na benz jak i na gazie.W czasie jazdy raptownie odczuwam spadek mocy...auto sie muli i trwa to jakis czas a potem raptownie dostaje kopa i tylko dotkne pedalu gazu i wyrywa jak rakieta...mile uczucie a po jakims czasie znow czuje,ze jest slabsze.jesli cos wiecie,pomozcie.Pozdrawiam arturo.

 

V8 na zwykłej instalce :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Do takiego auta to powinno sie tylko sekwencje montować, w E32 730i M30 miałem zwykłą instalkę, i źle zrobiłem ze wtedy nie założyłem sekwencji ale kosztowała 6500zł, a teraz w 525i sekwencja KME, dziwię sie ze jeździsz M60 na zwykłym gazie :mad2:

Opublikowano

V8 na zwykłej instalce :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Do takiego auta to powinno sie tylko sekwencje montować, w E32 730i M30 miałem zwykłą instalkę, i źle zrobiłem ze wtedy nie założyłem sekwencji ale kosztowała 6500zł, a teraz w 525i sekwencja KME, dziwię sie ze jeździsz M60 na zwykłym gazie :mad2:

Hej...witam.Ja juz kupilem z tzka instalacja i jezdzi mi sie calkiem niezle wiec uznalem,ze nie bede zmienial.Wiwm,ze sekwencja to super sprawa ale chyba nadal dosyc kosztowna.pozdrawiam
Opublikowano
V8 na zwykłej instalce :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Do takiego auta to powinno sie tylko sekwencje montować, w E32 730i M30 miałem zwykłą instalkę, i źle zrobiłem ze wtedy nie założyłem sekwencji ale kosztowała 6500zł, a teraz w 525i sekwencja KME, dziwię sie ze jeździsz M60 na zwykłym gazie :mad2:

Hej...witam.Ja juz kupilem z tzka instalacja i jezdzi mi sie calkiem niezle wiec uznalem,ze nie bede zmienial.Wiwm,ze sekwencja to super sprawa ale chyba nadal dosyc kosztowna.pozdrawiam

 

Pytałem to do V8 za sekwencje wołają u mnie do max 4tys zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.