Skocz do zawartości

kierownica znow trzesie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Temat walkowany i wiem o tym. Kupilem samochod w Niemczech. Jego glownym problemem bylo bicie na kierownice. Wielkie przy hamowaniu i bez hamowania mniejsze. Wymienilem tarcze i klocki na ATE i przez chwile bylo dobrze. Ze 4000 KM i znow coraz gorzej i gorzej az w koncu super zle. Zmienilem tarcze ( klocki bylo prawie ze pelne ) na ATE powownie i po 1000 KM zaczyna sie znow. Co robic i co o tym myslicie? Oczywiscie zmienie te tarcze wiec przy okazji jakie polecacie? ATE znow czy moze Zimermann. Dodam ze nie zalezy mi na ciaglym ostrym hamowaniu tylko na dlugiej dobrej eksploatacji.

 

Dzieki

Pozdrawiam

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
wszyscy wiedzą że tarcze ATE krzywią się po przebiegu 30-40tyś, nie jesteś pierwszy. Ja tą firmę omijam z daleka. Kupiłem tarcze Zimmerman sport i mam spokój.
Opublikowano
Witaj.Może to nie kwestia tarcz a zawieszenia lub może piasty.Ja też nie polecam tarcz Ate są fajne ale na chwile nim je zajezdzisz to sie pokrzywia.U siebie miałem problem z felgami alu.Telepalo budą przy hamowaniu.Trzeba było kupić 4 pierscienie na piaste i po problemie.Może przed wymiana tarcz sprawdz sobie geometrie z badaniem zawieszenia.Pozdrawiam
Opublikowano

Otoz panowie mam nowe opony. Jesli chodzi o felgi to sa raczej proste bo byly sprawdzane ale czy chodzi Wam o to ze od lekko krzywych felg krzywia sie tarcze czy ze jak wsadze nowe felgi to przestanie mi telepac nawet z tymi tarczami? Na stronie www.czescidobmw.pl sa tarcze ATE za ok 430 zl a Zimermann za ok 350 zl zwykle. Wiec kupic te drugie?

 

Dzieki

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Wyjatek kupna orginalnych tarcz do bmw? A orginalne to nie ATE? Na ATE ktore mam teraz tez jest 24 mies gwarancji.
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Nie to i nie tamto. Padla mi maglownica i ona powodowala te problemy. Teraz czeka mnie naprawde koszt. Moze cos wiecie? Chce oddac do regeneracji w Łodzi za 450 zl. Moze cos wiecie na ten temat?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
wszyscy wiedzą że tarcze ATE krzywią się po przebiegu 30-40tyś, nie jesteś pierwszy. Ja tą firmę omijam z daleka. Kupiłem tarcze Zimmerman sport i mam spokój.

 

Ja mam już 2 komplet każde tarcze po 60 tysi i wszystko ok nic się nie krzywi . Ja gorąco polecam ATE ,co do bicia to pytanie czy masz oryginalne felgi bo jeżeli nie to jest duże przwdopodobieństwo że masz krzywe felgi które krzywią tarcze , miałem tak zmień felgi i od tego zacznij , jak dalej bedzie bicie powracało to może to być spowodowane tym że tylna belka była źle ustawiona / wyrwała się / i też zmieniałem tarcze i wachacze a okazało sie że to z tyłu , ale wtedy to mi biło tylko przy hamowaniu i yto tak między 100km/h-140km/h w innych zakresach prędkości było ok

Patrze że jesteś z Wawy to podjedź do Łomianek tam na początku po lewej stronie jest warsztat tam będą wiedzieli na 100% co "Ci" jest

 

pozdrawiam

Opublikowano
Witam!

 

Jak jesteś z Wawy to lepiej zrób to w Warszawie.

Ja po 3 mesiącach musiałem podjechać na reklamację.

 

Pozdro!

 

W Warszawie na Prymasa Tysiaclecia krzykneli mi chyba 1100 za wyjecie, regeneracje, wlozenie, geometria, zbierznosc i wymiane oleju wspomagania. Wyglada to na pewniaka ale troszke duzo.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
problem bicia dotyczy glownie e 36 (chodz i e 39 tez sie z nim spotkalem) i polega on na tym iz tarcze maja zbyt duza tolerancje nie dowagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.