Skocz do zawartości

skaczące wolne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów

 

Panowie podpowiedz mi co może być przyczyną nierównych obrotów. Swiece mam nowe , cewki też. Zastanawiam se nad silniczkiem krokowym ew lambda. Dodam że autko ma gaz sekwencję i na gazie jest jeszcze gorzej. Czasami zdarza się że na benzynie pracuje jak zegareczek ale tylko czasami. Byłem u gazowca i regulował mi instalację czyścił wtryskiwacze i nic. Zdaża się nawet że gaśnie. podpowiedzcie proszę co to może być bo chyba mnie zaraz .... strzeli.

pozdro :modlitwa: :mad2:

 

dodat ze chodzi o325 24V

Edytowane przez d_m

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
bylo od przesady na tym forum odnosnie tej przypadlosci. Poszukaj a znajdziesz Osobiscie napisalem chyba ze 100 postow w tym temacie

przykro mi kolego ale przekopałem wyszukiwarkę i nie znalazłem postów twojego autorstw. być może przez modyfikacje forum pogineło to wszystko jeśli jest to możliwe to podpowiedz co i jak .

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

czy aby dobrać się do krokowca trzeba wywalić kolektor? 325 24v

pozdr

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

zasadniczo ni etylko na to falowanie ma wplyw krokowiec-ale wlasnie najczesciej.musisz sie do niego dostac-wyjac go-jak to zrobic nie powiem ci bo nie działałem w 2.5 tylko w 1.6 wiec nie iwem jak to tam u ciebie jest

z regoly przeplukanie go pomaga-ale nie jakims dziadostwem....WD ujdzie jeszcse jakotako.Moe byc zapchany syfem albo wogole nie miec sladow uszkodzenia a i tak si emoze zacinac.jeden kolega pisal ze rozebral krokowego na czynniki 1 i wyczyscil go w samym srodeczku tam gdzie nie widac.Jest to mechanizm bardzo wrazliwywiec uwaga z pchaniem srubokretu .To tyle co do krokowego a przyczyna falowania moze byc jeszcze nieszczelnosc ukladu dolotowego, bledy TPS( czyli zle ustawienie przepustnicy)

Opublikowano

witam

w 325 silnik krokowy można wyjąć bez demontażu kolektora ssącego, można go dostać ręką pod kolektorem, trzeba tylko odpiać 2 gumowe przewody i wtyczkę elektryczną.

Ja mam podobne problemy z falowaniem obrotów, ale głównie na zagrzanym silniku, czyszczenie krokowca w moim przypadku nie pomogło:(:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.