Skocz do zawartości

d_m

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Automat 136 KM
  • Lokalizacja
    gliwice

Osiągnięcia d_m

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ok dzięki za info, ale jeszcze małe pytanko: Czy po odkręceniu schodzi bez problemu czy potrzebny jest jakiś ściągacz?
  2. Witam. Panowie powiedzcie proszę czy ktoś sam wymieniał koło wału ? Jaki jest tam gwint prawy czy lewy i czy potrzebny jest jakiś ściągacz? Czy są problemy z odkręceniem? Dzisiaj właśnie urwało sie całkiem i auto uziemione Dzięki
  3. Przewody się nie odczepiły bo są przylutowane. Ogólnie klima chłodzi , ale wydaje mi się że chyba nie tak jak powinna, więc chciałbym żeby chodziła tak jak powinna. pozdrawiam
  4. Dokładnie tak jak piszecie koledzy. Koleś podszedł podpiął wybrał auto i poszła maszyna. Po napełnieniu sprawdzał i stwierdził że on zrobił wszystko tak jak trzeba, ale prawdopodobnie mam walnięta sprężarkę. Ja dałem ciała bo też nie sprawdziłem i zacząłem szukać problemu. Pasek założony i jest ok tzn prawie ok, ale..... Okazało się że mam walnięty wentylator. Prąd do niego dochodzi, na krótko też chodzi , ale przed wentylatorem jest jakiaś płytka zalana silikonem i przez nią nie dochodzi prąd do wentylatora. I teraz pytanie: Czy ten opornik czy jak to się fachowo nazywa jest wymienialne czy muszę szukać drugiego wentylatora??? pozdrawiam
  5. upsss chyba trochę się zagalopowałem, zacząłem szukać problemu , a okazało się że brak paska. Więc może zacznę od założenia paska i może to okaże sie głównym problemem. :mad2: :mad2: :mad2:
  6. Właśnie sprawdzałem teraz i stwierdziłem że sprężarka się nie włącza i wentylator też stoi. Sprawdzałem też bezpieczniki i są ok. Pytanie teraz mam odnośnie sprzęgiełka. Czy to jest to kółko między kołem pasowym wału a sprężarką i czy załączenie polega na tym że unosi sie do góry i za pośrednictwem tego kółka napędzana jest sprężarka??? Co steruje tym sprzęgiełkiem i czy dobrze kombinuję??? Czy może z kolei problem jest z wentylatorem który najpierw musi sie załączyć i to on steruje tym własnie sprżegiełkiem??? Od czego zacząć gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam
  7. Wczoraj byłem w serwisie i klima została nabita. czyli wszystkie składniki typu olej,jakiś kontrast i czynnik chłodzący w normie. Koleś sprawdzał szczelność i stwierdził że szczelność jest ok. co do kompresora to czy on nie jest zasilany paskiem klinowym??? :shock: mam dwa wentylatory jesden przed i drugi za chłodnicą. ten za chłodnicą jest na wiscu więc jest od chłodzenia(ja to tak rozumuję) a ten przed chłodnicą jest od klimy??? Czy w momencie włączenia klimy on powinien od razu się załączyć??? pozdrawiam
  8. A jak mogę sprawdzić to sprzęgiełko i jaką ono pełni funkcję? Czy ten wspomniany czujnik jest pod ciśnieniem? ( chodzi i o to czy mogę go bezproblemu wykręcić i nie ucieknie czynnik)?
  9. Wita. Byłem dzisiaj na napełnieniu klimy. Okazało sie że czynnika czy czegoś tam bylo tylko połowa. Koleś nabił sprawdził ciśnienia i takie tam i stwierdził że układ jest ok. Ale niestety klima nie chłodzi. Co może być przyczyną. Domyślam się że może być sprężarka, ale zanim się do tego zabiorę chciałbym sprawdzić czy przypadkiem nie jest to sprawa elektryki. Sprężarka napędzana jest paskiem , ale czy to wszystko? Czy jest coś co może odpowiadać za działanie klimy? Może jakiś bezpiecznik , czy przekaźnik , albo sterownik? Podpowiedzcie Panowie co i jak i ew jak to sprawdzić? Czy wogóle mogę to sprawdzić czy lepiej udać się do autoryzowanego serwisu??? pozdrawiam
  10. d_m

    głośnik czujników cofania

    Witam. Panowie padło mi coś co oddaje sygnał z czujników cofania. Nie wiem jak to fachowo nazwać odbiornik czy sterownik. Jest to zamontowane pod kierownicą i podaje sygnał głosowy z czujników . Krótko mówiąc jest to jakaś płytka i głośniczek który przestał działać. sprawdziłem głośnik miernikiem i rzeczywiście jest padnięty. Podpowiedzcie koledzy jak to fachowo się nazywa ( żeby wiedzieć czego szukać) i gdzie to można kupić? Chyba że któremu z Was wala się to po garażu i chce sie tego pozbyć. Dodam że chodzi o e 46 320 d z 00 roku pozdrawiam
  11. Ok a gdzie można kupić taką baterię do kluczyka? i czy jakieś kable idą w podłodze po prawej stronie za siedzeniem pasażera? pozdrawiam
  12. Nic nie wymieniałem. Zapomniałem dodać że latem jakiś kretyn zalał mi z tyłu auto. Nie wiem w jakim celu wlał mi pół wiaderka wody na podłogę. Obiłem mu troszkę buźkę wysuszyłem i po jakimś czasie od tego incydentu zaczęły się problemy. Może to trochę jakoś naprowadzi na problem. pozdrawiam
  13. Witam kolegów. Szukałem na forum ale konkretnie tego problemu nie znalazłem. Mianowicie tak jak w temacie. Centralny działa z opóźnieniem. Auto zamykam z przycisku wewnątrz i wysiadając kluczykiem na zewnątrz. Po ok 5 minutach otwieram autko pilotem. Wcześniej pilot nie reaguje. Tak samo jak z zamykaniem. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i zatrzaśnięciu drzwi pilot reaguje po ok 5 minutach. Po otwarciu auta pilotem i otwarciu drzwi ( wystraczy otworzyć i od razu zamknąć) pilot znowu potrzebuje 5 minut. Dodam jeszcze że posiadam 2 kluczyki i sytuacja jest taka sama na każdym z nich. podpowiedzcie koledzy czy ktoś miał podobny problem ew gdzie i czego szukać? pozdrawiam
  14. dobra a czy odpowietrzanie to jakaś skomplikowana operacja? poradzę sobie sam? oprócz tego te pęcherze powietrza w przewodzie i zawór zwrotny. Czy jeśli będą padnięte te przewody to to wszystko zginie? pozdrawiam
  15. Przelewy to są te wężyki między wtryskami(takie czarne krótkie przewody)? Bo właśnie tam zauważyłem pęcherze powietrza jak ma problem z odpaleniem? Czy z tych przelewów tez może sie sączyć takk delikatnie że jest to raczej niezauważalne? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.