Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale ja mialem inne pytania ile jest tych akumulatorkow za zegarami i czy drogie sa a nie co do skasowania inspekcjii pozdrawiam :twisted:

 

akumlatorków jest 2 szt. mozesz je wylutować i dać akumlatorki "paluszki" do kupienia w każdym kiosku/sklepie. Cena sztuki to siakieś 10-16zł

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Pozwolilem sobie wykorzystac tego posta bo temat jest ten sam.

Rozebralem dzisiaj zegary i wydlubalem akumulatorki.Sa to akumulatorki 3 V :!: typCR14250SE litowe Sanyo!. 1989r!

Podlaczylem Voltomierz i podal 3,14V na jednym i na drugim!

Mam problem ze skasowanie inspekcji a teraz mam problem czy je wymienic.Pytalem goscia ,ktory sprzedaje takie i powiedzial,ze owszem litowe trzymaja ok 10 lat ale mierzenie ich nic nie da bo moga miec wachania i nie trzymaja tak jak nalezy!?W dniu dzisiejszym ich nie ma ale zamowil ostatnie dwie w hurtowni i beda na jutro a cena 22pln szt. :!: :!:

Jezeli ktos moze sie wypowiedziec na ten temat to bardzo prosze :modlitwa:

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Pozwolilem sobie wykorzystac tego posta bo temat jest ten sam.

Rozebralem dzisiaj zegary i wydlubalem akumulatorki.Sa to akumulatorki 3 V :!: typCR14250SE litowe Sanyo!. 1989r!

Podlaczylem Voltomierz i podal 3,14V na jednym i na drugim!

Mam problem ze skasowanie inspekcji a teraz mam problem czy je wymienic.Pytalem goscia ,ktory sprzedaje takie i powiedzial,ze owszem litowe trzymaja ok 10 lat ale mierzenie ich nic nie da bo moga miec wachania i nie trzymaja tak jak nalezy!?W dniu dzisiejszym ich nie ma ale zamowil ostatnie dwie w hurtowni i beda na jutro a cena 22pln szt. :!: :!:

Jezeli ktos moze sie wypowiedziec na ten temat to bardzo prosze :modlitwa:

pozdrawiam

 

Przy okazji - jak już masz zegary rozebrane to sprawdź czy nie masz gdzieś na płytce zimnych lutów. Jeżeli miałeś kiedykolwiek do czynienia z elektroniką to wiesz o co chodzi, a jeżeli nie to już wyjaśniam: Zimny lut ma kolor hmmmm... ołowiany, bez połysku. Najlepiej się go pozbyć biorąc lutownicę i przy pomocy kalafonii i ewentualnie cyny przlutować takie styki jescze raz, tak aby były ładne połyskliwe. Warto też przyjrzeć się czy któraś przylutowana nóżka elementu elektr. nie "wisi w powietrzu" - czy naokoło niej nie pęknął lut. Miałem to w mojej starej E30 i przy większym wstrząsie kasowała mi się inspekcja.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano

Z tym ogladaniem zimnych lutow moze byc problem poniewaz cala ta plytka jest pokryta jakas zastygla substancja.Rowniez tym byly pokryte akumulatorki i musialemje doslownie wydlubywac.

Natomiast mam pytanko dodatkowe a mianowicie z przody zegarow po prawej stronie jest cos w rodzaju klucza na 8 pinow-co to moze byc?tAKA BIALA WSUWKA.

 

dZIEKI I POZDRAWIAM

Opublikowano

Witam

Wymienilem akumulatorki!

Skasowaly sie zegar ,oil serwis a zielone diody gasna po uruchomieniu silnika .Swieci sie tylko napis inspekcja i nie wiem czy tak ma byc?

A swoja droga ciekawe czy nastepnym razem do kasowania bede musial wyjmowac akumulatorki?

pozdrawiam

Opublikowano
jesli nie zgasla ci inspekcja to zrub to jeszcze raz tylko ze trohce dluzej niekiedy trzeba 5-7s kasowalem znajomemu w 5 trwalo to 9s , prz nastepnym kasowaniu nie czeba wyjmowac aku pozdro
Opublikowano
jeszcze jedno po sasiedzku mam plytke SAM NAPRAWIAM jest tam sporo przydatnych info , dotyczy to e-30 i widze ze masz silnik m-40 wiec moze ci sie przydac do drobnych napraw , moge przegrac - odbiur mial bys w Jablonnej pozdro
Opublikowano

Ale u mnie sie skasowalo po samej wymianie akumulatorkow!

To co? mam teraz wlozyc zworke i przytrzymac az sie skasuje inspekcja?

pozdrawiam

Opublikowano
jeszcze jedno po sasiedzku mam plytke SAM NAPRAWIAM jest tam sporo przydatnych info , dotyczy to e-30 i widze ze masz silnik m-40 wiec moze ci sie przydac do drobnych napraw , moge przegrac - odbiur mial bys w Jablonnej pozdro

Dzieki dAN ALE NA ELEKTRONICE SIE ZNAM JAK PRZYSLOWIOWA KURA NA PIEPRZU I ZADNE INSTRUKCJE MI NIE POMOGA

POZDRAWIAM

Opublikowano
nie musisz sie znac niekture zeczy sa tak opisane ze ze nimasz prawa sie pomylic jesli bedziesz chcial to daj znac w sumie wydasz tylko na plytke - dodatkowo bedziesz mial pare info na temat 5 i mozliwosc kasowania inspekcji przy kazdym auci np.audi citroen itp pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.