Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie zastanawia mnie jedna rzecz otóż samochód na zimnym silniku zaraz po jego uruchomieniu delikatnie drży. Szczególnie na wolnych obrotoach i na biegu jałowym.Jak silnik złapie temperaturę pracuje gładziutko i nie czuć żadnych drgań. Są one minimalne i zastanawiam się czy to normalne na zimnym silniku czy mam doczynienia z jakimś problemem. Dodam, że sprawa dotyczy E39 z silnikiem benzynowym.

Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedź.

Opublikowano
Skrzynia automatyczna czy manual ?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Są to typowe objawy zaciągania przez silnik lewego powietrza. Posprawdzajcie wszystkie gumowe przewody miedzy przepływomierzem a przepustnicą. Nie zapomnijcie też o uszczelkach na korku wlewu oleju i bagnecie. Powietrze może wendrować też z tamtąd przez odme do kolektora ssącego. I wtedy komputer nie bierze tej dodatkowej ilości powietrza pod uwage - uboższa mieszanka - szczególnie odczuwalne na zimnym silniku. pzdr
Opublikowano

Posprawdzac mozesz,ale jest duza szansa,ze nic ci to nie da i jedynie porozbierasz dolot, by dowiedziec sie ze wszystkie zlaczki i podzespoly masz jak nowe. Tu nie zawsze chodzi o lewe powietrze jak to jeden z przedmowcow wspomnial. Duza czesc E39 to nie E34 z czasami pol miliona przebiegu, 15> latami i parciejacymi gumami. Moze to byc np sonda (jedna lub wiecej)-bardziej stawialbym na nie.

 

Aha,jest to dosc czeste w E39 (delikatne drgania / mrowienie na nie rozgrzanej jednostce) i jak wspomnialem,tzw. lewizna nie ma tu nic do rzeczy.

Opublikowano
Faktycznie przejrzałem możliwie wszystkie połączenia gumowe uszczelki i tym podobne. Według mnie wszystko jest ok problem leży prawdopodobnie gdzies indziej. Mógł paść jakiś czujnik lub sonda muszę podjechzać do jakiegoś maijstra i zdiagnozować przyczynę tych drgań.
Opublikowano
Lassie ma racje -zerknij w nocy na cewki-mysle ze na jednej lub wiecej zobaczysz przyczyne.Jak naprawisz daj znac.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
patrzylem i mam wszystko ok. dzis rano jak zapalilem po nocy to nawet nie trzepalo autem . ale dziwnie mi wspomaganie chodzi , coraz ciezej i kierownica nie chce tak idealnie wracac , musze jej troche pomoc. niewiem czy to malo powietrza w kolach czy pada pompa :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.