Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Płyn do wydechu może się dostać tylko przez uszczelkę, bądź przez pękniętą głowicę, ale jak masz teraz z płynem, nadal ubywa? Jak rozumiem nadal trochę kapie(na ciepłym). Uważaj z tą jazdą, ja bym nie ryzykował zbędnych podróży, przynajmniej do czasu, aż dojdziesz co jest?

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

znowu bardziej kapie, ale juz nie ma takiej pary

kurde nie wiem jak to zdjagnozowac

bo jak mam nie jezdzic to nie bede wiedziec czy ubywa wody w ukladzie chlodzenia

to isc i wymieniac ta uszczelke?

Opublikowano

hm, planowac to sie chyba zawsze planuje glowice, przynajmniej zeliwne ktore pekaja jak orzeszki:P na szczescie ich nie ma w bmw:P

jak dla mnie, a mowie to bo spedzilem rok na walce z glowica z skodzie:P, to powinna byc raczej uszczela albo i glowica:) Chociaz ja wierze w potege aluminium i mam nadzieje ze to uszczelka:)

Koszt planowania to bylo chyba z 30-50zl, ale juz zdiagnozowanie czy glowica jest pryknieta to drugie tyle albo i wiecej. Myk w tym ze nie kazdy mechanik ma takie oko zeby wypatrzyc pekniecia wiec bez topienia sie nie obejdzie:P a warto sprwadzic zanim zacznie znowu dymic:P

a co do jezdzenia, to jak idzie w wydech to w sumie mozesz troszke jezdzic tylko to jest tak ze na miescie raczej ci sie kobyla nie rozgrzeje az tak potwornie, ale trasa moze byc zabojca dla glowicy:)

a tak mimochodem, to co ile kilometrow w bmkach najczesciej pada uszczelka? czy to raczej nieokreslone?:P

Opublikowano

znajomy mi powiedzial ze to normalne i zebym nie wiazal wyciek wodyz uszczelka, mowil ze woda leci z katalizatora

jak sprawdzic szczelnosc ukladu chlodzenia?

Opublikowano

dostalem nastepna rade, wlac plyn i zobaczyc jaki bedzie kolor z rury wydechowej, jak bedzie przeroczysty to znaczy ze to woda z katalizatora a jak bedzie w kolorze plynu to bedzie znaczylo ze uszczelka

jutro sprawdze i dam znac

Opublikowano
znalazlem wyciek przed parownikiem!

gdzie tu sa spusty plynu chlodniczego?

jeden jest na chlodnicy a gdzie drugi?

Po co Ci inne ? Jak spuścisz płyn z dołu chłodnicy to pójdzie Ci prawie cały, z nagrzewnicy spuścisz płyn jak zgasisz samochód na włączonym ogrzewaniu (przynajmniej tak jest w autach z manualnym sterowaniem ogrzewania). Oczywiście jakbyś demontował termostat, czy głowice to Ci parę kropel płynu poleci, ale przecież to normalne.

Opublikowano

prosze o pomoc jak spuscic ta wode z ukladu chlodzenia (razem z woda w nagrzewnicy) , czytalem gdzies na forum ze jest spust przyb bloku silnika( w ktorym miejscu?)

 

prosze o pomoc jak spuscic cala ta wode bo juz jutro ma byc u mnie 0 w nocy i musze szybko zalac plyn

Opublikowano

tak jak myslalem sa 2 spusty, ale nie moglem zlokalizowac tego 2 (gdzies na silniku) prosze o zdjecie jak ktos ma albo dokladny opis jak znalesc

po spuszczeniu wody spustem w chlodnicy weszlo tylko 7-8 litrow plynu

Opublikowano

auto stalo 4 dni plyn w normie

wczoraj przejechalem 30 km i ubylo 1-1,5 litra plynu

jezeli ubywa przy pracujacym silniku to moze wskazywac nawyciek czy tylko na uszczelke?

jeszcze mam pytanie moze zalac jakiegos uszczelniacza?

jezeli tak to jaki warto wlac

Opublikowano

podokręcaj z wyczuciem wszelkie opaski w układzie chłodzenia,węże są stare,byćmoże nie dolega gdzieś

 

jeśli to wyciek i faktycznie podczas jazdy zwiewa szybciej to normalne,bo jest większe ciśnienie

 

sam ostatnio wypatrzałem wyciek u siebie,wcześniej przeleciałem wszelkie połączenia i nic,dopiero przy ostrej jeżdzie znalazło się przypadkiem-od str kierowcy na górze chłodnicy na dużej rurze syczało sobie i parowało w moment

Opublikowano

witam

czytam i nie mogę się nadziwić

:duh:

do serwisu zeby odpowietrzyć no dajcie spokój

:lol:

jak to zrobić:

leje się płyn do pełna

do zbiorniczka trzeba włożyć i uszczelnić zwykła butelkę po napoju z obciętym dnem

nalać płynu w nią

odpalić i patrzeć jak się odpowietrza bedzie bąblować

jak skończy to znaczy ze układ jest odpowietrzony

 

to jest niezawodny i spawdzony sposób nie tylko w becie

 

pozdrawiam

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.