Skocz do zawartości

grzeje sie m40 1.6


ircowiec

Rekomendowane odpowiedzi

uszczelka pod glowica jest nowa 2 miesiace a to sie dzieje od jakiegos tygodnia :/ jak wlacze ogrzewanie w aucie na 4 bieg to temperatura spada do prawidlowiej moze ktos ma inny sposob na dobre odpowietrzenie ukladu niz standartowy ?

Mam nadzieje że standardowy nie oznacza u Ciebie odkręcenie korka? :D Bo jeśli nie, to nic więcej nie zrobisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod glowica jest nowa 2 miesiace a to sie dzieje od jakiegos tygodnia :/ jak wlacze ogrzewanie w aucie na 4 bieg to temperatura spada do prawidlowiej moze ktos ma inny sposob na dobre odpowietrzenie ukladu niz standartowy ?

Mam nadzieje że standardowy nie oznacza u Ciebie odkręcenie korka? :D Bo jeśli nie, to nic więcej nie zrobisz :)

Dokladnie tak odkrecenie korka kolo wlewu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kolanku będącym obudową termostatu (wiem,że to kiepskie wyrażenie) znajduje się śrubka. UWAGA-jest z bardzo miękkiego tworzywa,także trzeba dobry klucz!!

Służy ona, oprócz korka również do odpowietrzania układu.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kolanku będącym obudową termostatu (wiem,że to kiepskie wyrażenie) znajduje się śrubka. UWAGA-jest z bardzo miękkiego tworzywa,także trzeba dobry klucz!!

Służy ona, oprócz korka również do odpowietrzania układu.

Pozdrawiam

 

teraz spuscilem plyn wymienilem termostat na nowy nowe visko przy zalewani odkrevilem korek i ten przy termostacie pomalu zalewalem plyn pierw zaczol ucikac przy termostacie jak juz lecial sam plyn bez powietrza dokrecilem go i uzupelnialem dalej plyn az zaczol wyciekac korkiem odpowietrzajacym tez do momentu az sam plyn lecial bez baniek wszystko pozakrecalem jazda 15 min i skazowka dochodzi do czerwonego juz nie mam pojecia co robic wymienie jeszcze pompe ale na 100% to nic nie da bo ta sprawdzalem nie ma luzow chodzi wcalosci (wirnik) dodam ze chlodnica tez juz sprawdzona na stole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
ja nie wiem co tak tego zapowietrzonego niby ukladu chlodzenia sie czepiliscie ja tam ze 3 razy wymenialem cos w ukladzie chlodzenia i nigdy go nie odpowietrzalem robil to on sam ja bym sprubowal wlac cos na odkamienienie ukladu chlodzenia a i termostat do wymiany nowy nie sprawdzany :mrgreen:
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e-36 tam chłodzenie zaczyna działać z momentem odpalenia silnika.A więc przyczyną może być tj. sprzęgiełko które odpowiada za prace wiatraka może nie pracować poprawnie,czyli za wolna praca wiatraka przy dużych obrotach .Przerabiałem TO.Proszę sprawdzić.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.