Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co moze byc przyczyna grzania sie silnika dodam ze uklad zalany plynem nie woda termostat sprawny sprawdzony pompasprawna sprawdzona chlodniacza drozna sprawdzona wisko sprawne juz koncza mi sie pomysly co moze byc nie tak uklad odpowietrzony
Opublikowano
uszczelka pod glowica jest nowa 2 miesiace a to sie dzieje od jakiegos tygodnia :/ jak wlacze ogrzewanie w aucie na 4 bieg to temperatura spada do prawidlowiej moze ktos ma inny sposob na dobre odpowietrzenie ukladu niz standartowy ?
Opublikowano
uszczelka pod glowica jest nowa 2 miesiace a to sie dzieje od jakiegos tygodnia :/ jak wlacze ogrzewanie w aucie na 4 bieg to temperatura spada do prawidlowiej moze ktos ma inny sposob na dobre odpowietrzenie ukladu niz standartowy ?

Mam nadzieje że standardowy nie oznacza u Ciebie odkręcenie korka? :D Bo jeśli nie, to nic więcej nie zrobisz :)

Opublikowano
uszczelka pod glowica jest nowa 2 miesiace a to sie dzieje od jakiegos tygodnia :/ jak wlacze ogrzewanie w aucie na 4 bieg to temperatura spada do prawidlowiej moze ktos ma inny sposob na dobre odpowietrzenie ukladu niz standartowy ?

Mam nadzieje że standardowy nie oznacza u Ciebie odkręcenie korka? :D Bo jeśli nie, to nic więcej nie zrobisz :)

Dokladnie tak odkrecenie korka kolo wlewu

Opublikowano

Na kolanku będącym obudową termostatu (wiem,że to kiepskie wyrażenie) znajduje się śrubka. UWAGA-jest z bardzo miękkiego tworzywa,także trzeba dobry klucz!!

Służy ona, oprócz korka również do odpowietrzania układu.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Na kolanku będącym obudową termostatu (wiem,że to kiepskie wyrażenie) znajduje się śrubka. UWAGA-jest z bardzo miękkiego tworzywa,także trzeba dobry klucz!!

Służy ona, oprócz korka również do odpowietrzania układu.

Pozdrawiam

 

teraz spuscilem plyn wymienilem termostat na nowy nowe visko przy zalewani odkrevilem korek i ten przy termostacie pomalu zalewalem plyn pierw zaczol ucikac przy termostacie jak juz lecial sam plyn bez powietrza dokrecilem go i uzupelnialem dalej plyn az zaczol wyciekac korkiem odpowietrzajacym tez do momentu az sam plyn lecial bez baniek wszystko pozakrecalem jazda 15 min i skazowka dochodzi do czerwonego juz nie mam pojecia co robic wymienie jeszcze pompe ale na 100% to nic nie da bo ta sprawdzalem nie ma luzow chodzi wcalosci (wirnik) dodam ze chlodnica tez juz sprawdzona na stole

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja nie wiem co tak tego zapowietrzonego niby ukladu chlodzenia sie czepiliscie ja tam ze 3 razy wymenialem cos w ukladzie chlodzenia i nigdy go nie odpowietrzalem robil to on sam ja bym sprubowal wlac cos na odkamienienie ukladu chlodzenia a i termostat do wymiany nowy nie sprawdzany :mrgreen:
jedynakk
Opublikowano
e-36 tam chłodzenie zaczyna działać z momentem odpalenia silnika.A więc przyczyną może być tj. sprzęgiełko które odpowiada za prace wiatraka może nie pracować poprawnie,czyli za wolna praca wiatraka przy dużych obrotach .Przerabiałem TO.Proszę sprawdzić.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.