Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam dylemat co kupić za półroku zamiast mojego E-34 520I

Jedna z opcji to BMW E-38 do 25 000zł

Bardzo podoba mi się model z silnikiem M62B35 w połączeniu ze skrzynią steptronick. Miałem okazję jeździć takim autem i ten silnik wydaje mi się idealny gdyż na M62B44 trochę za mało jeżdżę po trasie i mógłby mnie zniszczyć spożyciem

A tymczasem wydaje mi się że 3,5 ma tak dobrą elastyczność na niskich obrotach że nie spali zbyt wiele jak na typ auta a osiągi już całkiem miłe

Pytanie czy ta kasa starcy na coś co nie przeżyło dzwona najlepiej od wroga??

Czy koledzy mogli by mi podać typowe usterki tego modelu i jego średnie zużycie paliwa najlepiej z mniejszych miast bo mieszkam w takim więc nie mam korków

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Co zraziłeś się do 850 :( . Przecież 3.5 spali tyle samo co 4.4, ja bym brał 740, chyba, że Ci się trafi ładna 735, to już kwestia egzemplarza, pójdź na kompromis i kup 840. :D Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Jeśli zamierzasz trochę pojeździć e-38 to żadnych kompromisów. Wal śmiało w motor 4,4. Co to jest w spalaniu dwa litry więcej od 3,5 litrowego motoru?... Poza tym będziesz miał świadomość, że kupując V8 3,5l. mogłeś mieć więcej. Mnie by to wkurzało. Nie wspomnę już o V12 bo to inna bajka... Pozdrówka!
Opublikowano
Za 25 tys PLN, to kupisz ladne, ale 730i.

 

Nawiązując do wątku... czy e38 730 to najtańszy silnik? Bo trochę tych autek ostatnio oglądałem i jak w miarę ładne i cena w okolicach 20 tyś to zawsze 3.0 benzyna, natomiast 5.4 jakby na lekarstwo.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nawiązując do wątku... czy e38 730 to najtańszy silnik? Bo trochę tych autek ostatnio oglądałem i jak w miarę ładne i cena w okolicach 20 tyś to zawsze 3.0 benzyna, natomiast 5.4 jakby na lekarstwo.

 

Jest też M52B28.

Opublikowano

nie no 850 piękna rzecz ale spalanie na odcinkach 5-8 kilometrów ( czyli moje jazdy do pracy plus jakaś traska ze 40 kilosów raz w tygodniu ) to spalanie pewnie koło 17 i tzw jeden bankrut więceja kupic i zaniedbać 8 to skandal

No właśnie do 730 mam obiekcje że pali tyle samo co 735 bo to dwa różne silniki 3,0 to starszy model z gorszym przebiewgiem momentu a te 2 litry różnicy miedzy 740 a 735 to miesiecznie jakieś 80zł na paliwko wole to odkładać na naprawy do autka chociąż jak mi odpali to niewiadomo co z tego wyjdzie:)

Auto nie musi byź ideał byle bez dzwonu izaniedbania felgi 19 mi do szczęścia nie są potrzebne kupuje auto do jazdy nie do szpanu

Rozmyślam też nad 740 ale M60B40 a tam sa jeszcze słynne 5HP30 i gorszy motor chyba nawet od M62B35 jak chodzi o spalanie a osiągi pewnie bardzo podobne

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

A co do 850 to może mi wlanąć na łeb az tak mocno że się skuszę ale legendarba wręcz awaryjność mnie przeraża nie chcę jeździć do roboty busem bo bmw znów u mechaniora

 

No dalej czekam na opnie o moim pomysle

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
ale legendarba wręcz awaryjność mnie przeraża nie chcę jeździć do roboty busem bo bmw znów u mechaniora

 

Tutaj musze wtracic sie :nienie: To nie jest legendarna awaryjnosc, tylko legendarna niedbalosc wlascicieli i niewiedza mechanikow :duh: Kupilem zadbany egzemplarz i jakos przez 30tys km nie doswiadczylem tej legendarnej awaryjnosci, pomimo ze na liczniku mam 250tys przebiegu.

Opublikowano
ale legendarba wręcz awaryjność mnie przeraża nie chcę jeździć do roboty busem bo bmw znów u mechaniora

 

Tutaj musze wtracic sie :nienie: To nie jest legendarna awaryjnosc, tylko legendarna niedbalosc wlascicieli i niewiedza mechanikow :duh: Kupilem zadbany egzemplarz i jakos przez 30tys km nie doswiadczylem tej legendarnej awaryjnosci, pomimo ze na liczniku mam 250tys przebiegu.

 

Ale sam wiesz Marcin jak ciężko znaleźć taki egzemplarz,chyba jeszcze trudniej niż zadbanego TDSa :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Zgadzam się marcin tylko za moje fundusze nie trafię naprawdę zadbanej 850I na to trzeba ze 30-40 tysi pln a nie 15-25.

850 zwłaszcza CSI jest była i będzie moim marzeniem ale narazie poza zasięgiem marzeń a jak mam kupić trupa apotem niewyrabiać na niego i jeszcze bardziej go zniszczyć to chyba by mi serce pękło te auta nie są do codsziennej jazdy do pracy alre dla zabawy na weekend a mnie narazie na 2 auta nie stać po ostatnich przeliczeniach może się skończyć nawet na 530I E-34 V8 M0B30 w manualu od 1 właściciela

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
A E39, bedzie juz cos za ta kaske, a jak kupisz 535 to spali Ci mniej niz 7er, a i bedzie troszke szybsze...
Opublikowano
Jeżeli liczysz paliwo to skup się na 728, wystarczy do przemieszczania i spalanie w miarę przyzwoite, a to żaden muł nie jest. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Niestety 728 odpada

Wiem że to nie jest muł ale czułbym pewien niedosyt to auto będzie mi musiało starczyć na 5-6 lat więc nie chcę czuć niedosytu za parę miesięcy a 735 jest już szybsze chociaż po osattniej jeździe 740 4,4 znajomego poczułem co to znaczy tzw kop w plecy ale ten by mnie zeżarł z kopytami:)

Zastanawiam się nad E-34 530I V8 M60B30 o mocy 218KM

Obecnie jeźdżę 520 i jest dto dosyć wygodne autko z motorem V8 nabierze werwy a wyposażenie sobie znajdę jakieś fajowe:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Ale jak V-8 to tylko 740 M62 przynajmniej ja bym tak zrobił i steptronic oczywiście, kolega kupił taką za 17 tys 97r i nie jest to rzęch.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Witam

 

Mam dylemat co kupić za półroku zamiast mojego E-34 520I

Jedna z opcji to BMW E-38 do 25 000zł

Bardzo podoba mi się model z silnikiem M62B35 w połączeniu ze skrzynią steptronick. Miałem okazję jeździć takim autem i ten silnik wydaje mi się idealny gdyż na M62B44 trochę za mało jeżdżę po trasie i mógłby mnie zniszczyć spożyciem

A tymczasem wydaje mi się że 3,5 ma tak dobrą elastyczność na niskich obrotach że nie spali zbyt wiele jak na typ auta a osiągi już całkiem miłe

Pytanie czy ta kasa starcy na coś co nie przeżyło dzwona najlepiej od wroga??

Czy koledzy mogli by mi podać typowe usterki tego modelu i jego średnie zużycie paliwa najlepiej z mniejszych miast bo mieszkam w takim więc nie mam korków

 

i dobrze myslisz, 735 to dobry wybor

 

a 740 ma wiecej mocy i owszem ale po kupnie i moze 2,3 miesiecznej ekscytacji zapomnisz ze masz 50 koni wiecej, bedziesz jezdzil normlanie i nie uzyskasz tych roznic miedzy 735

 

a zauwazysz 2 litry wiecej w spalaniu, skoro jez tym jezdzilesz to wiesz ze 735 to idealny motor do e38, zbiera sie od samego dolu bardzo ladnie, sam mialem i kupil bym kolejny raz gdyby nie to ze mam teraz 740d :)

 

w trybie manual na skrzyni jest jeszcze szybszy, polecam :) ja dopiero odkrylem tryb manual w steptroniku gdy kupilem 740d a szkoda, bo ten tryb jest duzo szybszy niz nawet sport

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.