Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No wiesz "przydomek" HighLine do czegoś zobowiązuje, a tu nawet Airbagów nie ma :wink:

 

Hitler też w swojej furce nie miał.

 

 

Pozdrawiam

 

haha ale smieszne :mad2:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Witam. Widzę, że jest wiele wypowiedzi, ale niewiele treści, o którą kolega pytał.

W tej chwili posiadam dwie maszynki ze stajni BMWseri E32: 735i oraz 750iL. Pierwsza jest zagazowana, na sekwencji, robi miesięcznie 5 - 10kkm i nie mam z ią żadnych problemów, została sprowadzona z Niemiec, fakt, że zrobiłem w niej wiele rzeczy, tzn całe zawieszenie, łacznie z amorami, drobne usterki elektryczne, lakier, ale ogólnie auto jest w dobrym stanie, natomiast 750iL kupiłem w Polsce, mając już doświadczenie, głównie ze względu na bardzo bogate wyposażenie(ma nawet boczne lusterka fotochromatyczne), ale, niestety, potwierdza się opinia, że w Polsce jeździ się autem dotąd, aż zacznie się rozlatywać.

Konkrety: zawieszenie w tragicznym stanie, wszystkie opony do wymiany, regulacja fotela kierowcy zaspawana, termostat z silnika usunięty, zawory ogrzewania z innego modelu- nie mają prawa działać, klocki hamulcowe do wymiany, zamiast płynu do spryskiwaczy mydło w płynie, ksenony zastąpione zwykłymi lampami itp. W Niemczech też nie jest łatwo, jeździłem z kolegą dwa razy(w Niemczech mieliśmy człowieka, który dokonywał wstępnego rozpoznania tematu, ale i to okazało się niewystarczające, pierwsze auto było w tragicznym stanie), wprawdzie kupiłem ją za rozsądne pieniądze, ale początkowa cena była dość wysoka - 12 000PLN

 

Podsumowując, myślę, że nalepiej jest poszukać auta z budą w dobrym stanie(tzn bez poważnnego dzwonu i nieskorodowaną, nie piszę bezwypadkową, gdyż nie sądzę aby 15-letni samochód nigdy nie był zarysowany), zaś silnik i reszta gratów dają się stosunkowo tanio i łatwo zastąpić, oczywiście bez gazu(no chyba że z sekwencją :) Z góry też należy założyć, że całe zawieszenie i hamulce są do roboty(w Polsce mało kto stosuje części dobrej jakości, a z doświadczenia wiem, że to się nie sprawdza).

Opublikowano
Zacznijmy od tego ,że to niejest Alpina ,tylko Alpin Look :lol: . Auto z 95 , a po lifcie ,środek bez obszyć ,zegary czarne,brak zderzaka alpiny i wszędzie te chromy ,o cenie nie wspomne... i najlepszy smaczuś koła z wentylami na obręczy ... :lol: Prawie robi wielką różnicę.....

 

Skąd wziął silnik, nie kupisz go oddzielnie jeżeli nie udowodnisz firmie alpina, że masz taki samochód i silnik został mechanicznie uszkodzony.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
szukam caly czas dobrej ale znalezc dobra:/ heh masakriken:) dajcie spokoj poszukam moze e-38 bedzie latwiej....tyle ze e-32 to sentyment z dziecinstwa....nie wiem czy jest sens kupic go za 10 i dac 12 zeby calego wyremontowac...bo za 30 to juz e-38 moze byc w nawet dobrym stanie
Opublikowano
Na 100% łatwiej jest znaleźć ładne e38 nieco lepsze osiągi i pewnie trochę dłużej pojeździ . Ale to już ciężki wybór między e32 a e38. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Witam

Jeżeli chciałbyś kupić 730i V8 to ja mogę sprzedać swoją. Jestem teraz na kupnie w salonie nowej trójeczki. Autko jest od dwóch lat w polsce zarejestrowane. Sam go kupiłem w Austrii i sporo przepłaciłem, ale jest bezwypadkowe. Jak kupisz walniętą w bok to zawsze będziesz miał kłopoty. Ja nie mam w niej gazu (profanacja bmw- ekonomiczne z kopem można kupić inne autko, a ja traktuję ją jako zabawkę na wypady kilka razy w roku). Średnio spala mi między 13-15 l/100km. Jak byś chciał to możemy pogadać co do ceny i odpowiem chętnie na twoje pytania. Co do mechaniki niestety umiem tylko wymienić koło i sprawdzić płyny :idea: .

Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano
No cóż, jeśli liczysz na to, że ktoś odda Ci maszynę w idealnym stanie za niewielkie pieniadze, to musisz liczyć na to, iż ten ktoś będzie w dużej potrzebie. Z doświadczenia wiem, że doprowadzenie auta nawet w dobrym stanie do stanu bardzo dobrego sporo kosztuje(moja 735 E32 kosztowała mnie do tej pory 22 000 PLN(z sekwencją za 5000) plus mnóstwo pracy(nie korzystam z warsztatów), a wciąż jest kilka drobiazgów do poprawki. Co do wyboru pomiędzy e32 a e38, to zależy od tego, co chcesz osiągnąć, doprowadzenie wiekowego auta do dobrego stanu zawsze pociąga za sobą znaczne koszty, których nie odzyskasz przy sprzedaży. W e38 bardzo podoba mi się przód, ale e32 ma genialny tył, poza tym do e32 części są w śmiesznych cenach, do e38 wszystko 2 - 3 razy droższe, e 32 to klasyk, e38 ma lepsze wyposażenie itp. Słowem, jeśli chcesz mieć klasyka w dobrym stanie, to licz się z tym, że koszty mogą być zbliżone do kosztów zakupu e38, ale ja, puki co nie mam zamiaru przesiadać sie na e38, po prostu e32 bardziej mi się podoba, jedyne, co mnie kręci w e38 to skrzynia tiptronic, ale tego się nie da w prosty sposób przeszczepić.
Opublikowano

jesli chodzi o tę pierwszą to cena nie taka nawet jak jest wszystko Ok to nie wiadomo jak długo będzie OK.... dlatego ja jestem zwolennikiem kupienia taniej i włożeniu jakiejś tam sumy w doprowadzenie samochodu do lepszego stanu!!!

co do drugiej to lipa ! może i bezwypadkowa ale siedzenia nie od tego samochodu , ktoś wymienił fotele ale o boczkach i reszcie zapomiał i trochę kiepsko to wygląda , chyba że ktoś lubi tapicerkę dwukolorową.. :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

BMW_4_Life, zapomnij o autach w PL i wogóle nie patrz na sztuki po 4-5 tys.

Chcesz kupic dobre BMW e32, przygotuj 20tys zł, jedz do CH, lub DE

Znajdz auto serwisowane, znane u lokalnego dilera, z historią a będziesz czuł że kupiłeś E32, a tak to będziesz miał wspomnienie po nim.

Ja planuje zakup 730i z silnikiem V8, obejrzałem szesnaście sztuk w PL i się załamałem, 15 było po poważnych naprawach blacharskich, w 8 nie działała połowa wyposażenia, reszta miała mnóstwo innych defektów.

Oczywiście każda miała 200tys, a skora lub welur wyglądały jak czyszczone szczotką drucianą.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
jestem pewien że za kwotę nieporównywalnie mniejszą znajdziesz egzeplarz w który włożysz 5 tyś i będzie wszystko OK!!! a jak chcesz auto bez wad to jedź do salonu i kup nowy , chociaż jak kupisz nowy to nie jest powiedziane że nic się nie będzie psuło jak jest w przypadku E65!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.