Skocz do zawartości

[e34] ospoilerowanie


j0hnny2007

Rekomendowane odpowiedzi

A o milimetrach nie cudujmy, to nie F1. :D

Hmm...czyli chcesz powiedziec,że producent montując spoiler np.w E36 wział zaprojektowany kawałek plastiku wsadził do tunelu(już na aucie)zobaczył tylko czy jest jako tako ok(ew poprawi tam o 1/2cm )no bo przecież tam milimetry przy prędkości 200km/h nie mają znaczenia. :mad2: BMW to nie Ferrari,ale akurat w przypadku kiedy coś co źle zamontowane może okazać się niebezpieczne(tak jak np.spoiler który od prawidłowego ustawienia ma odychł 5mm) -tu nie ma różnicy czy jest to Ferrari czy BMW-obie marki dopracują to pod względem bezpieczeństwa.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 315
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie przeglądnąłem tą dyskusje pobieżnie ale pierwsza i podstawowa sprawa: spoiler POGARSZA aerodynamikę rozumianą jako opór powietrza, pogarsza też współczynnik cx i to dość znacznie.

Dobre sportowe auto ma cx jak maluch.

 

 

Pozdrawiam

 

pewnie bo ten opór powietrza właśnie dociska autko

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--ciekaw jestem czy do końca roku temat sie skończy,czy administracja ''' ,się nie wkurzy?, czy jest sezon na "pługi"" sojlery i inne gadżety?,pany wnet zima, może blizej wiosny, jak zrobisz,to swoje e-34, porobisz zdjęcia na łonie łąki i wówczas będzie temat!!! czy wyszła Wola Wolecka"" czy miasto np. Kraków---pzdr ----- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ciekaw jestem czy do końca roku temat sie skończy...

Witam, ja na moment go jeszcze przedłużę:D

 

Marek, mowiles o tym? (http://img222.imageshack.us/img222/7541/schowek011111cp6.jpg)

Jesli tak to wlasnie identyczny spoiler mam u siebie

A jesli chodzi o spoilery progowe to jak oceniasz?

Czarne bmw ma to do siebie, ze nawet jak cos jest nie tak to tego nie widac, wiec moze u mnie dlatego cos nie pasuje Zreszta jest troszke inny odcien i chyba przez to...

Co do zaopatrywania sie w ASO, to wiesz ze duzo tam przeplacisz?

 

Tak, to zdjęcie miałem na myśli, gdy mówiłem o dobrych wyjątkach.

Jeżeli chodzi o plastiki na progach, to jest to rzeczywiście sprawa gustu (wiadomo, że ja nie planuję zakładania takich czy innych), ale oprócz tego zwróciłbym uwagę na sposób ich montowania - czy nie jest zbyt inwazyjny. W przypadku pokiereszowania lub nawet zadrapania warstwy antykorozyjnej, zwłaszcza w tej strefie samochodu, zniszczenia jakie zrobi rdza będą ogromne i szybko postępujące. Zresztą zazwyczaj plastikowe nakładki na progi paradoksalnie gorzej wpływają na ochronę progów, niż brak takiej osłony – pod plastikiem jest bardzo zaburzona wentylacja – po zgromadzeniu się tam brudu (a tak będzie na pewno) – próg nie będzie nigdy suchy, a sól będzie operować tam przez cały czas. Plastikowe progi potrafią doskonale zakrywać „ekspirowanie” tych właściwych. Ktoś, kto kiedyś zdejmie taki plastik może doznać szoku, który przekroczy jego wytrzymałość nerwową :D (w skrajnym przypadku próg sam odpadnie)

Ja u siebie bardzo doceniam to, że po umyciu autka, czy po deszczu mam możliwość przyłożenia ręczników papierowych bezpośrednio do prawdziwego progu i podłogi w celu wysuszenia (poza tym mogę na bieżąco kontrolować stan powłoki).

Z plastików na progach to mogę zaufać jedynie fabrycznie założonemu M-technik, lub temu co jest w E38.

Weź to j0hnny pod uwagę – spojlerem na klapie tego typu szkód nie zrobisz, ale plastiki na progach mogą spowodować ruinę całych progów i ich połączenia z podłogą i nadkolami.

 

Aaa jeszcze co do zaopatrywania się w ASO i przepłacania - tak wiem, już nie raz się mogłem przekonać o cenach (często trzeba zaczekać z jakimś zakupem), ale za to jaka to wygoda, gdy przy zamawianiu i kupowaniu mam pewność, że dostanę oryginalną nowiutką część, (w dodatku bez tłumaczenia o co mi chodzi i bez sugestii w moim kierunku, że np. coś z jakiegoś Forda czy Golfa też dopasuję – a podobne rady można usłyszeć czasem w niektórych sklepach „na mieście”). Podoba mi się kolejność taka:

1 - RealOem daje mi kod (i cenę w zarysie)

2 – marek zamawia mailem cześć w ASO

3 – ASO odpisuje, że zaprasza mnie na jutro po odbiór

4 – następnego dnia marek jedzie odebrać cześć razem z pozdrowieniami

(gdzieś tam pomiędzy punktami 1 i 2 informuję też moją Anię, że te pieniądze, które znikną niebawem z któregoś z naszych kont – to moja sprawka (ona rewanżuje mi się, gdy coś podobnego chce zrobić dla swojego Tigry’sa :D)

Poza tym sama operacja płacenia w katowickim ASO jest chyba najprzyjemniejsza, zwłaszcza latem – bo właśnie przy kasie jest nawiew klimatyzacji :D

 

Pozdrowienia, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie w slowniku angielskim, co oznacza po polsku slowo spoil, spoiler :D

 

Spoil = psuc, uszkadzac, czyli spoiler to cos co psuje...

 

bardzo fajna uwaga :cool2: (żart w dobrym stylu)

ale z drugiej strony spoil to chyba też: zdobycz

To tłumaczyłoby, dlaczego ludzie lubią to mieć (może też złodzieje - dobrze, żeby taki nie zabrał spoil-era razem z całą resztą) :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku, jakos zdobycz nie pasuje do spoil... Nie mam teraz slownika, moze na internecie... ale angielskim posluguje sie na codzien i jakos te dwa slowa mi sie nie zenia...

Nie mam czasu na poszukiwania, jestem teraz w pracy, w pogoni za chlebem :mrgreen:

 

Pozdrawiam.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku, jakos zdobycz nie pasuje do spoil... Nie mam teraz slownika, moze na internecie... ale angielskim posluguje sie na codzien i jakos te dwa slowa mi sie nie zenia...

 

http://marekczaja.dlawas.com/img/slownik.jpg

Źródło: Langenscheidt Pocket Polish Dictionary (Polish-English, English-Polish)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

 

Do F1 moze i tak...

 

KAZDY spoiler (markowy) nie jakis tam z zywicy czy innego laminato-podobnego syfu... jest przed masowa produkcja sprawdzany w tunelu... Gdyby mogl pogarszac aerodynamike' date=' mogloby sie to wiazac takze z pogorszeniem bezpieczenstwa dotyczacego przyczeponosci pojazdu i zastanow sie czy trafiloby to na rynek ... [/quote']

 

Sam sobie przeczysz :duh:

 

Kurde j0hnny2007, nie wiedziałem że jeździsz V6, faktycznie TDS nie ma z Tobą szans

 

Co masz niby na mysli?

Twoja wypowiedź to najlepszy dowód jak nikłe pojęcie masz o motoryzacji i BMW, ale nie przeszkadza Ci to udawać ( z kiepskim rezultatem) nie wiadomo kogo.

 

Pozdro dla normalnych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaopatrywania sie w ASO, to wiesz ze duzo tam przeplacisz?

 

Nie koniecznie,czasami ASO ma przystępne ceny.No i zgadzam się z Markiem(Solarisem)-przyjemnośc zakupów w ASO Bawaria Motors jest duża,mówsz o co chodzi,przynoszą nóweczke,zapraszają do kasy,płacisz,daja fakture(podba mi się to,że nie pytają"paragon czy faktura?"-konkret-dają fakturę) i odbierasz częśc.Klima przy kasie też super. ;)

 

Ale wróćmy do tematu.Także tu Marek ma rację-takie plastiki,źle zamontowane mogą być niebezpieczne(dla stanu auta,co się przekłada na bezpieczeństwo ludzi).

 

Pzdr

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno jestem cierpliwy

 

Ja chyba tez :D

 

spoiler POGARSZA aerodynamikę rozumianą jako opór powietrza, pogarsza też współczynnik cx i to dość znacznie.

 

Skad to wziales?

 

pewnie bo ten opór powietrza właśnie dociska autko

 

teoria...

 

ciekaw jestem czy do końca roku temat sie skończy

 

:lol:

 

Jak zdazymy do konca roku wybudowac tunel aerodynamiczny to pewnie tak :mad2:

 

ja na moment go jeszcze przedłużę

 

Nie jestes sam ;)

 

Tak, to zdjęcie miałem na myśli, gdy mówiłem o dobrych wyjątkach.

 

To znaczy, ze nie jest tak zle jak myslalem :P

 

pod plastikiem jest bardzo zaburzona wentylacja

 

Po to sa wloty :D

 

plastiki na progach mogą spowodować ruinę całych progów i ich połączenia z podłogą i nadkolami.

 

Przed ich zalozeniem bylo dobrze zabezpieczone paroma srodkami :D

 

Zobaczcie w slowniku angielskim, co oznacza po polsku slowo spoil, spoiler Very Happy

 

Spoil = psuc, uszkadzac, czyli spoiler to cos co psuje...

 

Tłumaczenie: SPOIL

N F GRABIEŻ; M ŁUP; PL ODPADY [GÓRN.]

V GRABIĆ; NADPSUĆ SIĘ; PSUĆ; WYPSUĆ; ZEPSUĆ; USZKADZAĆ; USZKODZIĆ; ROZPASKUDZIĆ; MARNOWAĆ; NISZCZYĆ; NARUSZYĆ; NARUSZAĆ; ROZPIESZCZAĆ; ROZPIEŚCIĆ; ZWIETRZEĆ; TYRAĆ; ROZPUSZCZAĆ DZIECKO

 

- zalezy od interpretacji, moznaby powiedziec, ze rozpieszczam auto :twisted2:

 

Sam sobie przeczysz

 

Jawor, nie przecze sobie, czytaj ze zrozumieniem, a nie wyrywasz kawalki z roznych kontekstow nie pasujacych do siebie :D

 

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

 

 

Do F1 moze i tak...

 

Chodzilo o to ze w F1 masz kazdy dobierany indywidualnie, a w masowej produkcji sprawdzaja raz, i leci na fabryke.

 

Twoja wypowiedź to najlepszy dowód jak nikłe pojęcie masz o motoryzacji i BMW, ale nie przeszkadza Ci to udawać ( z kiepskim rezultatem) nie wiadomo kogo.

 

Moja wypowiedz to nic innego jak troche ironii ktorej nie dostrzegles. Smiesza mnie ludzie, ktorzy proboja cos komus wmowic kompletnie go nie znajac, tak jak robisz Ty.

Motoryzacja i BMW nie interesuje sie od wczoraj, a tymbardziej nie mam potrzeby niczego udawac (widac moze Ty tak), wiec tak jak juz mowilem z Twoja intuicja jest fatalnie ;)

 

Nie koniecznie,czasami ASO ma przystępne ceny

 

Te czasami wystepuje jednak zdecydowanie za rzadko ;)

 

pozdro dla nielicznych ktorzy potrafia uzasadnic swoje zdanie i pisac na temat a nie obrazac innych :twisted2:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki ale sie uśmiałem czytając nie które posty :lol: wydając kase na te śmieszne (jak dla mnie) gadżety tuningowe zmienił byś sobie felgi i samochód by nabrał uroku.a co do pojedynku 520i vs 525TDS.to chyba johny nie jeździłeś tds-em.z miejsca nie to ze nie miał byś startu tylko Jawor to by Cie "połknoł",nie wiem jak mogłeś to zrobić ze tds przy twojej 2.0i, która chodzi 5lat na gazie słabiej wypadł.lepiej zamknąć ten temat bo widzę ze nie tylko dla mnie spojlery w bmw to głupota a mamy tylko jednego "pana " któremu sie takie coś podoba...no ale..

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w tym ze dla mnie wyglad nie konczy sie na samych felgach. Na szczescie nie dla wszystkich tutaj, i niektorym sie te 'smieszne gadzety' jak dla Ciebie podobaly...

 

a co do pojedynku 520i vs 525TDS.to chyba johny nie jeździłeś tds-em.

 

Chyba oczywiste ze nie jechalem na gazie tylko na benz...

Potem sie zreszta zamienilismy i kumpel w 2.0 mnie tez przegonil...

wiec o czym tu polemizowac?

 

Oczywiscie nie mowie o 1/4 mili, bo wtedy pewnie by bylo tak jak mowisz.

 

lepiej zamknąć ten temat bo widzę ze nie tylko dla mnie spojlery w bmw to głupota a mamy tylko jednego "pana " któremu sie takie coś podoba...no ale..

 

Temat mozna w sumie i zamknac, no chyba ze ktos jeszcze ma cos ciekawego do powiedzenia :D

Nie tylko jednego ;)

Znajdziesz jeszcze paru w tym watku o dobrym guscie :P

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jOhnny2007, nie chce byc przykry, ale jakos nie pasujesz do naszego grona.

Chcesz zrobic z dostojnego i eleganckiego samochodu choinke. Szukasz poparcia wsrod forumowiczow dla swoich niecnych planow i jestes odporny na wszelkie argumenty. Temat stal sie groteskowy, Twoje kontrargumenty sa w wiekszosci przypadkow smieszne i dziecinne.

A rob sobie, jak wczesniej napisalem, co chcesz, tylko nie szukaj poarcia wsrod nas. Znajdz jakies forum tuningowe, tam spotkasz podobnych sobie.

My staramy sie utrzymac samochody w stanie fabrycznym i najlepszym tego przykladem jest Marek - Solaris.

Mi byloby po prostu wstyd pojawic sie publicznie z jakimis, moim zdaniem, szpecacymi plastikami. Samochod ma tak wygladac, jak go zaprojektowano. Nawet zadnych choinek zapachowych i kostek pod lusterkiem, nie wspominajac o "zapaszkach" mocowanych do kratek nawiewowych. To tak jak pokrowce na siedzenia...

Z rezerwa podchodze rowniez do nadwornych tunerow BMW (AC Schnitzer itp.)

I to byloby na tyle...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z każdym słowem kolegi >Arecik<.Ma on całkowitą racje.j0hnny2007 jeśli masz zamiar pisać takie głupoty i swoje mało znaczące argumenty o jakimś tam tuningowaniu to lepiej sobie siądź spokojnie przed telewizorem albo na jakimś "czacie" (onet,interia) i tam pisz sobie co tylko chcesz.Mam nadzieję ze ten temat założony przez Cibie dał Ci coś do zrozumienia i nie będziesz tak dalej postępował.Stracisz szacunek na forum i nikt nie będzie odpowiadał na zadawane przez Ciebie pytania,a kiedyś może będziesz potrzebował wypowiedzi na poważniejszy temat niż spojlery :duh:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jOhnny2007 juz dal popis na forum.

Znajdzcie temat zwiazany z drobnym uszkodzeniem samochodu i co z tego wyniklo...

Jak sie zapieral, ze ma M5 520i V6 :duh:

Wynikl podobny kibel, temat sie rozrosl niesamowicie i nasz kolega uparcie trwal przy swoim bedac odpornym na jakiekolwiek rzeczowe argumenty.

Rozni sa ludzie, ale jOhnniego to na prawde nie trybie, o co mu wlasciwie chodzi :mrgreen:

:shock: Ewenement... :shock:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod ma tak wygladac, jak go zaprojektowano. Nawet zadnych choinek zapachowych i kostek pod lusterkiem, nie wspominajac o "zapaszkach" mocowanych do kratek nawiewowych. To tak jak pokrowce na siedzenia...

Z rezerwa podchodze rowniez do nadwornych tunerow BMW (AC Schnitzer itp.)

I to byloby na tyle...

Nie muszę dodawać, jak bardzo podobają mi się takie poglądy – o tych szczegółach (choinki, zapachy przy kratkach) też już mało kto mówi. Arecki :cool2:

 

Póki jeszcze nie poszedłem spać :D ekspresowo dołącze się – Johny spróbuj przeczekać z wszelkimi zamiarami – podejrzewam, że to o tyle będzie dobre, że dasz sobie więcej czasu i jak odejdziesz od różnych pomysłów, to nie będziesz musiał żałować tego co by Cię w tym momencie denerwowało, a byłoby już zamontowane (inwazyjnie).

Na przykładzie mojego zawodu można przytoczyć taki syndrom architekta, który zaprojektował pałac, po czym się rozpłakał, bo dzieło okazało się szpetne. Żeby uniknąć takiej sytuacji lepiej przeczekać i wyobrazić sobie, że może jednak ten samochód podoba Ci się właśnie takim jaki jest. Na pewno głupio byś się czuł, gdybyś odkrył to dopiero w chwili, gdy koło Twojego autka zaparkowałoby piękne E34 bez modyfikacji (a Ty miałbyś za sobą jakąś wielką nikomu nie potrzebną robotę przy swoim BMW).

Lepiej wszelką energię i dostępne środki ulokować w dbałości o stan: techniczny, lakieru, czystości, a do tego pracować nad stylem jazdy i cieszyć się tym wszystkim.

Była tu przez moment rozmowa nad Twoim wiekiem – ja ciągle nie potrafię odgadnąć czy masz tak jak ja 31 czy 21 lat. Jeżeli bliżej 20tu – to wg mnie jesteś wielkim szczęściarzem mając takie autko. Lepiej nie zrobić teraz czegoś, co uprzykrzy Ci życie w przyszłości. Zobaczysz, że będzie :cool2:

 

A tak oceniając tą dyskusję, to trzyma się mnie myśl, że mimo kontrowersyjnego tematu i mimo podwyższonej temperatury dyskusji, widzę, że nikomu nie wymknęły się nerwy spod kontroli na tyle żeby obrazić kogoś na śmierć – a zdarzało się to w różnych wątkach o mniejszej temperaturze. Wiadomo, że większość z nas ma podobne zdanie, ale myślę, że wszyscy jesteśmy w stanie wziąć udział razem w innych tematach.

Zwróciłem na to uwagę bo, jak dotąd, przez cały czas zachowane są np. grzecznościowe formy zwrotów Ty, Twój...pisane wielką literą (nawet przy ostrzejszej wymianie zdań). W podobnych sytuacjach innych wątków bywały już przekleństwa i chamstwo na drugiej stronie postów.

 

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje posty mogly nieco urazic jOhnniego, ale jestem od wieeelu lat milosnikiem marki i na prawde spory bol sprawia mi, jezeli ktos kaleczy swiadomie, badz nieswiadomie ukochane autka...

Caly czas dazylem, zeby moje BMW wygladaly, jakby wyjechaly przed chwila z salonu. Zadnych erzacow, tanszych zamiennikow, zagazowywania, itp...

Mysle, ze nie jestem odosobniony w swojej opinii.

Moze wiek i srodowisko w jakim sie obraca nasz kolega spowodowalo chec indywidualizacji samochodu, ale mysle, ze nie tedy droga. jOhnny, szokuj swoje otoczenie nie jakimis wymyslnymi modyfikacjami, ale wspaniale utrzymanym autkiem. Takim, za ktorym ludzie sie obejrza nie dlatego, ze przypomina bardziej pawia, tylko ze jest jak nowka. O takich mowi sie potocznie "igla"... I to nie z ogloszenia, bo tam sa tylko takie :mrgreen:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jOhnny2007, nie chce byc przykry, ale jakos nie pasujesz do naszego grona.

Chcesz zrobic z dostojnego i eleganckiego samochodu choinke.

 

Nie nie, od choinki to juz mnie tu co niektorzy odwrocili :P

Moze kiedys sie calkiem nawroce :P

 

Szukasz poparcia wsrod forumowiczow dla swoich niecnych planow i jestes odporny na wszelkie argumenty.

 

Nie przesadzajmy... spinery np to juz przeszlosc... wloty powietrza i klapy aero takze :D

mozna powiedziec, ze sa postepy ;)

 

Temat stal sie groteskowy, Twoje kontrargumenty sa w wiekszosci przypadkow smieszne i dziecinne.

 

1 rzeczy nie odpuszcze, z tymi spoilerami, bo wiem z doswiadczenia, ze jest po prostu inaczej, a troche sie w swiecie fizyki obracam...

 

My staramy sie utrzymac samochody w stanie fabrycznym i najlepszym tego przykladem jest Marek - Solaris.

 

Zawsze sa jakies skrajnosci, wazne tylko zeby nie popasc calkiem w ktoras ze stron, tylko znalezc umiar po srodku :)

 

Nawet zadnych choinek zapachowych i kostek pod lusterkiem, nie wspominajac o "zapaszkach" mocowanych do kratek nawiewowych.

 

Zapomniales o piesku kiwajacym glowa :twisted2:

 

Z rezerwa podchodze rowniez do nadwornych tunerow BMW (AC Schnitzer itp.)

 

Do wszelkiego tuningu tak podchodzisz czy tylko w bmw? i 5er?

 

Mam nadzieję ze ten temat założony przez Cibie dał Ci coś do zrozumienia i nie będziesz tak dalej postępował.Stracisz szacunek na forum i nikt nie będzie odpowiadał na zadawane przez Ciebie pytania,a kiedyś może będziesz potrzebował wypowiedzi na poważniejszy temat niż spojlery

 

Wyraznie powinien dac do zrozumienia kazdemu ze o gustach sie nie dyskutuje :D

Kazdemu podoba sie co innego, i trzeba to uszanowac.

Z BMW nie zamierzam sie rozstawac napewno, wiec troche tu pewnie zabawie na forum i mysle, ze w innych tematach bedziemy rozmawiac w nieco luzniejszej atmosferze ;)

 

Znajdzcie temat zwiazany z drobnym uszkodzeniem samochodu i co z tego wyniklo...

 

Przeczytalem o tym 'suchym lodzie' to napisalem temat... co w tym dziwnego?

 

Jak sie zapieral, ze ma M5 520i V6

Wynikl podobny kibel, temat sie rozrosl niesamowicie i nasz kolega uparcie trwal przy swoim bedac odpornym na jakiekolwiek rzeczowe argumenty.

Rozni sa ludzie, ale jOhnniego to na prawde nie trybie, o co mu wlasciwie chodzi

 

Wiesz, bylem na 99% pewny, ze tak jest.

W briefie mam wpisane M5, a ze skladak to juz inna kwestia.

A rozmowa o detalach V6/R6 to szczegol, moze faktycznie na forum o bmw mozna byc na to uczulonym, ale wiem, ze nazewnictwo v6 w bmw jest powszechne, nawet jak mija sie z prawda.

Moim zdaniem jak sie czegos nie wie to sie nie pisze... no i wazne jest tez zeby umiec sie przyznac do bledu :mrgreen:

 

Póki jeszcze nie poszedłem spać Very Happy ekspresowo dołącze się – Johny spróbuj przeczekać z wszelkimi zamiarami – podejrzewam, że to o tyle będzie dobre, że dasz sobie więcej czasu i jak odejdziesz od różnych pomysłów

 

Ale z czym tu czekac ? :)

W sumie 3 opcje:

1) odkrecic progi

2) pomalowac jeszcze raz oryginalnym lakierem alpinweiss

3) zamowic inne (m technic, lub takie jak na tamtym zdjeciu czarnej m5)

 

Stanowiska co do spoilera nie zmieniam, co do blendy natomiast, uwazam ze na ta pore roku daje plus bo nie ma deszczu na tyle nigdy podczas jazdy, a do lata sie zobaczy, zawsze mozna zdjac, chociaz watpie na chwile obecna zeby mi sie znudzila.

 

Jeżeli bliżej 20tu – to wg mnie jesteś wielkim szczęściarzem mając takie autko.

 

No prosze, nawet trafiles :8)

 

A tak oceniając tą dyskusję, to trzyma się mnie myśl, że mimo kontrowersyjnego tematu i mimo podwyższonej temperatury dyskusji, widzę, że nikomu nie wymknęły się nerwy spod kontroli na tyle żeby obrazić kogoś na śmierć – a zdarzało się to w różnych wątkach o mniejszej temperaturze.

 

W sumie racja :D

 

Wiadomo, że większość z nas ma podobne zdanie, ale myślę, że wszyscy jesteśmy w stanie wziąć udział razem w innych tematach.

 

Oby :)

Nie obrazam sie o byle co zaraz ;)

 

Zwróciłem na to uwagę bo, jak dotąd, przez cały czas zachowane są np. grzecznościowe formy zwrotów Ty, Twój...pisane wielką literą (nawet przy ostrzejszej wymianie zdań).

 

Szacunek to podstawa :D

 

W podobnych sytuacjach innych wątków bywały już przekleństwa i chamstwo na drugiej stronie postów.

 

A tu 10 i nic ... :P

 

Moze wiek i srodowisko w jakim sie obraca nasz kolega spowodowalo chec indywidualizacji samochodu, ale mysle, ze nie tedy droga.

 

W mojej okolicy naliczylem 2 identyczne jak moja, a okolo 8 'bialych' e34.

Trzeba je bylo zaczac jakos odrozniac :twisted2:

Ale zadnych przesadzonych zamiarow nie mam, typu lotka wyzej dachu itp jak co niektorzy... znam umiar, przynajmniej wg siebie ;)

 

Peace out :cool2:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi jOhnny, nie daje wiary, ze masz taki brief i co to za skladak :D

Jezeli masz komplet dokumentow, sprobuj znalezc swistek podobny do Briefu, bedacy jakby dokumentem poswiadczajacym, ze samochod opuscil fabryke jako M5.

Gdzie masz jakikolwiek element standartowego wyposazenia M5?

Czy masz Check na zespole wskaznikow? Czy masz chociaz OBC-IV? Czy masz wskaznik temperatury oleju zamiast ekonomizera?

Gdzie dodatkowe elementy wyposazenia zewnetrznego? Sam wspomniales, ze chcesz zalozyc progi M-technik. Fakt-faktem, zewnetrznie M5 nie roznila i zreszta nie rozni sie teraz specjalnie od standartowych modeli, tylko zorientowanie wiedza, o co chodzi.

Jesli chodzi o nazewnictwo, to nikt posiadajac podstawowa wiedze na temat samochodow nie odwazy sie nazwac RZEDOWEGO R6 silnikiem WIDLASTYM V6. V to V, R to R i juz! Boxera tez nikt nie nazwie lezacym, podwojnym, rzedowym, albo V o kacie rozwarcia 180 stopni.

Wracajac do tematu spojlera to jest to w przypadku cywilnych samochodow tylko element zmieniajacy wyglad samochodu. To tak jak plytka CD pod lusterkiem, ktora niby ma robic radary w bambuko :D

Z fizyka chyba tez nie bardzo jestes za pan brat. Azeby powstala sila dociskajaca samochod, musi ona z czegos powstac. Czyli opory jazdy rosna! Po za tym taki kawal plastiku wygeneruje sile bedaca +/- ciezarem paliwa w zbiorniku. Przy wiekszych po prostu odfrunalby! Albo zlamalby sie! Sprobuj docisnac samochod reczne uzywajac do tego spojlera. To tylko upodobnianie samochodu do sportowych bolidow i nic wiecej.

To, ze odczywasz jakies roznice w czasie jazdy, moze byc tylko autosugestia.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.