Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

1. czy 328i wszystkie są na vanosie?

2. jakie są różnice między 328 w coupe a 328 w sedanie- jeśli chodzi o silnik ale także - czy np. dyfer jest ten sam czy inny??

moze jeszcze jakies inne istotne różnice?

3. jakie jest oznaczenie silnika 328 a jakie 325?

dziękuję z góry za odpowiedzi.

Opublikowano

nie zapomnijcie o 323 do którego wkładali 2,5l oznaczenie sillnika to m52 ( mam taki w compakcie i spisuje się rewelacyjnie)

( może troche odbiegłem od tematu :} pozdro!!!

Opublikowano

Dzieki,

poczytalem troche o tych silnikach i mocno zasmucil mnie fakt,ze M52b28 jest robiony na tym Nikasil'u (to pokrycie niklowe) -złe przy używaniu paliwa z dużą ilością siarki.

Mam na oku 328 z 1997 roku i (jako, że jestem laikiem w sprawach BMW):

-jak rozpoznać czy to "pełny" komputer czy prostsza jego wersja?

-gdzie nabite są numery silnika?

-może ktoś wypowie się o kłopotach z silnikami z tym nikasilem?

No i ponawiam pytanie o inne różnice, niż tylko silnikowe, między wersją sedan a coupe.

Opublikowano

Była jakiś czas temu dyskusja na temat tego Nikasilu - wynik był taki, że nie jest to problem - zwłaszcza, że w Niemczech jest paliwo dobrej jakości (a większość jednak sprowadza) - u nas też paliwo się poprawiło.

Komputerów są 4 rodzaje - pełny ma 18 guzików, check z temperaturą ma 11, sam check 8, a sama temperatura 7.

Numer nadwozia jest pod prawym podszybiem, jest też tabliczka tabliczka na kielichu, koło akumulatora - ale konkretnie gdzie jest numer silnika to nie wiem.

Opublikowano

Witam

Na większość pytań już masz odpowiedź.

Sedan od coupe jeśli chodzi o wydechy , silnik itd nie różnią się niczym. Amory przód i tył też te same.

Kompem się nie przejmuj bo i tak większość ma powypalane piksele i g... widać a poza tym to bajer i nic więcej. można go całkowicie odpiąć i też jest ok.

Moja rada.

Kup 328 i ciesz się radością jazdy bo jest zaj...ta !