Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja niedawno kupile IS'a 94r, skusilem sie na niska cene a potem wlozylem 3tys w remont(sprzeglo,wal,panewki,filtry,klocki,tarcze,uszczelka pod glowica,pierscienie,nabicie klimy itp....)no ale teraz to az milo :) myslalem na poczatku nad zagazowaniem ale teraz nawet nie ma takiej opcji:D Spalanie w trasie ok 7.5-8l (120-150) da sie tyle osiagnac tylko trzeba dobrze z gazem sie obchodzic i patrzec na ekonomizer.miasto to juz szok.bo mi spala nawet do 15l.dzis bylem na placu manewrowym troszke slisko bylo i jeszcze na trojce kapcia pali.Ale gdybym wiedzial ze benzyna zacznie taniec napewno bym kupil 2.5 :D
  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja mam 320i vanosa żywego silnik w idealnym stanie jeżdze na bęzynie orlen verwa, kumpel ma 325 niby silnik większy ale zagazowany sekwencją dobrej firmy, jak wsiadł do mojego 320 i się przejechał to mówi że mój ma lepsze przyśpieszenie

 

To musi mieć w fatalnym stanie to 325i i jeszcze gaz :duh:

 

Trzeba dbać o auto. Ja kiedyś też jechałem 325i, które szło może minimalnie lepiej od mojej byłej E30 320i. Okazało się, że silnik to niezła padaka. Ktoś po prostu nie dbał i takie są konsekwencje.

Pozdrawiam

Smykoo

Było: e30 320i & e36 325i

Opublikowano
Ja mam 320i vanosa żywego silnik w idealnym stanie jeżdze na bęzynie orlen verwa, kumpel ma 325 niby silnik większy ale zagazowany sekwencją dobrej firmy, jak wsiadł do mojego 320 i się przejechał to mówi że mój ma lepsze przyśpieszenie

 

To chyba to 325 umiera jak lepiej dalej 320 :lol:

A co do instalacji gazowej to się nauczcie raz na zawsze NA DOBREJ SEKWENCJI NIEMA STRAT MOCY!!!

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
jak sie jest prawdziwym milosnikiem marki, to koszt paliwa nie ma znaczenia, a ze silnik jest zaprojektowany do spalania paliwa cieklego czyli benzyny, ktora ma inne wlasciwosci i sklad niz gaz, a za tym spala sie inaczej, to chyba jasne ze jedynym slusznym paliwem do niego bedzie wacha. najlepiej gdyby wreszcie jakies czasopismo zabralo sie za solidny dowod na to: czyli 2 nowe auta, te same silniki, w jednym z nich gaz (chociazby najlepsza sekwencja) i wtedy test dlugodystansowy. stawiam swoje auto ze silnik z gazem w miare wzrostu przebiegu przysparzalby coraz wiecej problemow. gaz jest do zapalniczki i tyle, a jak sie jezdzi bmw i sie pieprzy ze sie je kocha to sie leje tyle ile auto zzera, a nie szukanie oszczednosci w gazie, bo taniej. ja kobiecie nigdy nie zaluje, a mam dwie: Beate i Beemke. tak jak nie dam Beacie pic wina za 5zl (tez dziala) tak nie pozwole by moje auto jezdzilo na jakichs gazach.
Opublikowano

No widzisz a jakoś tych dowodów brak na niszczenie silnika, jak mi się rozsypie to sam o tym napiszę :lol: A tak na marginesie nie wiem czy wiesz ale gaz jest paliwem ciekłym, a wino za 5zł nie zawsze jest gorsze od takiego za 20 :P

 

To jest temat: Różnica pomiędzy 318is a 320i więc bez dalszych wywodów na temat gazu.

Opublikowano
panowie 6 cylindrów to 6 :!: żaden 4cyl nie dorówna nigdy :lol: ( nie wspomnę już o 8cyl lub 12 to to chodzi :twisted2: ) spalanie nie ma znaczenia gang silnika się liczy i jego praca :norty: . to tyle a jak ktoś mówi że swoim 18 odsadził 2.0 to :arrow: albo ten z 2.0 to ślimak albo te 2.0 złom :lol: wystarczy dobrze liczyć i nie mówcie ze 2.0 odsadza 2.5 bo to jest głupie :duh: ( chyba że 2.5 to złom lub kierowca dzieńcioł ) to tyle co chcę powiedzieć :twisted2: przykład ja na swojej 320 stawiam 2zł na silniku a postaw na 4cyl :lol: bez szans :mrgreen: pustak się przewróci :wink: . oto link jak 2zł stawiam na swoim silniczku :mrgreen: (dodam że auto lekko stało pod górkę :!: )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.