Skocz do zawartości

ile przejedzie tys. km e36 1,6 m43??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! jako ze jestem nowy na forum, na poczatku chcialem sie z wszystkimi przywitac :handshake: :D

 

Pytanie moje jak w temacie... Wiem ze temat woda... zalezy gdzie jezdzi (miasto, autostrada) , jak kto jezdzi, jak serwisuje itp... Dlatego zalozmy ze auto od nowosci jezdzi po Niemczech:). Od 6 lat w rekach jednego wlasciciela (mojego wujka:P) ktory jezdzi nim w 90% po autostradach zrobil nim jakies 100tys km auktualny przebieg okolo 165tys km (orginalny) Silnik po odpaleniu nawet zimny... chodzi elegancko bez jakiego kolwiek "cykania" "tykania" itp... praktycznie go nie slychac. V max 200km/h na prostej drodze... (sprawodzene) a to przeciez zwykle 1,6 (102konie) wiec bylem troche w szoku :) Wracajac do mojego pytania jak dlugo moglbym sie nacieszyc takim autkiem, jezdzac jeszcze bezawaryjnie mam na mysli sam silnik... zakladajac ze bedzie moim oczkiem w glowie... (czyli bedzie nalezycie traktowane) dociagne nim do 350tys km ?? bez zadnego najmniejszego ingerowania w sam silnik (ale zeby to nadal jezdzilo tak jak jezdzi teraz... ) Dodam ze robie okolo 20 tys na rok (miasto/trasa 50/50) i glownie zalezy mi na bezproblemowej eksploatacji (napewno nie skrzywdze go gazem) . Ktos mi powie kup sobie BMW w dieslu... za bardzo nie chce tds'a bo za duzo zlego sie naczytalem... pozatym 2,5 tds ktory spali 7-10 to tak jak to 1,6 a przynajmniej mam z pewnej reki i nie musze sie martwic o turbine czy ponoc jakies malo wytrzymale glowice... 1,8 TDS tez odpada. Diesla bym chcial ale E46- ale niestety nie stac mnie.... Jesli komus sie chcialo to czytac to sorry ze tak sie rozwinolem hehe :P i z gory dzieki za odpowiedzi.

 

P.S jesli palnalem jakas glupote to sorry... :P

 

aha... do wszystkich prawdziwych maniakow BMW:P na r6 2,5 i 2,8l mnie nie stac... nie piszcie ze to najlepsze silniki do tego modelu, bo wiem o tym :P :D pewnie ze bym chcial.... i ze lepiej 2,8:) jednak niestety koszty utrzymania mnie przerazaja... :( pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aha... do wszystkich prawdziwych maniakow BMW:P na r6 2,5 i 2,8l mnie nie stac... nie piszcie ze to najlepsze silniki do tego modelu, bo wiem o tym :P :D pewnie ze bym chcial.... i ze lepiej 2,8:) jednak niestety koszty utrzymania mnie przerazaja... :( pozdro

 

witam, mnie tam tam tylko kwota OC za 2,5 litra przerazila, tak poza tym to jest :cool2: , pozdro

Opublikowano

saku82pl

 

Wymiana oleju chyba tez kosztowna... pewnie wchodzi7litrow :) <2x 4l trzeba kupic) i pomyslec ze dwa razy w roku musialbym zmienic :P jak liczylem i sumowalem te wszystkie koszty + paliwo poprostu zwatpilem.. niestety nie dla mnie :( Jestem pewnie tak do tego nastawiony, tez przez to ze od 2 lat jezdze dieslem, 20zl-100km :) a 325 lub 328 liczac 11l srednio 11x4,2= 46zl :(

 

aha...przeszukalem jeszcze raz forum i znalazlem to co chcialem... :P wiec sorki za ten temat - nie wiem jak wczesniej szukalem.. i czemu przeoczylem temat o przebiegach...

Pare 316i maja po 350 i jezdza :)

 

pozdro

Opublikowano
Jesli silnik byl dbany i chodzi dobrze to i tak na 10000% niektore rzeczy w silniku wymagaja wymiany. Przede wszystkim prowadnice zaworów. Te pierdolki sa w miare tanie ale silnik zaczyna glosno chodzic.
Opublikowano

yhym... :/

Co do lancuszka mysle ze profilaktycznie bym go wymienil przy 250tys- jakby co...

 

Prowadnice zaworow- no to juz chyba wiekszy koszt... ? o popychaczach nie wspominajac bo to sa chyba jakies hydrauliczne? (z tego co sie zdarzylem sie dowiedziec to sa bardzo wrazliwe na zla jakosc oleju tak ??)

 

dzieki za odpowiedzi :) staram sie mniejwiecej zorietowac jakie by mnie koszty czekaly w przyszlosci. Jakbym je kupil to raczej zakladam ze to samochod na "dluzej". Nie ukrywam ze moj portfel ladnie to odczuje:P "oszczednosci" w [BAD]... + jeszcze od rodzicow musialbym pozyczyc...

z takich szczegulow dodam ze to 98r 316i coupe. Z pojechaniem po nie i zarejestrowaniem w Polsce wyszlo by mnie jakies 19tys zl troche duzo...ale rok przynajmniej fajny :)

Opublikowano
yhym... :/

dzieki za odpowiedzi :) staram sie mniejwiecej zorietowac jakie by mnie koszty czekaly w przyszlosci. Jakbym je kupil to raczej zakladam ze to samochod na "dluzej". Nie ukrywam ze moj portfel ladnie to odczuje:P "oszczednosci" w [bAD]... + jeszcze od rodzicow musialbym pozyczyc...

z takich szczegulow dodam ze to 98r 316i coupe. Z pojechaniem po nie i zarejestrowaniem w Polsce wyszlo by mnie jakies 19tys zl troche duzo...ale rok przynajmniej fajny :)

 

19k zł to bardzo dużo jak za 316i - nawet z takim przebiegiem - czyli rozumiem, że około 4 tys euro musiałbyś dać. No chyba, że to jest naprawdę igiełka, wszystko jest idealne, sporo nowych części no i bogate wyposażenie. Można by się spodziewać, że od kogoś z rodziny powinno być taniej...

 

Jak będziesz dbać to pojeździ długo - tylko pewnie niedługo stwierdzisz, że za słabo przyspiesza :D

Opublikowano
Moja bmw e 36 była na pasku silnik m 40,jak kupiłem auto miasło na liczniku 180tyś nie wiem czy to był oryginalny przebieg,jak ją sprzedawałem to miała 275tys w kołach,i mysle ze dalej bedzie chodziła,zawory trochę cykały ale ponoć to wada silnikow m40,myślę że silnik 1,6 m43 to dobry i w miare ekonomiczny motorek,
Opublikowano
19k zł to bardzo dużo jak za 316i - nawet z takim przebiegiem - czyli rozumiem, że około 4 tys euro musiałbyś dać. No chyba, że to jest naprawdę igiełka, wszystko jest idealne, sporo nowych części no i bogate wyposażenie. Można by się spodziewać, że od kogoś z rodziny powinno być taniej...

 

Mysle ze jednoczesnie duzo i malo :)

Powiem tak... jak sie popatrzy na allegro i te same "stan igla" za 12tys zl, a jak ogladasz to auto na zywo... to nawet nie masz ochoty do niego nas*ac a co dopiero kupic... (mam na mysli auta sprowadzone a ich cena jest taka bo z reguly nie sa dopuszczone do ruchu w niemczech z jakiegos powodu..czy to test spalin czy jakis powazniejszy dzwon i ktos tanio je kupil i sa w komisach czy u "turkow" przeznaczone wylacznie na EXPORT)- zreszta nie powiedzialem zadnej nowosci kazdy to chyba wie- osobiscie nie chcialbym takiego auta... Innymi slowy uwazam ze stan stanowi auta nie rowny... Porownujac z cenami w polsce i allegro drogo bo jak wspomniales 4tys euro czyli jakies 15.500zl, ale patrzac na niemieckich stronach to wcale nie duzo... auta tam sa drozsze tak samo jak np w Holandi ale za ladnie utrzymany egzemtlarz kazdy sobie slono liczy. Ten niewatpliwie taki jest... 100% bezwypadkowy nic nie lakierowane, 100%orginalny stan, zadnego odprysku na lakierze nawet najmniejszej ryski- i wlasnie to w NIEJ:) mnie najbardziej urzeka, technicznie jest "idealne" wiadomo jakie sa przeglady w niemczech, test spalin przechodzi "spiewajaco" (wartosci jak dla nowego auta). Co do czesci nie ma w nim zadnych nowych bo odkad moj wujek je ma to nic sie w nim nie zepsulo... Po za olejami plynami hamulcami i oponami nic nie robil- bo nic sie tez nie dzialo:)

Co do wyposazenia nie jest jakies super rewelacyjne. Nie ma skory podgrzewanych foteli, klimy i innych bajerow

 

to jakis standart z tego co widzialem 4x air back, elektr. szyby,lusterka,szyberdach, podlokietnik,termometr zewnetrzny,abs,wspomaganie,centralny+imobilizer, fotele welur dwukolorowe (takie co trzymaja cos na bokach) wiec pod tym wzgledem nie robi jakiejsc rewelacji

Opublikowano
Teraz ma 160 tys przebiegu - robisz 20 tys rocznie - pytasz czy wytrzyma 350 tys bez remontu - to by oznaczało że chcesz nim jeździćjeszcze prawie 10 lat?
Opublikowano
Teraz ma 160 tys przebiegu - robisz 20 tys rocznie - pytasz czy wytrzyma 350 tys bez remontu - to by oznaczało że chcesz nim jeździćjeszcze prawie 10 lat?

 

Tu pewna niescislosc... juz wyjasniam... Jezdzic nia mialbym zamiar 5-6lat czyli powiedzmy ze zrobilbym nia od min 100.000 do jakis 120.000 km czyli bedzie miec 260-280 tys (no i wypadaloby jakby w momencie sprzedazy jeszcze nalezycie chodzila...). Napisalem czy dojedzie do 350.000 bo tak sobie pomyslalem:P ze jak ktos napisze, ze tyle powinna przejechac to te 260-280 tys przejedzie napewno :lol: a i nie bedzie chodzic jak ostatni zlom jak bede sprzedawal :P

Opublikowano
Teraz ma 160 tys przebiegu - robisz 20 tys rocznie - pytasz czy wytrzyma 350 tys bez remontu - to by oznaczało że chcesz nim jeździćjeszcze prawie 10 lat?

 

Tu pewna niescislosc... juz wyjasniam... Jezdzic nia mialbym zamiar 5-6lat czyli powiedzmy ze zrobilbym nia od min 100.000 do jakis 120.000 km czyli bedzie miec 260-280 tys (no i wypadaloby jakby w momencie sprzedazy jeszcze nalezycie chodzila...). Napisalem czy dojedzie do 350.000 bo tak sobie pomyslalem:P ze jak ktos napisze, ze tyle powinna przejechac to te 260-280 tys przejedzie napewno :lol: a i nie bedzie chodzic jak ostatni zlom jak bede sprzedawal :P

po tych 5-6 lat to raczej bedzie mialo juz mala wartosc i lepiej cackac sie z nia teraz i utrzymac idealny stan a jak sie zacznie robic e36 coraz mnie znacznie jej wartosc wzrastac tak jak e30 ... tylko ze tam cenia sie glownie auta z duzym silnikiem ;]

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano

To jak będzie chodzić po 300 tys zależy głównie od właściciela :lol: Szkoda, że nie ma klimy. A jest może komplet zimówek?

 

Z nowych części to nie miałem na myśli alternatora, mostu, skrzyni biegów itp, tylko filtry, paski, napinacz paska, wycieraczki, opony i ew. jakieś plastiki/uszczelki które przez te lata sparciały.

 

Cena była by dobra, gdyby silnik był powiedzmy 2.5, czy chociażby 2.0, ostatecznie 1.8iS. Ale w sumie często powtarzam, że lepiej przepłacić i mieć pewny samochód niż kupić okazyjnie grata.

 

Jesteś w dobrej sytuacji, bo samochód który sobie upatrzyłeś nie zostanie zaraz przez kogoś kupiony, więc możesz to spokojnie przemyśleć - może coś jeszcze oglądnąć.

Opublikowano
ale za ladnie utrzymany egzemtlarz kazdy sobie slono liczy. Ten niewatpliwie taki jest... 100% bezwypadkowy nic nie lakierowane, 100%orginalny stan, zadnego odprysku na lakierze nawet najmniejszej ryski- i wlasnie to w NIEJ:) mnie najbardziej urzeka, technicznie jest "idealne" wiadomo jakie sa przeglady w niemczech, test spalin przechodzi "spiewajaco" (wartosci jak dla nowego auta). Co do czesci nie ma w nim zadnych nowych bo odkad moj wujek je ma to nic sie w nim nie zepsulo... Po za olejami plynami hamulcami i oponami nic nie robil- bo nic sie tez nie dzialo:)

 

Jeźdzący ideał. I Ty się jeszcze zastanawiasz :wink:

Opublikowano
Jesteś w dobrej sytuacji, bo samochód który sobie upatrzyłeś nie zostanie zaraz przez kogoś kupiony, więc możesz to spokojnie przemyśleć - może coś jeszcze oglądnąć.

 

Nom, powiem tak on jest "zarezerwowany" dla mnie :P

a zimowki sa... po 1 sezonie

Waham sie troche bo jak pisalem wyzej jestem przyzwyczajony 20zl-100km,a tu mimo ze tylko 1,6 to jednak koszty beda wieksze o ponad polowe bo liczylbym na spalanie srednie na poziomie 8litrow.

 

Dlatego mysle jeszcze nad Ibiza(przejsciowka) 2001-2002r Tdi(90km)

za 20tys moglbym miec w miare zadbana- ale wiadomo BMW zupelnie inna klasa auta... zreszta to moje marzenie :-) wiecie jak to sie mowi "jak kochac to ksiezniczke, jak krasc to miliony, jak jezdzic to BMW" hehehe :D (wytnie sie ze to 1,6)

 

No wlasnie i tu sie pojawia problem... poniewaz nie mam przekonania do gazu i moim zdaniem to troche nie przystoi jak BMW podjezdza na stacje i tankuje gaz... Ale jak mam byc tez szczery sam przed soba i trzymac sie wlasnych "pogladow" i przemyslen... To BMW coupe z silnikiem 1,6 - to tez troche nie przystoi... (nie chodzi mi o osiagi bo jezdzilem tym i sadze ze do normalnej jazdy i dla kogos kto chce ekonomicznie to wystarcza wzupelnosci) chodzi o sam fakt ze jak COUPE to wypada zeby pod maska bylo r6 co najmniej 2,5l i to mnie troche boli... Nasuwa sie mysl... jak mnie nie stac na taki samochod to kupic inny... i czekac dalej na spelnienie "marzen" ehhh...

Opublikowano (edytowane)

Postaram sie krótko...

Mam 316 i chodzi przpieknie!!!

Kpuiony w polsce ale sprowadzony przez goscia w 2004 z niemiec sprzedal bo zona rodzila 2 dziecko a to compact wiec sprawa jasna pora na sedana hehe :) (dziennie robil ok 10 km do pracy byl mechanikiem heeh)

Mam juz rok jedyna inwestycja to 50 zl w pokretlo ogrzewnia cos z linka jakis pierdół...

Latem w miescie pali mi 8-9 z klima przy normalnej jezdzie. Trasa to poezja jest oszcedny kopara mi opada jak bardzo zeyb nie sklamac 6-6,5 jak sie umiejetnie kula na trasie...:)

Przebiegu nie jestem w stanie potwierdzic gdyz "ponoc" ksiazki nie dostal juz w niemczech. Ale sadzac po stanie wewnetrznym ktos mi kiedys powiedzial ze wyglada jakby fabryke wczoraj opósciła :) aktualny przebieg to 110857km 97` r i codzi jak w zegarku. Oleju weszlo 4l wiec tez wg mnie pozytywnie.

Wg mnie na twoim miejscu nie zastanawialbym sie z 2 powodow

1. Wiesz ze to auto wuja i wiesz ze rodzinka by cie nie zdarla...:)

2.Przebieg, duzo na autostradach z tego co wyczytalem. A wiec silniczek rowno pracowal bez wariacji w miescie. Kiedys widzialem porownanie 2 aut jedno nakrecone ok 250tys na trasach a drugie moze ze 130 tys w miescie i to 2 to juz bylo nie auto tylko szmata do zajezdzenia...

Naprawde 316 to wdzieczne auto :)

Gaz??? w BMW!?? :jawdrop: nigdyyy w zyciu!!! albo cie stac na spalanie albo nie te silniki to poezja a gaz to warcholstwo... nie rob tego!!!

Wiesz 2,5 tez marze o tym nawetmoglem kupic ale... ile razy widzialem jak na stacje wpadaja kolesie bmw 2,5 ryczy a tankuja na zula za 20 dychy haha. I nic innego jak tylko "pracuje na paliwo" w 316 na bank nie bedziesz jeb*** na benzyne

Sory ze tak sie rozpisalem

pozdrawiam

Edytowane przez Marcin222
Opublikowano
Mialem 1.6 a teraz mam 1.8 TDS... Zdecydowanie wole TDS'a... Fakt ze benzyniak bardziej elastyczny ale jesli tak bardzo myslisz o spalaniu to mozesz sie zawiesc na tych 8 litrach na 100 km. :P Mi palila 10... A TDS pali 7 w miescie a niecale 6 w trasie... Moc prawie ta sama a jednak fajniejsze jest turbo... :D Jesli chodzi o efekty akustyczne to moze smiesznie to zabrzmi ale 1.6 mnie poprostu dobijalo... A gdy jest cieplej na dworzu to wisko wydaje dzwiek jakby byla ogromna turbina pod maska... :/ A TDS chociaz ze rowniez 4 cylinrdy to jednak brzmi fajniej... Ogolnie ja jestem bardzo zadowolony z TDS...
Opublikowano
Nie ma co politykowac i gdybac tylko trzeba brac jak sprawdzony i tyle. Ile pojezdzi tyle pojezdzi, napewno dluzej niz okres w ktorym go zmienisz na "wiekszy" silnik :) Mozna powiedziec ze tyle bedzie jezdzil ile bedziesz o niego dbal... Dzwiek silnika i takie tam pierdoly to miejcie litosc Panowie :) Silnika ma nie byc slychac bo to auto komfortowe wiec po co sie licytowac ktory jak brzmi na trasie? Ma jechac i tyle... Swoja droga moze sie nie znam ale mam 316i compact i lata mi jak zloto, przy 4000 obr/min garnie sie do przodu az milo a na pieknych polskich koleinach juz przy 60km/h chce mnie odbrocic tyłkiem do przodu na 205mm wiec magia 6 cylindrow do ktorych mialbym pewnie 215mm lub wiecej mnie nie bierze tym bardziej ze w pieknych polskich korkach spedzam 40% czasu jazdy... Bierze mnie za to magia 318is i pewnie to bedzie kolejny zakup :) Udanych łowów zycze!
Opublikowano
Hehe... Mi nie chodzi o to jak brzmi na trasie (jeszcze mi sie nie zdarzylo przy jezdzie 100 km/h wylaczyc radio, odkrecic szybe i sluchac jak brzmi 1,6 badz 1,8 TDS. :D Ale swist wiatraka w 1,6 slychac wlasnie jak sie wolno jedzie... Z tymi koleinami to chyba przesadzasz... :shock: Tak czy siak patrzac na ekonomiczna jazde BMW to jednak lepsze sa TDS'y. Co innego jak sie wlasnie kupuje dla osiagow... Wtedy oczywiscie R6... I nie odbieraj mojego postu zle... Ja wcale nie odradzam 1,6 bo tez sie nie jezdzi nim zle... Ale z ekonomicznego punktu widzenia to TDS jest po prostu lepszy... :norty:
Opublikowano

Po pierwsze dzieki wszystkim za odpowiedzi :D

 

Marcin222

jestem dokladnie takiego zdania jak Ty :) Mysle ze nie sztuka jest wydac jednorazowo kase na kupienie 2,5l- a pozniej zastanawiac sie jak to utrzymac.

 

8-9l w miescie z klima to bardzo zacny wynik :D:D cieszy mnie to :)

mysle ze w takim razie przy umiejetnej jezdzie da sie zamknac spokojnie w 8l srednio, mimo ze coupe jest ciezsze od compact'a

 

Sendra

 

Tez jeszcze bym bral pod uwage 1,8is... tylko ze w coupe strasznie ciezko znalesc go w bdb stanie... po za tym tak sobie mysle pojemnosc 1,8l moc 140km czy to czasem nie troszke wysilony silnik ?? wychodzi ze z 1000cm3 wyciagaja 77,7 km nie wiem czy to nie troszke duzo... w przypadku 1,6 wychodzi 1000cm3-63,75km

Nie wiem jak Ty ale wszystkie coupe jakie widzialem z tym silnikiem nie chodzily dobrze... czy jak sie spotyka na drodze przewaznie 1,8is a to chodzi prawie jak diesel- albo ja mam tylko takie szczescie do takich juz zakatowanych egzemtlarzy

 

 

kojotek

 

Nie chce TDS'a z tego wzgledu ze nie wierze w przebiegi rzedu 160.000 w BMW w dieslu, tych autach ktore maja po 8-10lat na dodatek z niemiec. Zakladajac ze realnie faktycznie maja raczej kolo 300.000 to boje sie ze przy takim przebiegu zrobie nim 10-20tys. i bede musial sie zajac turbina, a to droga sprawa. Po za tym 1,8 pojemnosc a to pali srednio 6,5l przy srednich osiagac 13,5-14s do 100km/h elastycznosc tez slabo wypada, z tych danych co mialem jak na diesla kiepsko... zreszta sam napisales ze 1,6benzyna bardziej elastyczna... troche absurd bo przeciez diesle slyna z duzego NM i mocnego dolu..

 

Osobiscie mam ibize 1,9TD 75PS 150NM w przedziale 2400-3400 orb/min niby nic... ale elastycznosc wychodzi duzo lepiej niz w takim 1,8tds u mnie 60-100 IVbieg- 9,5s 80-120 Vbieg-12,5 a od 0-100 tez 13,5s. Spalanie srednie 5,5l a ten silnik nie ma zadnego komputera sterujacego wtryskiem bezposrednim, tylko ma wstepna komore spalania :P ,mechaniczna pompa wszystko regulowane linkami, srubkami itp. Technologicznie stary kibel:) ale nie do zaj*bania i w porownaniu z tym 1,8TDS nie wypada wcale blado- a to przeciez przepasc... techniczna

dlatego TDS wcale mnie nie urzeka...

Opublikowano
H Ale swist wiatraka w 1,6 slychac wlasnie jak sie wolno jedzie...

Jeśli Twój egzemplarz tak miał, to nie znaczy, że każdy tak ma. Taki objaw nie jest normalny, założę się, że było wisko do wymiany.

 

Kolega ma compakta 1.6 i pali mu ponad 10 litrów w Warszawie. Moje 1.8 M40 pali mniej. 1.6 jest za małym silnikiem do takiej budy.

Opublikowano
H Ale swist wiatraka w 1,6 slychac wlasnie jak sie wolno jedzie...

Jeśli Twój egzemplarz tak miał, to nie znaczy, że każdy tak ma. Taki objaw nie jest normalny, założę się, że było wisko do wymiany.

 

Kolega ma compakta 1.6 i pali mu ponad 10 litrów w Warszawie. Moje 1.8 M40 pali mniej. 1.6 jest za małym silnikiem do takiej budy.

 

Co do swistu to sie zdziwisz ale wlasnie bylo po wymianie wiska... A swist jest i wydaje mi sie ze to jest raczej standard jak sie samochod nagrzeje bardziej... A co do spalania to rowniez nie wierze zeby po miescie spalal mniej jak 9 litrow... Dzisiaj musialem smigac wlasnie swoja 1.6 i spalanie rowno 10 l/100 km... Wiec tu sie zgadzam ze pali wiecej jak 8 - 9...

 

A wracajac do porownania 1.8 TDS do 1.6 to oczywiscie bardziej elastyczny jest benzyniak poniewaz ma wiekszy zakres mocy... A chyba kazdy wie jak by ropniaki jezdzily bez turbin... I wlasnie dlatego przyjemniej jezdzi sie benzyniakiem... Bo diesel musi byc doladowany zeby smigal. :norty:

Opublikowano

Hehe... Mi nie chodzi o to jak brzmi na trasie (jeszcze mi sie nie zdarzylo przy jezdzie 100 km/h wylaczyc radio, odkrecic szybe i sluchac jak brzmi 1,6 badz 1,8 TDS. Very Happy Ale swist wiatraka w 1,6 slychac wlasnie jak sie wolno jedzie... Z tymi koleinami to chyba przesadzasz... Shocked Tak czy siak patrzac na ekonomiczna jazde BMW to jednak lepsze sa TDS'y. Co innego jak sie wlasnie kupuje dla osiagow... Wtedy oczywiscie R6... I nie odbieraj mojego postu zle... Ja wcale nie odradzam 1,6 bo tez sie nie jezdzi nim zle... Ale z ekonomicznego punktu widzenia to TDS jest po prostu lepszy... Laughing

 

Bron Cie Panie Boze nie zamierzam zle odbierac zadnego postu :) Wiadome ze kazdy kocha swoje bimke najmocniej i kazdy swoje chwali :) Z koleinami niestety nie przesadzam, w Kkakowie a juz takie ze niekiedy obawiam sie o podwozie, strach jezdzic... Inna kwestia wczesniej jezdzile miniejszymi samochodami i byl to dla mnie nowy problem, teraz juz przywyklem do tego... Czytalem ze takie rzucanie moze byc spowodowane rozmiarem opon, lub luzami w zawieszeniu ale tydzien temu przeszedlem rejestracje w zaprzyjaznionym zakladzie gdzie doglebnie sprawdzili wszystko na szarpaku i luzow nie ma wiec chyba to te opony (pomimo ze nie sa jakies monstrualne). Co do wiatraka to niekiedy slyszalem ale az tak mnie to nie razi. Co do osiagow to fakt ze niekiedy jej brak ale jakos sobie radze :) Niezawsze trzeba byc pierwszym :twisted2: Ja jednak wciaz bede myslal i tym is'ie bo to chyba to co by bylo idealnym kompromisem pomiedzy osiagami a ekonomia :) Pozdrawiam!

Opublikowano
Aha! O ile sie orientuje bo 3181is ma pojemnosci silnika 1,9 a nazywa sie tylko 318 :) Poprawcie mnie jesli sie myle... A nie jest to jakos wysilony silnik jak na moj gust... Co do TDS tez mialem obawy ze diesel i 200 tkm przy 10 latku to podejrzane bo tez mylalem o kupnie diesla. Co do ceny to kazde dobrze utrzymane BMW kosztuje wiec pewnie jak dobrze poszukac to znajdzie sie is w dobrym stanie, ale to napewno pociagnie w koszta. Inna kwestia 318is to taka najnizsza werska BMW do poszalenia i nie dziwie sie ze sa wyeksploatowane, dlatego wlasnie kupilem compacta 316 w pelna historia i ksiazka serwisowa :) Pozdrawiam!
Opublikowano

Sendra faktycznie.. masz racje co do tej pojemnosci, ale tylko po czesci :P:P:P wlasnie popatrzylem w te dane, ktore znajduja sie na stronce i wynika z nich ze:

 

e36 318is coupe 1992-1997- ma pojemnosc 1796cm3

e36 318is coupe 1997-1999- ma pojemnosc 1895cm3

 

pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.