Skocz do zawartości

<t>Który silnik bardziej opłaca się wybrać?</t>  

40 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Chciałbym się dowiedzieć(utwierdzić w przekonaniu),czy lepszy jest silnik 2,0 czy 2,5(nie ważne czy w E36 czy E34-posiadacze-jak i znawcy- i tego,i tego mogą się wypowiadać).Więc...chodzi głównie o porównanie kosztów eksploatacji-spalanie,serwis itp.Nie liczymy żadnych opłat-ubezpieczenia itp.Poprostu-co się bardziej opłaca kupić...

W tym temacie chodzi o to,żeby pewnej osobie - ;) -pokazać co jest lepsze i bardziej opłacalnym wyborem.

AAaa...i chodzi o wersję z automatami,ale to swoją drogą.

 

Głosując na dany silnik prosiłbym uzasadnić swój wybór.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Zaraz cię objadą za ten temat, bo dyskusji o tym było już masa. Z tych dyskusji wynika, że 2.0 pali bardzo podobnie do 2.5, natomiast 2.5 pozwala na wiele (mowa cały czas o M50), a 2.0 jest niewiele mocniejszy od 1.8iS - wybór jest tylko jeden 2.5.

 

Z drugiej strony ciężko kupić E36 z silnikiem 2.5 M50 w dobrym stanie - z E34 chyba (tu tylko zgaduję, bo nie sprawdzałem) jest trochę lepiej, bo było ich dość sporo.

 

Czysto teoretyzując można powiedzieć, że 2.0 jest bardzo mało wysilony więc wytrzyma więcej kilometrów niż 2.5... Nie wiem, czy w ogóle można to potwierdzić w praktyce.

Opublikowano
Aha...no to w razie czego można usunąć...Chciałem mieć to w 1 miejscu z ankietą.Jak pisałem-chodzi mi o uświadomienie pewnej osoby.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

2,5 litra daje duzo wiecej mocy i satysfakcji z jazdy. Jak najbardziej polecam 2,5 litra.

Pozdrawiam

BMW - to jedyna rzecz dla której warto żyć!!!

Pozdro dla wszystkich posiadaczy BMW bez LPG

Opublikowano

Potwierdzam, że M50B25 jest przyjemniejszy w użytkowaniu, niestety jest ich mniej na rynku niż B20. Dodatkowo te, które już są na sprzedaż są z reguły padlinami...

 

Także patrząc tylko pod względem mocy i spalania, 2.5 litra na pewno jest lepsze. Jednak zawsze lepiej kupić jednostkę 2.0 w dobrym stanie niż zajeżdżone 2.5 :)

Opublikowano (edytowane)
Ech...teraz czekam do poniedziałku i...i...nic nie mówie,żeby niezapeszyc :mrgreen: ... :modlitwa:

No i...stało się(troche później ale jednak)! Jest E34 :) ... :dance:

Dostepna w Galerii ( http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=424762#424762 ).

Edytowane przez Basti735
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzam, że M50B25 jest przyjemniejszy w użytkowaniu, niestety jest ich mniej na rynku niż B20. Dodatkowo te, które już są na sprzedaż są z reguły padlinami...

 

Także patrząc tylko pod względem mocy i spalania, 2.5 litra na pewno jest lepsze. Jednak zawsze lepiej kupić jednostkę 2.0 w dobrym stanie niż zajeżdżone 2.5 :)

 

a mnie sie udalo kupic b25 palace wyraznie mniej (min. 2 litry w trasie mniej) od b20 ktore mialem wczesniej, pozostaje tylko pytanie czy moj obecny silnik jest naprawde az tak "świeży" czy po prostu wczesniejszy - b20 byl juz mocno zajechany. mi sie wydaje ze prawda lezy po obu stronach, pozdro;)

Opublikowano
Potwierdzam, że M50B25 jest przyjemniejszy w użytkowaniu, niestety jest ich mniej na rynku niż B20. Dodatkowo te, które już są na sprzedaż są z reguły padlinami...

 

Także patrząc tylko pod względem mocy i spalania, 2.5 litra na pewno jest lepsze. Jednak zawsze lepiej kupić jednostkę 2.0 w dobrym stanie niż zajeżdżone 2.5 :)

 

a mnie sie udalo kupic b25 palace wyraznie mniej (min. 2 litry w trasie mniej) od b20 ktore mialem wczesniej, pozostaje tylko pytanie czy moj obecny silnik jest naprawde az tak "świeży" czy po prostu wczesniejszy - b20 byl juz mocno zajechany. mi sie wydaje ze prawda lezy po obu stronach, pozdro;)

 

W E36 jest to śmieszne, że wszystkie R6 teoretycznie palą tyle samo - nawet według instrukcji - więc spalanie 2.5 mniejsze niż 2.0 jest jak najbardziej możliwe - nie od dziś wiadomo, że ciśnięte małe silniki piją jakby były 2x większe.

Opublikowano
U...nie wiem co się stało :/ .Pokombinuje z tym jutro ;) . Dzięki.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Jak dla Mnie do automata tylko M50B25,bo jednak 2.0 troche za słaba z dołu do ASB,no i faktycznie z tego co wszyscy piszą 2.5 pali w tych samych okolicach co 2.0,oczywiście przy takiej samej jeździe,inna sprawą lepsze zadbane 2.0 niż skatowane 2.5 :wink:
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
Fotki w galerii już powinny otwierać się normalnie,także chętnych zapraszam ;) .
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z praktyki wynika, że B20 spali odrobinę mniej w mieście, za to na trasie wsyśnie więcej, bo przy tych samych warunkach ma wyższe obroty i więcej się "nadwyręża". B20 jest tańszy w utrzymaniu tylko ze względu na ubezpiecznie. Jeżeli ktoś jeździ więcej, to tylko B25. Sam przerabiałem temat.
Kai
  • 6 lat później...
Opublikowano
hmm a 325i czyli 2.8 litra dobra opcja? Bo ciężko teraz dostać 323i (2.5l), o wiele więcej jest 325i. I pytanie czy o wiele więcej spala 2.8 od 2.5? I ogólnie czy to dobra alternatywa od 2.5 litra? ;)
Opublikowano

Kolega miał b25 ja b20 i na prawdę żwawsze autko :oops:

Ale z drugiej strony droższe i ciężko dobrą kompresje, przez tych co lubią dać na zimny silniku :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.