Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz pytanko czy samochod byl na wolnych obrotach czy lekko na obrotach i co najwazniejsze czy przy obciazeniu masz tyle :?:

Jak wiadomo wytwor pradu w alternatorze jast na stojanie wiec nie zaleznie od obrotow mamy te sama wartosc jednak jesli ktos ma dobre urzadzenie to na wyzszych obrotach lekko jest wiecej :D

Musisz opisac jakie to sa jaja z tym ladowaniem :(

Twoja wartosc wydaje mi sie dobra bo jesli bedzie za duzo to bedzie akumulator gotowac tzn bedzie lekko cieplawy.

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Wartosc mierzylem na wolnych obrotach, po dodaniu gazu zasadniczo sie niewiele zmienia. Mnie sie tez wydaje ze wartosc jest ok, ale juz 2 raz mi sie zdarzylo ze akumulator sie rozladowal, po duzszej jezdzie na autostradzie. :? . Jaja sa takie ze nie moglem odpalic wczoraj auta, nawet jak podladowalem ladowarka. Pokombinowalem z alarmem, tzn musialem szybko nacisnac przycisk otwierajacy drzwi i od razu urochomic silnik to wtedy zapalil normalnie i potem chodzil. Ale zaczela sieswiecic kontrolka Air Bagu. Po uruchomieniu dosc dlugo nie gasnie.Nie wiem czy po prostu sie porobily jakies jaja z elektryka, czy po prostu po rozladowaniu sie akumulatora zwariowalo sterowanie. Sytuacja jest w kazdym razie pod obserwacja.
Opublikowano

Sluchaj przeczytalem kilkakrotnie to co napisales i :D

- po dluzszej jezdzie po autostradzie ale odplales dnia nastepnego rozumiem :?:

- nastepna sprawa piszesz ze nawet po naladowaniu akumulatora prostownikiem masz problem bo musisz sie uwijac z alarmem

Wiec moja opinia to ze jesli wyniles ladowanie alternatora rozumiem moglo tak byc ale chyba prostownk laduje co :?: i ponownie jest zle.

Wyobraz sobie ze prostownik nie dal rady i nie bylo zadnego poboru pradu tak jak podczas jazdy a na swiatlach napewno smigasz :D

Poprostu akumulator juz nie trzyma odkrec korek w akumulatorze ten przy dodatniej klemie i zobacz co tam sie dzieje powinna byc ciecz jasniutka jesli bedzie brudna to juz po akumulatorze.

A czy podczas ladowania akumulator sie grzeje :?:

A najlepiej skocz do jakiegos autolelektryka ktory ma przyrzad do badania akumulatora pod obciazeniem i wtedy bedzie jasne.

Jesli teraz np akumulator jes caly czas pusty to moze w tym wypadku alternator nie daje rady na cala instalacje cignac !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Faktycznie moze to byc padniety akumulator. Ja ostatnio w wiekszosci jezdze w miescie, a komputer pokazuje ladowanie na poziomie 13,6-13,8V i na razie nie mam problemow z odpalaniem
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jestem właśnie po zmianie akumulatora (miał 4 lata)

Ładowanie 13.9 jest bardzo dobre.

Ja podczas jazdy mam pomiędzy 13.8 a 14.1

 

A to, że naładujesz aku (jazdą czy prostownikiem) i nie możesz odpalic auta, to cóż... czas zmienić aku. Po prostu nie ma już tej sprawności.

 

Podjedź gdzieś, gdzie sprzedają firmowe (tam będą mieć na pewno) akumulatory - sprawdzą Ci sprawność akumulatora, a być może też czy coś Ci nie zżera prądu po zgaszeniu auta.

Mój stary akumulator ładował się pięknie, wykazywał dobre napięcie - ale przy odpalaniu wszystko gasło i prawie alarm się załączał. Ale tydzień takiego traktowania wytrzymał :wink:

Przy wymianie na badaniu wyszło, że ma tylko 8% sprawności :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.