Skocz do zawartości

spryskiwacze e 36 - zatkany :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja przy tej okazji proponuję kupić sobie mały filterek i zamontować gdzieś koło prowadnicy przewodu w komorze silnikowej. Rozwiązanie sprawdzone i nic się nie zapycha.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja tez miałem podobny problem. Odkręciłem wytłumienie maski i później całkowicie wyrzuciłem te dwa plastikowe filtry, wężyki zamontowałem bezpośrednio i założyłem nowe dociskacze. Jeżeli chodzi o dysze to włożyłem cienki drucik, a potem podłączyłem pod pompkę i wydmuchałem wszystkie syfy. Teraz chodzi idealnie. Zajeło to mi jakieś pół godziny. Pozdrawiam
Opublikowano

to nie plastykowe filtry ale zaworki zwrotne. teraz będziesz miał zalana całą maske po każdym użyciu spryskiwaczy.

jak są zatkane to wymien na nowe, ja kupilem także od seicento i psika jak ta lala

Opublikowano
ale psika jakby miał prostatę

 

3drożne o niebo lepsze

 

Święte słowa - sam kupiłem kiedyś nówkę do E30. Chodził gorzej niż stary - 18 letni. A jak ktoś będzie mi przy zakupie samochodu patrzył czy spryskiwacze mają znaczek BMW to go wyśmieję.

Opublikowano

Jestem zwolennikiem minimlnego tuningu BMW, a jeśli już to na oryginalnych częscich (M pakietu i tego typu)

 

ale

 

spryskiwacze 3 drożne Fiata to świetny pomysł. Zawsze mi się to podobało w Fiatach, że mają takie psikacze.

Można sobie dokładnie ustawić na każdą część szyby strumień i nie będzie tak, że środek szyby jest umyty a po rogach zostają takie suche zacieki.

Zawsze można zewnetrzna dysze ustawić na skrajnie zewnetrzną stronę i psikać w przechodniów :twisted:

Kiedyś dawno dawno, gdy moim pierwszym samochodem była LADA 2107 to w lato przestawiałem dysze o 90* i psikałem w przechodniów wodą :twisted: :duh:

ale był ubaw :twisted2:

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
Jestem zwolennikiem minimlnego tuningu BMW, a jeśli już to na oryginalnych częscich (M pakietu i tego typu)

 

ale

 

spryskiwacze 3 drożne Fiata to świetny pomysł. Zawsze mi się to podobało w Fiatach, że mają takie psikacze.

Można sobie dokładnie ustawić na każdą część szyby strumień i nie będzie tak, że środek szyby jest umyty a po rogach zostają takie suche zacieki.

Zawsze można zewnetrzna dysze ustawić na skrajnie zewnetrzną stronę i psikać w przechodniów :twisted:

Kiedyś dawno dawno, gdy moim pierwszym samochodem była LADA 2107 to w lato przestawiałem dysze o 90* i psikałem w przechodniów wodą :twisted: :duh:

ale był ubaw :twisted2:

Bardzo dobry samochód, pod warunkiem ze w bdb stanie :D

 

A czy do E30 też można przypasować te spryskiwacze od SC? Bo chłopaki moje spryskiwacze to jest totalna miazga, normalny spryskiwacz jakby zrasza szybę, rozpryskuje ten płyn że się mocno pieni, a u mnie to on tylko tym sika i to tak ledwo ledwo, poza tym pompka chodzi mega głośno (może jest przytarta) i zanim za pierwszym razem poleci płyn od włączenia to miną ze 2 sekundy.

 

Obawiam się że mam do wymiany:

- pompkę

- zaworek zwrotny

- dysze

 

:duh:

Opublikowano

Dobrze wspominam LADE - pierwsze "drifty" na miękkiej nawierzchni, no i furka niezniszczalna jeśli chodzi o blacharke. A pare razy kozła wywaliłem samochodem :D

Co by się nie zepsuło max się płaciło 50-70zł

 

Szkoda, że to tylko 1.3 był...

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

Mój ojciec miał 2107 1500, swego czasu sam nią jeździłem i nie robiło różnicy temu silnikowi, czy stan oleju jest litr ponad maximum czy litr poniżej minimum :D To jest naprawdę dobry samochód, choć nie osiąga dużych przebiegów. No i nasz model miał 45 000 km jak był kupiony :) Wszystko jeszcze fabryczne, żadnego druciarstwa, zawieszenie trwałe, blacha tak średnio, 130 000 i już progi się kruszyły.

 

Jedyne usterki to przeciekający zawór w nagrzewnicy i niewłączający się wentylator chłodnicy, ale naprawiliśmy tylko zawór, a wentylator dalej nie działał, Łada ma taki termostat że jeżeli się nie stoi półgodziny w miejscu to bez wiatraka się nie przegrzeje tak szybko.

 

Co prawda układ kierowniczy można by nazwać negatywem BMW, albo "precyzyjny inaczej", ale zawieszenie komfortowe i idealnie trwałe na te nasze super drogi i silnik nie do zajechania i nawet trochę dynamiczny :wink: 15,5 do 100 km/h v-max 156 km/h, nie ma dramatu :wink:

 

No i ten kluczyk po lewej stronie, jednocześnie wrzucałem jedynkę i odpalałem (Łada odpala na dotyk w każdych warunkach pogodowych)...

 

Te wycieraczki na reflektorach...

 

EOT :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja swoje spryskiwacze wyjąlem calkowicie, na noc wlozylem do roztworu zeby te kamienie i syfy zmiekczyc, pozniej spreżone powietrze no i przez chwile bylo dobrze... teraz znow ten problem powrocil.Raz dzialaja dobrze a pozniej jakby sie zatykały, nie bylo cisnienia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.