Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sluchajcie rozgladam sie za bmk-a do 25-30 tys .. i zalezy mi na mocnym aucie..ale nie wiem czy jednak mimo wszystko nie rozsadniej jest kupic mlodsze 328i niz np 3-4 lata starsze m3.. poprostu nie wiem czy do m-ki nie jest trudniej i znacznie drozej z czesciami to raz... no i przedewszystkim czy gra jest warta swieczki- jakie sa dokladne mechaniczne roznice miedzy nimi pomijajac silnik? jaki zawias jest seryjnie w mce, jaka skrzynia, o ile lepsze hamulce, czy sztywnosci budy sa te same ? moze ktos cos wie na ten temat to bylbym wdzieczny..
Opublikowano
jakie sa dokladne mechaniczne roznice miedzy nimi pomijajac silnik? jaki zawias jest seryjnie w mce, jaka skrzynia, o ile lepsze hamulce, czy sztywnosci budy sa te same ? moze ktos cos wie na ten temat to bylbym wdzieczny..

 

chyba nie jestem pierwszym, ktory ma ochote napisac, ze wystarczy uzyc wyszukiwarki ;)

Opublikowano
Nie bede sie rozpisywał bo raczej to miejsce nie sluży do tego ale z własnych doświadczeń przed zakupem wiem ze stosunek kosztów do zysku przy zakupie zwyklej bmw a m3 to kwestia bardziej prestiżu i wyrafinowania jak właściwości mechanicznych czy trakcyjnych. Pamietaj ze firma na świecie wprowadza w swoje linie produkcyjne tzw unifikacje a wiec róznica m3 a standart to kwestia ciut lepszego wyposażenia, szerszych opon czy tez wizualnych detali jak trzy kolorowe paski w przypadku m3. Gdyby rozpatrywać m3 jako auto zupełnie odmienne od zwykłej bmki kosztowało by ono dwa razy wiecej a nie jakis procent samochodu w wersji standart. Podsumowując - szkoda pieniędzy a pewne elementy które ci sie podobają w m3 a sa nieobecne w standardzie zawsze możesz poszukac, wymienic, dokupic za pieniądze o niebo niższe jak gotową 3-ke.
arop
Opublikowano (edytowane)
Nie bede sie rozpisywał bo raczej to miejsce nie sluży do tego ale z własnych doświadczeń przed zakupem wiem ze stosunek kosztów do zysku przy zakupie zwyklej bmw a m3 to kwestia bardziej prestiżu i wyrafinowania jak właściwości mechanicznych czy trakcyjnych. Pamietaj ze firma na świecie wprowadza w swoje linie produkcyjne tzw unifikacje a wiec róznica m3 a standart to kwestia ciut lepszego wyposażenia, szerszych opon czy tez wizualnych detali jak trzy kolorowe paski w przypadku m3. Gdyby rozpatrywać m3 jako auto zupełnie odmienne od zwykłej bmki kosztowało by ono dwa razy wiecej a nie jakis procent samochodu w wersji standart. Podsumowując - szkoda pieniędzy a pewne elementy które ci sie podobają w m3 a sa nieobecne w standardzie zawsze możesz poszukac, wymienic, dokupic za pieniądze o niebo niższe jak gotową 3-ke.

 

 

a widziałeś kiedyś cennik BMW E36... np.. z lat 90.... chyba nie skoro twierdziś że kosztuje tylko jakiś procent wersji standard... sprawdz to...bo kolorowe paski ... to troche mało róznic zauważasz...

 

co do różnic - jest duzo różnic technicznych... użyj :search: było dużo o tym

 

M3 bedzie dużo droższe w samych czesciach.

 

Jeśli masz duże dochody i chcesz się pobawić to M3... jeśli... szkdoa CI pakować kasy "jakby co " to 328....

Edytowane przez Rafal_W_wa
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
arop_75: :mrgreen: nie masz widać bladego pojęcia o czym piszesz, "M3" to zupełnie odmienne auto pod wieloma względami, "kolorowe paski" i inne dodatki to raczej "M" pakiet i nie ma nic wspólnego z "M3"
Opublikowano

qrcze no sorki ze smiece ale spedzilem nad szukajka pol godziny i jednozncznej odp na moje pytania nie znalazlem.. jesli mozecie to odpowiedzcie ..

- czy sztywnosc budy sie rozni ?

- czy kaze m3 ma szpere ?

-czy m3 ma inna skrzynie biegow a jesli tak to jak z jej awaryjnoscia - jaka moze byc orientacyjna cena sprzegla ?

- czy przelozenie ukladu kierowniczego sie rozni ?

- no i jakie zawieszenie ma fabrycznie mka ? twarde ? pol twarde ?

amorki sa gazowe fabrycznie ? a jakie wlasciwie fabrycznie powinno byc w 328i coupe ?

-jak roznia sie hamulce ?

 

no i generalnie czy m3 e36 uchodzi za bardziej awaryjne niz 328i zakladajac taka sama eksploatacje obu modeli ?

 

z gory dzieki wielkie.. :)

Opublikowano

Buda jest taka sama.

Kazda ma szpere.

Skrzynia w zaleznosci od wersji masz V-biegow taka jak w 328i, VI-biegow albo SMG. Sprzeglo do VI to ~800zl.

Przelozenie jest mniejsze (srednio;))

Zawieszenie jest inne, nizsze, twardsze niz seria i m sport.

Wieksze hamulce.

Opublikowano

ok dzieki to juz cos wiem :)

 

a jeszcze takie pytanko.. w takim razie w jakich wersjach wystepowala skrzynia 6bieg ? w zaleznosci od rocznika ? czy z motorem 3.2 tylko ( a nie 3.0) ? bo wydaje mi sie ze wszytkie mki ktore widzialem ( byly to do 96r roznie czasem 3.0 czasem 3.2 mialy skrzynie 5 tylko i wylacznie) czyli rozumiem ze w cenie do 30 tys o 6b skrzynce moge tyko snic ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.