Skocz do zawartości

kolejne pytanko bo sie miotam


death666

Rekomendowane odpowiedzi

mistszu1

Wydaje mi sie ze w temacie "disel BMW" masz zaleglosci :norty:

Niech o ich wartosci swiadczy ich cena.

Klekot w 530d No kolego :doh: przesadziles.

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mistszu1

Wydaje mi sie ze w temacie "disel BMW" masz zaleglosci :norty:

Niech o ich wartosci swiadczy ich cena.

Klekot w 530d No kolego :doh: przesadziles.

 

No trochę jeździłem 535d no niepowiem robi wrażenie, ale jak na diesla do benzynki to się według mnie nie umywa, ale jak uważasz. Ja na wszystki diesle mówie klekoty bo te silniki poprostu w porównaniu z benzyną klekocze, pozatym silniki są ciężkie itd. BMW jest do szybkiej jazdy, ja wolę benzynę z wielu względów, ale w touring i X na 100% wziął bym diesla, i pozdrawiam właścicieli diesli kolejana zima przed wami oby taka jak rok temu, bo jak nie to rzypomnisz sobie dlaczego uważam że to klekot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dislami w Alpach i bylo oki.I Pajero i BMW radzily sobie bez problemu.Mysle ze wysokie gory zima to dobre miejsce na test disla :dance: Dodam tylko ze BMW zle znosi paliwa slabej jakosci zwlaszcza disle.

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jak będę zmieniał pojazd to będzie to 3.0d.Jeździłem samochodami z instalacją gazową i bez Ale z tych wszystkich to najlepiej mi się jeździ „klekotem” pomimo tego dźwięku.Ludzie chyba jeszcze mylą ze dizel=mercedes beczka to nie ta epoka :duh: . Nikogo nie da się przekonać i oczywiście jest to kwestia gustu. Trzeba wszystkiego spróbować . Benzyna ma swój smaczek i dizelek tak samo .Temat to studnia bez dna :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jak będę zmieniał pojazd to będzie to 3.0d.Jeździłem samochodami z instalacją gazową i bez Ale z tych wszystkich to najlepiej mi się jeździ „klekotem” pomimo tego dźwięku.Ludzie chyba jeszcze mylą ze dizel=mercedes beczka to nie ta epoka :duh: . Nikogo nie da się przekonać i oczywiście jest to kwestia gustu. Trzeba wszystkiego spróbować . Benzyna ma swój smaczek i dizelek tak samo .Temat to studnia bez dna :D

 

Któryś post, że się nie znam, ale zanim wziałem 730 jeździłem orzez 2 dni 730d/67/ panowie naprawde skoro uważacie że diesle są ok to ok, ale tylko napiszę że wolałbym beczkę w dieslu niż np. nowe 5,6,7 w dieslu BMW w dieslu to pomyłka, ale pozdrawiam "oszczędnych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś post, że się nie znam, ale zanim wziałem 730 jeździłem orzez 2 dni 730d/67/ panowie naprawde skoro uważacie że diesle są ok to ok, ale tylko napiszę że wolałbym beczkę w dieslu niż np. nowe 5,6,7 w dieslu BMW w dieslu to pomyłka, ale pozdrawiam "oszczędnych"

 

 

Ludzie w Polsce ze wzgledu na doswiadczenia z przeszlosci nie lubia silnikow wysokopreznych. Mowia "klekot" ze wzgledu na charakterystyczny odglos Diesla (MB beczka, TDI) i "okazji" z Unii od handlarzy (przebieg milion km "cofniety" na 150 000km)

Wspolczesne silniki wysokoprezne sa tak rozwniete technologicznie,ze nie odbiegaja osiagami od benzynowych, przy znacznie mniejszym spalaniu.

Dla niedowiarkow polecam film ukazujacy mozliwosci najnowszej wersji rozwojowej M57.

Wybor takiego silnika nie zawsze wiaze sie z ekonomia. Niektorzy ludzie poprostu lubia charakterystyke,ktorej silniki Otto nie sa w stanie zapewnic

(mowimy oczywiscie o silnikach o ukladzie cylindrow rzedowym, pomijajac widlaste).

 

 

Mistrzu: moze i "mistrzem" jestes,ale znawca BMW raczej nie - od kiedy BMW ma w swojej ofercie auto serii 6 z silnikiem Diesla?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś post, że się nie znam, ale zanim wziałem 730 jeździłem orzez 2 dni 730d/67/ panowie naprawde skoro uważacie że diesle są ok to ok, ale tylko napiszę że wolałbym beczkę w dieslu niż np. nowe 5,6,7 w dieslu BMW w dieslu to pomyłka, ale pozdrawiam "oszczędnych"

 

 

Ludzie w Polsce ze wzgledu na doswiadczenia z przeszlosci nie lubia silnikow wysokopreznych. Mowia "klekot" ze wzgledu na charakterystyczny odglos Diesla (MB beczka, TDI) i "okazji" z Unii od handlarzy (przebieg milion km "cofniety" na 150 000km)

Wspolczesne silniki wysokoprezne sa tak rozwniete technologicznie,ze nie odbiegaja osiagami od benzynowych, przy znacznie mniejszym spalaniu.

Dla niedowiarkow polecam film ukazujacy mozliwosci najnowszej wersji rozwojowej M57.

Wybor takiego silnika nie zawsze wiaze sie z ekonomia. Niektorzy ludzie poprostu lubia charakterystyke,ktorej silniki Otto nie sa w stanie zapewnic

(mowimy oczywiscie o silnikach o ukladzie cylindrow rzedowym, pomijajac widlaste).

 

 

Mistrzu: moze i "mistrzem" jestes,ale znawca BMW raczej nie - od kiedy BMW ma w swojej ofercie auto serii 6 z silnikiem Diesla?

 

A widzisz Mistrzu ma, a że mam 6 to się tym interesuje i wiem że ma, a jakie to jak tak wiesz dobrze co jest lepsze to dziwię sie że nie wiesz ze w 6 jest diesel/286 km/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie - zmylila mnie strona z danymi technicznymi , gdzie nie ma takowej wzmianki. Dopiero w cenniku jest.

PS: Nie pisalem co jest lepsze, bo to wedlug mnie temat rzeka. Pisalem riposte do postow zawierajacych opinie "klekot".

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mistszu mistszu,wyjeżdziłem sie troche benzyniakami 4,2 audi i 4,4 bmw,

fakt ładnie brzmią ,dynamika super ,ale spalanie przy większych przebiegach jest mocno niewygodne.......

 

pokaz mi benzynkę która mając ok. 200 kucy spali tyle co diesel....

pozatym śmiem twierdzić iż nie masz zbyt dużej wiedzy na temat nowoczesnych dieseli bmw,poniewaz nie mają wiele wspólnego z klekotami,problemami z odpalaniem zimą,chyba że sie zatankuje szajsowate paliwo,,,,

pozatym pelna opcja webasto załatwia sprawe zimna.....

jakby M5 paliło chociaz z 10 litrów to bym sobie kupil.... :mrgreen:

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

disel bmw to nie jest rewelacja moze 3.0 ale 2.5 to nie sadze jego awaryjnosc jest duza najbardziej tds , owszem ciagnie od niskich obrotow ale na wysokich juz lipa , nie to co benzynka :twisted2: a do spalania to czytałem ze po miescie dynamicznie jezdzac 18 l znika :roll:

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smiac mi sie chce jak ktos mowi ze diesel jest blee bo "bocian" a benzynka ma dzwiek... ;| sory kupujesz samocho dla dziweku? parodia

Ja pojedzilem benzynka przez 3 lata wzmocniana lantra(pozeracz benzyny) 140hp. Fakt przy wyzszych obrotach jest fajny dzwiek, w BMW tez w benzynce jest bo znajomi maja, ale co z tego?! Jak przycisniesz albo musisz skoczyc to tu, to tam i paliwa nie masz...

Mam teraz 530d i jest zajebiscie, nie szyczypie sie o paliwo, jezdze gdzie chce. Ok 200 kucy, a jak depnie to pali tyle co focus 1.6(105hp) w benzynie, juz nie mowiac o roznicy w przyspieszeniu ;]

Co do dzwieku w 530d jest wrecz przeciwnie do starszych modeli. Sami znajomi mowia ze dziewk przy przyspieszaniu jest zajebisty, juz nic nie mowiac o wgniataniu w fotel ;)

 

Jak to poprzednik napisal, Temat gleboki jak studnia... O gustach sie nie dyskutuje ;]

Benzyno-mianiacy beda smigac na benzynkach i beda miec Swoj dzwiek, a dieslo-uzytkownicy beda miec lepsze osiagi badz takie same przy mniejszym spalaniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mistszu mistszu,wyjeżdziłem sie troche benzyniakami 4,2 audi i 4,4 bmw,

fakt ładnie brzmią ,dynamika super ,ale spalanie przy większych przebiegach jest mocno niewygodne.......

 

pokaz mi benzynkę która mając ok. 200 kucy spali tyle co diesel....

pozatym śmiem twierdzić iż nie masz zbyt dużej wiedzy na temat nowoczesnych dieseli bmw,poniewaz nie mają wiele wspólnego z klekotami,problemami z odpalaniem zimą,chyba że sie zatankuje szajsowate paliwo,,,,

pozatym pelna opcja webasto załatwia sprawe zimna.....

jakby M5 paliło chociaz z 10 litrów to bym sobie kupil.... :mrgreen:

pozdro

 

stary mam właśnie do puszczenia a4rs+ /taka wersja 425km i 645 i/ nie wiem o co Ci chodzi że przy większych przebiegach spalanie jest nie wygodne, że co podjazd na stacje czy wyjęcie pieniędzy jest nie wygodne, taki mądry jesteś, a piszesz kolego znowu o spalaniu / kup sobie fiata, jtd, będziesz miło zaskoczony/, ja nie pisałem że w zime ciężko zapalić, tylko że w zimę klekocze diesel jaki by niebył dopuki ni nagrzeje się, a na koniec piszesz ze jak by M5 paliło 10l to byś kupił, a Ja właśnie nie. M5, Porsche, Ferrari,Lambo to sa samochody, które musza dużo palić szybko jeździć i duużo kosztować/ Jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem//Wiesz ze Bentley, Maybah itd. nigdy nie będą w Dieslu, pomyśl kolego dlaczego?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pokazuje że przy 70 milach /h diesel jest o 4 decybele cichszy niz 545 benzynka :8) ,i niewiele dostal na torze.........

pozdro

 

Cichszy to napewnop będzie bo to jedyny sposób żeby jeździć dieslem na maxa wyciszyć klekota, benzyny nie trzeba bo ona zupełnie inaczej pracuje /poezja dla uszu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekpez dokładnie tak jak kolega napisał w dieslu zakres obrotów jest porażający moze ktoś to lubi ja jednak wolę jak samochód równo ciagnie od dołu do samych 7tysi/prawie/,a w dieslu wygląda to tak że na poczatku nic potem kop i od czterech tysi koniec , moim skromnym zdaniem diesel ze względu choćby na harakterystykę pasuje do traktora, statku, w aucie to suv albo kombi to jeszcze ale generalnie ciągniki siodłowe i tego typu pojazdy, na ale jak ktoś się niezna, natomiast oczekuje od auta małego spalania to proszę bardzo / i tak zróci na serwisie co do grosza+dopłaci czasem/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ze Bentley, Maybah itd. nigdy nie będą w Dieslu

 

Kiedyś to samo mówiono o Jaguarze :D

 

Przestań to chyba Angole, Jaguar nie czepiam się, ale on mógłby być wyłacznie w dieslu i nic by się nie zmieniło, a dodam jeszcze ze jaguar to taki europejski chrysler duży brzydki i beznadziejnie sie prowadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

disel bmw............. czytałem ze po miescie dynamicznie jezdzac 18 l znika :roll:

 

nie wiem gdzie to wyczytaleś ,ale przy takiej jeżdzie 2,3 benzynka to wzięłaby chyba ze 40 literków :lol:

 

pozatym mistrzu nie przeczytałeś dokładnie mojego posta.......

jakby M5 paliło 10 literków to owszem kupiłbym taką i nie wiem dlaczego ty nie?????

bo co ? siara by była jeżdzic tak ekonomicznym autem jak na moc 400Hp..

 

jeżdże 3,0D bo szkoda mi forsy na tankowanie smoka,,

 

Dlaczego nie ma lambo ,ferrari (czy innych ktore wymieniłeś) w dieslu,

to ja doskonale wiem,ale chłopie mylisz 2 światy. :duh:

jak ktoś wydaje kase w setkach tysięcy albo w milionach to chyba mało interesuje go spalanie...

zejdżmy na ziemie i porozmawiajmy o porównaniu aut tej samej wartości..

 

 

co do klekota na zime to mam webasto :dance: ,a z fiatem to kolego mistszu troche cie juz poniosło :twisted2:

sija

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze,ze temat sie rozkreca. Jak juz ktos kiedys napisal tego typu dywagacje to temat rzeka. Zgadzam sie z moim przedmowca - jesli ktos "robi" duze przebiegi to silnik Diesla jest jak najbardziej odpowiedni, przy zalozeniu oczywiscie,ze "tatus i mamusia" nie sponsoruja syncia, ktory pragnie zablysnac "na miescie". W Przypadku BMW "Diesel oznacza tu tylko rodzaj paliwa" (cytat z katalogu serii 7) i zgadzam sie z tym w zupelnosci. Silniki te nie sa glosniejsze od niskopreznych, problemu z zapalaniem zima rowniez nie ma (mowimy o BMW,a nie zjezdzonych rupieciach okazyjnie nabytych od handlarzy). Jak zapewnia producent i uzytkownicy moga potwierdzic - rozruch silnika z "szyna" nie wymaga grzania swiec nawet przy temperaturze -15 st. Celsjusza. Pomijam fakt potwierdzony naukowo - niebywale wieksza zywotnosc Diesla od Otto (zrodlo - wykladowcy Wydzialu Mechanicznego Politechniki Gdanskiej).

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary mam właśnie do puszczenia a4rs+ /taka wersja 425km i 645 i/ nie wiem o co Ci chodzi że przy większych przebiegach spalanie jest nie wygodne, że co podjazd na stacje czy wyjęcie pieniędzy jest nie

wygodne,

 

no właśnie zbyt częste wyjmowanie kasy mi nie lezy,ale biorąc pod uwage to jakiej wartości autem jeżdzisz pewnie nie stanowi to dla ciebie problemu,więc respect ale temat dotyczył chyba e39 ,więc auta kilkakrotnie tańszego ,dla właściciela którego istotna może byc kwestia spalania....

 

, taki mądry jesteś, a piszesz kolego znowu o spalaniu

 

nom,bo tego tez dotyczył temat :duh: wróć do pierwszej strony........

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

disel bmw............. czytałem ze po miescie dynamicznie jezdzac 18 l znika :roll:

 

nie wiem gdzie to wyczytaleś ,ale przy takiej jeżdzie 2,3 benzynka to wzięłaby chyba ze 40 literków :lol:

 

pozatym mistrzu nie przeczytałeś dokładnie mojego posta.......

jakby M5 paliło 10 literków to owszem kupiłbym taką i nie wiem dlaczego ty nie?????

bo co ? siara by była jeżdzic tak ekonomicznym autem jak na moc 400Hp..

 

jeżdże 3,0D bo szkoda mi forsy na tankowanie smoka,,

 

mylisz 2 światy. :duh:

jak ktoś wydaje kase w setkach tysięcy albo w milionach to chyba mało interesuje go spalanie...

zejdżmy na ziemie i porozmawiajmy o porównaniu aut tej samej wartości..

 

 

 

 

No nie wiem czy tą sa inne światy pojedź do bawari 5 około 300tysi 7 około 400 tysi, a jezeli chodzi o M5 to ja poprostu w cuda nie wieże jak coś pali 10 litrów to nie jest samochodem sportowym/jakby M5 paliło chociaz z 10 litrów to bym sobie kupil....

pozdro"/ zrozumiałem że jedyną barierą w przypadku M jast dla ciebie spalanie

, i bałagam nie pisz że civi type-r jest sportowe i pali 10litrów, i napiszę Ci jeszcze że jak Ci szkoda forsy to zmień auto bo auto słuzy do jazdy a nie do lansu /Znasz taki powiedzenie jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi/

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.