Skocz do zawartości

LIFTING 2001 (fotki :)


orkwisz

Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazylem ze duzo osob tak robi, wiec nie wiem czemu sie tak dziwicie. Co chwile ktos zmienia lampy itp. co widac po postach na forum :) niestety rzadko kto wstawia fotki , a szkoda!

 

A czy lepiej sprzedac auto i kupic po lifcie? hmm

Kupilem moją w kwietniu 2006 za 42tys złotych.

Jest to 1999r. 530d

-xenon

-automat

-2 strefowy climatronic

-czujnik cofania

-czujnik deszczu

-skóry

-komfortowe fotele podgrzewane

-webasto z pilota

-hak dopinany

-tv, navi

-org. felgi 16'' BMW

 

na chwile obecna mam wymienione wszystkie oleje, plyny, cala zawiecha lacznie z amorami, felgi 18'', nowe opony i mase innych pierdół,

 

w trakcie zakupu miala wtedy 98000km (na liczniku, moim zdaniem ok. 230000km) chociaz naprawde jest zadbana. Ja zrobilem 60000km i caly czas silnik i skrzynia chodzi bez zarzutu.

 

TERAZ KALKULACJA:

Sprzedaje swoj za ok 38tys - mysle ze tyle to jest wart bez gadania

Szukam np. allegro. Moje wymagania

E39 2001-2002r. 3.0d : sedan, skóry, webasto, automat, navi, hak, xenon, drewno w srodku, chromy dookoła szyb, komfortowe fotele

 

najtanszy na allegro: 57000zł

 

musze dolozyc 19000zł + ewentualna naprawa zawiechy albo cos, bo nikt nie sprzedaje auta gdzie serwis zrobic tydzien temu

 

wiec gdzie sens? jak moge sobie lampy wymienic dokladajac 1000zl, a navi zmodernizowac za kolejny 1000zl? i jezdze autem pewnym, gdzie wszystko mam zrobione. Licze pojezdzic ze 3 lata, dolozyc drugie tyle i kupic e60, oczywiscie z powyzszym wypasem :) + head-up i jeszcze pare pierdolek hehe

 

ale wywód zapodalem

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo.Twoje auto to rozwojowa sprawa. :clap: Mi brak czesci ,czasu, dlatego zeby miec lift musze kupic nowsze auto :mad2: Ktos tu juz wspomnial ze na to min. zap....... :norty:

Pozdrawiam faraon72

aujourd'hui, demain, toujours BMW

http://images29.fotosik.pl/57/241caa6004072ad7.jpg

Zobacz moja Bunie http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=223

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi chodzi po głowie założenie xenonów z ringami, tylko tyle, że ja mam wersję bez xenonów i pewnie musiałbym zmienić trochę więcej rzeczy niż tylko przednie lampy. Podejrzewam, że LCM napewno, również montaż spryskiwaczy reflektorów. Coś mi się wydaje, że u mnie gra nie jest warta świeczki. Chyba byłoby zbyt drogo na taką zmianę, bo coś mi się wydaje, że lampy tylne musiałbym rownież wymienić, żeby całość śmigała na LCM od xenonów. Chyba, że ktoś przerabiał temat zmiany reflektorów zwykłych na xenony z ringami i wie co trzeba i za ile :?:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj orkwisz, efekt zajefajny a i pytanko mam czy chcesz szkła od starych lamp sprzedać?? i czy orginalne czy jakieś zmienniki? POZDRAWIAM!!
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orkwisz efekt fajny, ale zderzak jeszcze, bo przed liftowy nie pasi do tych lamp.

 

Tez robie lifting, warunek jak ktoś kupi moje xenonki i działam.

 

Plan jest taki

- Xenony Hella po lifcie białe plus ringi swiecące na biało.

- Grill M5, czyli żeberka też w chromie ASO 330 zł

- Zderzak po liftingu

- Chromline na całość

- Tył Hella LED - są

- Listwa chrom - jest

 

Wystarczy tylko wtyczki w ASO do lamp , podlaczyc i smiga?

 

Miałem nie robić, ale pośmigam jeszcze z rok i niech cieszy oko, olałem temat przez zime, bo myślałem, że kupie 530i, ale uderzam w E60/65 wiec czemu nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzialaja mi przyciski od muzyki, oraz zamykanie nawiewu, natomiast tempomat mi nie dziala - bo go nie mam :(

 

całe podłaczenie wymagalo dorobienia jakiegos tam kabelka i wyprowadzenia go w strone kierownicy bo u mnie tego nie bylo, nie mialem wczesniej zadnych kabli do multifunkcji

 

Masz tempomat, tylko musisz pociągnąć jeszcze jeden kabelek do sterownika silnika DDE, poczytaj sobie (podłączenie do tego samego, 27 pinu co u mnie):

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73602.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.