Skocz do zawartości

krisstudent

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wasilków

Osiągnięcia krisstudent

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. krisstudent

    LIFTING 2001 (fotki :)

    cos nie wkleilo pozsotalych fotek. http://images30.fotosik.pl/181/4dbe7d353a6e4101med.jpg http://images24.fotosik.pl/182/1b1f32ca5d9df5bbmed.jpg http://images27.fotosik.pl/180/92a6a34c76e571cfmed.jpg http://images34.fotosik.pl/188/8ddc7c90c6ce5161med.jpg
  2. krisstudent

    LIFTING 2001 (fotki :)

    Witam,odnosnie tematu liftingu to moze i ja sie pochwale,niedawno zalozylem lampy tyl i przod po lifcie oraz alu,czekam na opinie:) [/img]http://images30.fotosik.pl/181/4dbe7d353a6e4101med.jpghttp://images24.fotosik.pl/182/1b1f32ca5d9df5bbmed.jpghttp://images27.fotosik.pl/180/92a6a34c76e571cfmed.jpghttp://images23.fotosik.pl/180/381784cf40609c31med.jpg
  3. witam podobny problem u mnie.kupilem niedawno auto i byly wlascicel powiedzial ze slaby akumulator,no i padl z 3 razy ladowalem ale dalej padal wiec wymienilem na nowy,czasami jak gasilem auto zapalala sie kontrolka od alternatora ale po chwili gasla,teraz pratycnzie pali sie caly czas,dodam ze przy uruchamianiu rowniez zapala sie kontrolka oleju.Sprawdalem ladowanie no i nie laduje,akumulator w polowie rozladowany a kupiony tydzien temu.Pytania: 1.Do wymiany alternator? 2.Jak to sprawdzić? 3.Czy pasek klinowy ma cos wspolnego? 4.Czemu pali sie kontrolka oleju. Z góry dzieki za odpowiedzi.
  4. Witam,niedawno zakupiłem auto bmw e39 99 rok 2,5tds.Byly własciciel(handlarz) zarzekal sie ze 4tys temu był lany syntetyk mobil 1.Jakos za bardzo mu nie wierze i mam zamiar wymienic olej tylko pytanie czy na Syntetyk czy prejsc na pol syntetyk,Dodam ze auto ma przebieg 195tys km a czy prawdziwy nie wiem.Jeszcze co do marki oleju,Slyszalem ze dobry valvoline ,shell a co myslicie o Elfie?
  5. Panowie czemu cisza?czyżby nikt nie wiedzial co to moze byc? pomocy
  6. Witam,wiem ze dużo było na ten temat ale nie znalazlem opisanego problemu jaki dotyczy moje auto.Wiec tak. Problem nr1; Odpalam Samochod temperatura silnika skacze mi na czerwone pole po czym odrazu powoli wraca do swojej normalnejj temperatury,obstawiam na czujnik temperatury silnika. Problem nr2: Po odpaleniu jade jakies 20 metrów po czym miga mi kontrolka ASC i wtedy mi dławi samochod i szarpie,musze recznie wylaczyc asc wtedy zapala mi sie rowniez abs.Wymienilem czujnik tylnego lewego koła nadal to samo na komputerze nic nie pokazuje,czekam na jaka kolwiek pomoc,czy to sterownik pompy absu? Tyle w temacie ,z góry dzieki za odpowiedzi.bo przyjdzie zima i bedzie krucho.
  7. Niestety tam moge dobrac felgi do auta ale niestety nie ma informacji o oponach np czy moge zalozyc profil 40 czy 35,chcialbym wysluchac opini ludzi którzy jeżdza/jeździli na takich felgach.aby nie obcierało i dobrze wygladało.Czy przy feldze 19 cali i szerokosc 9,5 cala 275/35 przejdzie?
  8. Witam szukalem w tematach ale nie znalazlem nic co by zaspokoilo moj głód wiedzy.Mianowicie mam zamiar założyc do swojej e39 felgi 19 cali Ac Schnitzer przod 8,5 cala tyl 9,5 cala.Mialem w swojej e36 opony 225/40/18 i nie bylo tragicznie .Takze chcialem spytac czy na 19 cali profil 35 bedzie odpowiedni? bo 40 pewnie za wysoki i jesli 35 jest ok to jak wtedy szerokosc opony na przod a jaka na tyl zeby nie ocierało,z gory dzieki za odpowiedzi,pozdrawiam
  9. rzeczywiscie mam poklejona gume łączącą kolektor z pzrepływomierzem taśma izolacyjna od strzałów gazów.sprobuje ja uszczelnic lub wymienic zobaczymy czy pomoze.
  10. Tak jak w temacie zastanawiam sie nad wymiana silnika z 1.8isa na 2,5 bo 140 koni to troche za malo.i sie zastanawiam jakie to koszta oprocz silnika,co ztreba wymienic.Czyy moze lepiej zalozyc chip i ile on mocy by dał,slyszalem ze wersja is i tak ma wyciesniete na maxa te 140 koni z 1,8 wiec montowanie chip to nie jest dobra sprawa.czekam na jakies sugestie,dzieki z gory za odpowiedzi.
  11. ja mam z koleji prblem nastepujacy, e36 1,8is 93r.mialem przykre sytuacje z gazem(nie sekwencja)jak juz kupilem to taki byl eh.Stzrallal mi strzasznie,po jednym mocniejszsym strzale zaczely mi obroty dochodzicdo 2 tys i tak sie zatzrymywaly na biegu jałowym,nikt nie wiedzial co jets,zajechalem do serwisu bmw ,powiedzieli przeplyywomierz,sonda lambda i potencjometr przepustnicy. wymienilem przeplywomierz i teraz mam jzu luckie obroty faluja od 700obr do 1000 lecz ciagle pali sie kontrolka check engine.nie wiecie co to moze byc ?czy raczej sonda cyz tenpotencjometr.ps potencjometr to to samo co czujnik polozenia przepustnicy?
  12. a średnica otworu centralnego pasuje? tzreba bedzie stosowac pierscienie centrujace? czyli rozwiazaniem jest poszerzanie nadkoli rozumiem?
  13. witam czy jest jakas szansa zebym wlozyl do swojej e36 felgi z rozstawem 5x120 18 cali et20 śr.otworu centralnego 74,2 .czekam na odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.